[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 © [Tylypahka]™ - Talvimiitti Tampereella 2011!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

© [Tylypahka]™ - Talvimiitti Tampereella 2011! Empty
ViestiAihe: © [Tylypahka]™ - Talvimiitti Tampereella 2011!   © [Tylypahka]™ - Talvimiitti Tampereella 2011! Icon_minitimeTo Helmi 03, 2011 9:14 pm

TERVETULOA [TYLYPAHKA]'N TALVIMIITTIIN!

MATKA-ASIAA

- Kuten aiempinakin vuosina, jokainen miittiläinen on velvoitettu kustantamaan matkansa itse. Tulit sitten linja-autolla, junalla, autolla tai kävellen - tehtäväsi on huolehtia itse siitä, kuinka paljon matkasi tulevat maksamaan. Kun lasket matkasi hintaa, muistathan ottaa huomioon myös paluumatkan? Alapuolella on esimerkki (junamatkasta), joka lähtee Porista ja palaa takaisin Poriin.

ESIMERKKI

Pori - Tampere (Opiskelija) ›› 8,40€
Tampere - Pori (Opiskelija) ›› 8,40€

HUOM(!): Alle 17-vuotiaat pääsevät matkustamaan vielä juniorilipulla, joten tällöin hinta on sama kuin opiskelijalla. Muistakaa kuitenkin, että mitä pidempi matka ja hienompi juna - sitä korkeampi hinta on! Jos tarvitset apua matkojesi kanssa, voit kääntyä minun puoleeni - autan aina mielelläni!

TULO- JA LÄHTÖ

- Kokoonnumme perinteiden mukaisesti aina ensin Tampereen juna-asemalla, joka on yksi kaupungin keskeisimmistä paikoista. Jokaista miittiläistä odotetaan, ja jokainen miittiläinen myös saatetaan takaisin lähtöpaikalle. Mikäli saavut paikalle (esim. vanhempiesi kyydissä), pyydä heitä tuomaan sinut juna-asemalle. Tällöin kenenkään ei tarvitse erikseen lähteä metsästämään "kadonneita" miittiläisiä kaupungin uumenista.

RUOKAILU

- Ruokailuun kannattaa varata mukaan rahaa n. 10€. Ruokailemme yleensä Hesburgerissa, tai vaihtoehtoisesti McDonald'sissa. Ruokapaikka päätetään yhdessä, joko äänestämällä tai enemmistön kannatuksen voimin.

LUPA-ASIAA

- Mikäli olet alaikäinen, on ehdottoman tärkeää, että sinulla on lupa vanhemmiltasi saapua miittiin! Minä tai kukaan muu emme tule ottamaan vastuuta jos saavut paikalle salaa. Olen aina luottanut siihen, että miittiläisemme ovat rehellisiä, joten toivon teidän olevan rehellisiä jatkossakin. Mikäli vanhempien kanssa tulee ongelmia (koskien miittiin lähtöä), he voivat aina kääntyä minun puoleeni. Antakaa heidän lukea vaikka tämä teksti ja soittaa puhelinnumerooni (jonka saa kysymällä), mikäli heitä huolettaa päästää lapsi mukaan miittiin.

MITÄ TEHDÄÄN?

- Alustavasti olemme suunnitelleet, että poikkeamme mm. Koskikeskuksessa. Lisäksi vierailemme Megazonessa, jonne jokainen miittiläinen varaa rahaa mukaansa 8,50€! Yksi pelikerta kestää 25 minuuttia, ja varaan kentän heti kun tiedän, että kuinka paljon miittiläisiä on tulossa mukaan tapahtumaan, koska varauksen yhteydessä pitää ilmoittaa pelaajien lukumäärä! Aterioimme tuttuun tapaamme varmaan Megazonen jälkeen.

MIITIN AJANKOHTA

- Miitti alkaa hieman ennen puolta päivää, ja päättyy kello kuuden (6) aikaan illalla. Tällöin kokoonnumme jälleen juna-asemalle, jossa olen lupautunut henkilökohtaisesti odottamaan viimeisenkin miittiläisen junan lähtöä (koska saavun itse autolla). Miitti pidetään helmikuussa 2011, tarkalleen ottaen 19.2.2011!

Nähdään miitissä!
Anette ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
 
© [Tylypahka]™ - Talvimiitti Tampereella 2011!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» [Tylypahka]:n Hit & Heal
» [Tylypahka]'n leiri(?)
» © [Tylypahka]™ - Ilmoittautuminen miittiin!
» Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: TAPAAMISET :: Miitit-
Siirry: