[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 [Tylypahka]'n leiri(?)

Siirry alas 
+21
Chokonut
Apl
Juitze
Waninlyy
Truehart
Taras
Extreme
Rosalindea
Numbbi
Yasiro
Heikki
josejiina
-Assukka-
iin-u
AKSU599
Patricia.
Hande12
:Rosi:
::ponygril::
Hana
Eyon
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 2:28 am

Hauskalta tosiaan kuullostaa =) Oisin aika innokas tulemaan, riippuen tietenkin paikkakunnasta, ajasta jne. Hauskin ajankohta ois aina se kesä, mutta kyllä talvikin kiehtoo. :') Hauskalta ohjelmakin kuullosti: "Huispausta" ois hauska kokeilla. Yasirolla oli noita leiripaikka -ehdotuksia. En oo käyny Rautavaaran paikassa, saatikka Vasikkasaaressa, mutta Villa Elbassa oon. Hauska paikka, siellä voi käydä uimassa, metsäl ähellä jne. Mökitki on ihan kohtuu hyviä. Hinnoista vaan en alkuunkaan tiiä, enkä oo hirveesti leireillä ees käynykkään. Mutta jokatapauksessa, koko juttu kyllä kiinnostaa. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 2:41 am

Joo, jos miettii ni helsingissähän ois aika hyvä leirintä mahdolisuudet ympäri vuoden. Sitten täällä orimattilassa on sellaiset paiakt kuni salusjärvi ja mallusjoki, nini meitin että niihnkin ehkä voisi majoittua. (Sanni kaiketi tieätä enemmän asiasta kuin minä: D) Helsnkiinkin pääsee joka suunsta, mistä päni suomea tahansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Assukka-
Oppilas
Oppilas
-Assukka-


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Rovaniemi

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeLa Elo 07, 2010 12:52 am

Olen edelleen sitä mieltä, että leiri kannattaa järjestää!
Minä ainakin olen mukana, jos saan vain luvan. Rahan ei sinänsä pitäisi olla mikään ongelma, sillä vanhempani melkein pakottavat minut ensikesän partiolaisten maailmanjamboreelle, jos haluan lähteä, ja se leiri maksaa 1000€ ja matkakulut, että...
Jos leiri järjestetään, olen iästäni huolimatta valmis ohjelmavastaavaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blogger.com/profile/07917816887108691859
Truehart
Oppilas
Oppilas



Viestien lukumäärä : 3
Join date : 21.07.2010
Ikä : 27

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeLa Elo 07, 2010 5:27 pm

Määkin olisin tulossa melkein heti jos tällainen leiri järjestetään. Tässä meidän lähellä on sellainen leirikeskus nimeltä Piispala joka on tosin aika kuiva paikka, enkä vielä selvittänyt voiko siellä järjestää oman leirin. Keski-Suomi on kuitenkin (minusta) paras paikka näille koska sinne pääsee kaikkialta.
Tuossa läheisillä laskettelurinteillä on muutama mökki mutta ne eivät ole tarkoitettu isoille leireille.

Assukka- ite oisin kans tulossa sinne mutta ikäni puolesta en pääse. No sit 4 vuoden päästä Japanin maailmanjamboreelle Very Happy

Sori tuo edellinen ei liittynyt aiheeseen kauheasti
Takaisin alkuun Siirry alas
Waninlyy
Oppilas
Oppilas
Waninlyy


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 04.06.2010

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeLa Elo 07, 2010 6:08 pm

Miks en ole huomannut tätä topaa? o_o No jaa, mä ainakin olisin todellakin kiinnostunut tästä leiristä. Itsellä ei niin leirikokemusta ole, joten en voi ehdotella mitään paikkoja tai muuta sellaista, mutta innokkaasti olen mukana, jos vain saan luvan. Larppi ja "huispaus" kuullostavat hauskalta. Minulle käy melkeinpä mikä vain ajankohta. Talvileirikin voisi olla hauska. Minua kiehtoo ajatus larpista vaikkapa jonkin metikön lähettyvillä pimeän aikaan, kun sataa lunta. 8'D

Lainaus :
Joo, jos miettii ni helsingissähän ois aika hyvä leirintä mahdolisuudet ympäri vuoden. Sitten täällä orimattilassa on sellaiset paiakt kuni salusjärvi ja mallusjoki, nini meitin että niihnkin ehkä voisi majoittua. (Sanni kaiketi tieätä enemmän asiasta kuin minä: D) Helsnkiinkin pääsee joka suunsta, mistä päni suomea tahansa.

Mielestäni keskisuomi voisi olla parempi paikka, sillä se helpottaisi esimerkiksi juuri vaikkapa Rovaniemeltä, taikka muualta pohjoisesta tulevien luvansaantia. (En nyt muista kuka mainitsi olevansa Rovaniemeltä, mutta tajusitte varmaan pointin.) Ja kyllä keskisuomeenkin pääsee helposti. ^^

Mutta juu, siis mukana olen, jos tämä leiri saadaan järjestettyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Assukka-
Oppilas
Oppilas
-Assukka-


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Rovaniemi

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Elo 08, 2010 7:12 pm

Mie se Rovaniemeltä tulija olen! Very Happy
Joka tapauksessa nythän on lennot todennäköisesti halventumassa, nimittäin Rovaniemeltäkin alkaa ilman Finnairiakin lentämään kuusi lentoa päivässä Helsinkiin, joten lennot varmasti ovat halpojakin, että ei sen puoleen.
Mielestäni kesäleiri on paras, tai sitten ihan alkusyksystä, koska itse en ainakaan halua toppavaatteissa larpata - puvut saa helpommin päälle ilman toppatakkia.
Ja tosiaan, Keski-Suomi on paras vaihtoehto, koska ihmiset tulevat ympäri Suomea. pig
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blogger.com/profile/07917816887108691859
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Elo 08, 2010 9:53 pm

Talvileiri olisi kiva :'3 Koska itse en ole mikään vilukissa, menen -20 asteen pakkasissa vielä pitkähihasessa ja hupparissa kouluun. Ja suomen talvihan ei ole kylmimmästä päästä, vaikka olihan viime talvi kyllä kylmä.
Piispalasta sen verran että siskoni on käynyt siellä, ja sanoi paikan olevan mahtava! Muttei kuulemma roolipelileirille parasmahdollinen paikka. Mielummin joku joka on keskellä ei mitään, ja siellä ei ole ns. henkilökuntaa. Vain tylypahkan porukka, ja jos jotain valvojia joidenkin vahemmista tulee, niin nekin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 10, 2010 4:22 pm

^^ Piispala on etten sanoisi loistava leiripaikka. Oon ollu siellä koulunkin leirikoulussa + monetmonet kerrat tekemässä kaikkea muuta. Puitteet ovat hyvät, järvikin vieressä (uiminenhan on pakollinen toiminta Very Happy) ja onhan siellä uimahallikin. Se on kumminkin aika syrjässä, joten siellä on metsää, jossa voi larpata ja muutenkin päästä hieman syrjäsempään, koska öö miten sen nyt sanoisi. Kenellä on pokkaa leikkiä jtn harri potteria kavereidensa kanssa, jotka on tavannut Habbo Hotellissa? Very Happy

Eihän se toki Piispalan osakkeita huononna, et asun aika lähellä sitä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 10, 2010 8:49 pm

Voisinko kysellä sulta, Joona, että missä tämä Piispala sijaitsee ?
Leiripä kuullostaa oikein kivalta ja hauskalta idealta, mutta järjestelyt voivat olla taas jotain aivan muuta.
Mun kannalta paikalla ei sinänsä ole mitenkään väliä, kuhan rahat riittää.
Lupia voin yrittää kysellä, ja uskon senkin saavan aika helposti, eli jos Anetteenkin saa helposti yhteyden, ei luvan saanti ole niin vaikeaa.
Vuodenajoista sen verran, että kesäleiri saattaisi olla paras vaihtoehto, silloin kaikilla on yleensä lomaa ja sen sellaista, riippuu taas miten kukakin tykkää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rosalindea
Kehittynyt
Kehittynyt
Rosalindea


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 18.07.2010
Ikä : 26

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 10, 2010 9:12 pm

Piispala vaikuttaa kivalta, mutta on tuo varmaan kalliskin. Olisiko muillakin vielä leiripaikan ehdotuksia? Ja varmasti tulen jos tälläinen leiri järjestetään. Olisi kiva sitten tehdä muutakin kun vain roolipelata esim. uida, seikkalla luonnossa ja yms muuta semmoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 10, 2010 10:50 pm

Omasta mielestäni Ylöjärvellä sijaitseva Antaverkka on ihan mahtava paikka. Joo, ylläri ylläri markkinoin Tampereen lähistöltä, koska mulla ei oo kauheen monista leirikeskuksista kokemusta. : D Ongelmana tosin varmaan on, että se on ilmeisesti aika suosittu paikka, joten ei ehkä sais varattua sitä. Siel olis loistavat tilat sisällä, pihamaa, järvi ja sauna yms yms.

Koko tää idea kuulostaa loistavalta, mutta siinä pitää sitten oikeesti huomioida, ettei tää onnistu vaan jotenkin hutasemalla, vaan pitää tosissaan nähdä vaivaa. Pitää olla selkeet järjestäjät, infota asiasta ja hoitaa kaikki paikan varaukset ja maksut ym ym. Kuten varmaan tiedättekin. Very Happy Esim. leiripaikan varauksen saattaa joutua tekeen melkein vuottaki aiemmin, riippuen minne yrittää päästä.. Vanhemmat päästää varmasti myös helpommin väkee mukaan, kun on selvä haju mitä nyt ollaan tekemässä ja miten kaikki on hoidettu.

Olisin ehdottomasti messissä, jos kaikki on hyvin hoidettu eikä hinnasta tuu jotain miljoonaa euroa. : D Kesäleiristä tykkäisin eniten, mutta sillon pitää huomioida, että monet paikat on ripareille ym. varattu ja muutenki suosittuja. Mut olishan tää miitteihin verrattuna aika jännääki vaihtelua Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 23, 2010 3:10 am

Ai täällä on joku muukin, joka on vieraillut Piispalan leirikeskuksessa! Mä itse vietin siellä 9lk leirini, eli mentiin luokan kanssa leireilemään sinne. Voin kertoa, että se on keskellä ei mitään - mutta ihan kiva paikka se tosin oli. :-3 Suosittelen itse sitä myös, mutta se on .. no, hivenen kaukana. Ehkä liiankin kaukana.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Elo 29, 2010 5:18 pm

Minäkin olen vieraillut Piispalassa. Olin siellä luokkaretkellä, neljännellä luokalla. Siellä on kyl erilaisia 'harrastemahdollisuuksia' kylläkin, esim. ratsastus, seinäkiipeily, yms. Joka on sit kiva. Mutta hinnoista en tiedä yhtään - voi olla kalliskin.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Assukka-
Oppilas
Oppilas
-Assukka-


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Rovaniemi

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 04, 2010 7:45 pm

On hienoa, että tää leiri ollaan vieläki järjestämässä!
Tuo Piispala kuulostaa ihan hyvältä paikalta, mutta täytyy myös miettiä, miten ihmiset pääsee sinne. Tuskin kukaan vanhempi nimittäin lähtee ajamaan autolla sinne. Eli jos se todella on "keskellä ei mitään" niin, miten sinne pääsee?
Todennäköisesti jos pääsen, lennän tai menen junalla jonnekin kaupunkiin (riippuen hintaerosta), joka on lähellä paikkaa. Uskoisin, että moni muukin tekee näin, mutta siinä tulee tosissaan se kysymys vastaan, että mihin siitä sitten menee. Joten olisi mahtavaa, jos leiripaikka on jonkun kaupungin lähellä, jonne kulkee lentokoneet tai/ja junat ja se, että sinne tulee ihmisiä tai vanhempia viemään lapsiaan, jotka voisivat ottaa kyytiin ja viedä itse leiripaikalle. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blogger.com/profile/07917816887108691859
Truehart
Oppilas
Oppilas



Viestien lukumäärä : 3
Join date : 21.07.2010
Ikä : 27

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeKe Syys 15, 2010 10:18 pm

Joo et ole ainoa joka piispalassa on käynyt. Olin siellä nelosella ja viimeksi keväällä 6lk luokkaretkellä. Jos ihan kaukaa tulette niin ehkä kannattaisi lentää tikkakosken lentokentälle (eli tänne missä asun! :DD ) ja kulkea siitä autolla tunti tai puolitoista (?) piispalaan tai sitten mennä ihan tuon matkakeskuksen kautta kyydillä Piispalaan. En siis todellakaan tiedä voiko Piispalassa järjestää omia leirejä, mutta leirikouluja ainakin. Sivuston ja oman tietämyksen mukaan siellä on rivitaloasuntoja, mökkejä ja paritaloja lisäksi 140 hengen ruokala. Tuolta sivuilta ei näy mitään omien leirien järjestämisestä joten hintaa ei voi sieltä katsoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 16, 2010 9:42 pm

Tulikin mieleen etät olemme luokkani kanssa suurelle ehkällä menossa ensivuonna leirille juuri tuonne piispalaan. (Meillä siis on muitakin leiri vaihtoehtoja) Siinä meille tullessa monisteess aoli hiukan jotain tietoa piispalasta. :

Piispala sijaitsee Kivijärven rabbakka jesjekkä kauneinta luontoa Kannonkoskella Keski-Suomessa.

Tossa siis jotain siitä sijjainista=O

Ja sitten toss alapussa oli viel siit hinnasta=D Eli Hinta:alk 36€/vrk täyshoito.
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 23, 2010 3:58 am

Eli tällänen leiri oltas nyt sit pitämässä? Vaikka ajankohta ei ookkaan viel selvänä? Ja jos nyt oikein luin ni tää leiri on mahdollisesti ens vuonna? koska ite olisin ainaki kiinnostunu tulemaan ja nyt ku se on viel varma juttu et pääsen ku vanhemmat näki et tää miittailu ym on ihan turvallista touhua ^^ Eli mukana ollaan jos leiri pidetään :3
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 23, 2010 4:01 am

Nii ja hei, en nyt muista et oliks täs sillee et kerran 12 tunnis sai postata, mut en jaksa nyt muokata ku toi muokkaus ei toimi kunnol, eli jos siit rahasta tulee pulaa, eikä ihmisil oo varaa maksaa maltaita siit et päästään, ni mehän voitas järjestää jotain sellast et tehään jotain pieniä töitä mil kerätään rahaa, tai myydään vaikka turhia roinia pois, ja mä tosiaan kannattaisin sellasta, jos tylypahkalle sit vaikka joskus avataan se oma tili mil voidaan maksaa nää leirit ym, ni jos kaikki halukkaat tylyläiset vaikka tekis jotain hommia et saa rahaa, ja jotenki (en tiiä miten XD) toimittaa ne Anetelle et Anette voi laittaa ne sinne pankkitilille, vaikka toi nyt kuulostaaki aika monimutkaselta mut siis.. Kyl se saattais onnistua ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Emorc
Kehittynyt
Kehittynyt
Emorc


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 05.07.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeKe Joulu 29, 2010 9:59 pm

No minä en sitten ole ollut millään leirillä kuin 2 kertaa, oli ne mukavat paikat,
mutta mulla ei ole hajuakaan niitten nimistä yms.
Mutta joo kun kattelin netistä kuvia/tietoja Kukonnotkosta, niin niiden perusteella ihan sairaan hieno paikka. Mäkin olisin kiinnostunut tulemaan sinne leirille.

Plus sitten mulla on sitten myös epävarmaa että tulenko koska päivämäärä ja paikka voi olla mulle ongelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nellapuu20
Oppilas
Oppilas
Nellapuu20


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 23.04.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Tampere

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 24, 2011 1:28 pm

Olisin Ehkä itse tulossa leirille jos semmoinen järjestetään. Mutta haluaisin kysyä Ikärajasta. Mielesyäni olisi Hyvä ( Kun se tämmöinen Potter leiri on ) niin Että ikä raja olisi 11 Lähtien.
Tuvat ja luokat voitaisiin jakaa iän Mukaan. Very Happy Ja Olisi hyvä pitää leiri Kesällä Koska silloin on aikaa ja lämmintä. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
LoweVanna
Oppilas
Oppilas



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 09.06.2011

[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitimeTo Kesä 09, 2011 4:14 am

Semmosta ois pakko huomauttaa, et kovinkaa moni meist ei oo yli kaheksaatoista. Semmone fakta tähä vaa, ku iteki kuulun näihi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





[Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: [Tylypahka]'n leiri(?)   [Tylypahka]'n leiri(?) - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
[Tylypahka]'n leiri(?)
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» [Tylypahka]:n Hit & Heal
» © [Tylypahka]™ - Ilmoittautuminen miittiin!
» Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?
» © [Tylypahka]™ - Talvimiitti Tampereella 2011!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: TAPAAMISET :: Leirit-
Siirry: