[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?

Siirry alas 
+12
TheParry
tommihahmo
AKSU599
Yasiro
Hana
Juitze
fullmoon@
Eyon
Chokonut
Wagner-1
Mabs
Hande12
16 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 8:48 pm

Tähän topiciin ihmiset voitte antaa mielipiteitä nykyisestä [Tylypahka]'sta, sekä myös antaa ideoita meille, miten voisimme tehdä siitä vielä paremman teille. Myös kaipaamme kommentteja siitä mitä ei ehdottomasti tarvitsisi enään muuttaa! Eikun mielipiteitä tai mitä tahansa kritiikkiä tulemaan, ei me purra. Pahasti ainakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 3:13 am

Hmm. Mielestäni ei sinänsä mitään erikoista MUTTA. Mielestäni olisi kiva jos suunniteltaisiin ropeviikkoja, eli jokin teema silloin tällöin, niinkuin nyt oli tämä Nova -tempaus. Ja retkiä voisi olla lisää, mutta ymmärrän myös että aina ei niitä ole aikaa järjestää. Mielikuvitusta kehiin! Ideoikaa erilaisia juttuja ja rohkeasti esittämään niitä, vaikka muille tuvanjohtajille, tai niille joiden kautta uskotte ehdotuksen menevän Anetelle, jos hän ei ole sattumalta juuri silloin paikalla. Sekä huispaus, se on jäänyt melkein kokonaan. En muista yhtäkään huispaustuntia, tai ottelua, karsintaa yms vastaavaa viimeisen puolen vuoden sisällä. Tuohon lisäten, anteeksi jos niitä on ollut enkä ole ollut paikalla, mutta en ole ainakaan kuullut. Eli haluaisin ehdottomasti huispauksen eloon, onhan se kuitenkin olennainen osa Tylypahkaa !
Ja ideoitahan voi minun mielestäni laittaa(?) [Tylypahka] -osion Tapahtumat -kohtaan tulemaan, jos ei muuten niin sähköpostilla, msn tai yksityisviestillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 3:18 am

Aula remottiin! Nykyisessä aulassa on pieniä kohtia jotka ärsyttävät kuten vasemmassa nurkassa olevat laput, joita ei voi lukea, koska siinä edessä on joko kynttilä ja kasvipuska. Ehdottomasti polyfoni takaisin aulaan ja aulan malliksi se V-kirjain. Koska on palattu vanhoihin hyviin aikoihin (Tylyllä on taas ulkoiset foorumit), olisi hyvä jos jotain muutakin vanhaa palauttettaisiin. Olen puhunut ja hartaasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 3:48 am

No hmm.. Mun mielestä Chokolle pitäs ehdottomasti antaa oikat huispauskentälle (*vink vink*), että pääsis pitään Korpinkynsille karsintoja. Joo mutta, se huispaus olis todellakin kiva herättää henkiin, MUTTA ne uudet futiskamat saattaa vähän sabotoida asiaa: jos jo oppitunnit lagaa pirusti kun vähän enemmän puhutaan, niin entäs sitten huispaus. Sitä suuremmalla syyllä palauttaisin mielummin pienen kentän takas, isolla siitä ei tuu yhtään mitään, varsinkaan, jos siellä on jotain pirun yleisöä.

Aulaan ym. muihin huoneisiin oon tällä hetkellä oikein tyytyväinen. Ne laputkin pystyy kyllä lukeen, kunhan se kynttilä pidetään sammutettuna. Tai itte en oo ainakaan mitään ongelmaa huomannu. (:

Ja joo, Nova-homma on super, lisää tempauksia! Ne pitää vaan antaa jonkun osaavan vedettäviks, jotta ne pysyy selkeinä ja hallittuina. Niinkun tääkin on nyt suhteellisen hyvin pysyny. Ainoo vaan, että niitä ei missään nimessä saa sulkee keltään. Siinä on se pieni ongelma, että kaikkien pitäs päästä osallistumaan, mutta: jos on vaikka tilanne jossa ykkösluokkalaiset on hulluina ryntäilemässä pahiksen perään, niin on loogista, että valvojaoppilaat estää niitä menemästä, koska ne on vielä niin nuoria. Tää tavallaan kuitenkin rajottaa niiden osallistumista koko tempaukseen joten..? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 4:30 am

Suuremmat roolipelitempaukset kuulostavat loistavalta asialta. Saataisiin aulasta osa penkinkuluttajista liikkeelle. Itekkin haluaisin päästä paremmin jyvälle tästä Nova-asiasta (ja sanomaan sille pari valittua sanaa siitä miten se pukeutuu).

Eli, ite kannatan näitä massaropetapahtumia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 4:46 am

Itse olen nytten Marian ja Wagin kanssa samalla kannalla, ainakin melkein. Ropeviikot - aivan mahtava idea, voitas herättää kunnolla henkiin. Mut suurin, mitä itse haluaisin muutettavan, olisi aula. Tässähän on vain kyse mielipiteestä, joten ei pidä ottaa itteensä tms. Se aula, tai ainakin pohja, alkaa tuntumaan hieman jo tylsältä. Olis joku toisenlainen pohja toosi kiva, sellanen kuitenki että inestä ja 'ulkoa' saisi suhtkoht yhtä tilavat, olisin ehdottanut lajittelulle omaa koppia, mutta muistin että 2lk ylöspäin saa lajitella myös, eikö? Aivan varmasti jotkun muutkin kannattavat, että uus pohja aulalle ois iha kiva muutos =)


Viimeinen muokkaaja, Hande12 pvm Pe Kesä 04, 2010 7:31 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 6:02 am

Olen suunnitellut ottavani oppilasneuvoston kanssa puheeksi tämän roolipeliviikko asian. Kannatan itse ideaa, ja haluaisin ehdottomasti päästä toteuttamaan sen useammin, kuin kerran. Olisi hauskaa päästä uppoutumaan erilaisten teemojen, kuten villin lännen ja keskiajan pariin. Jos hyvin käy, pääsemme toteuttamaan ensimmäisen roolipeliviikkomme jo [Tylypahka]'n syntymäpäivien jälkeen. :-')
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 6:30 pm

Hmm. Voisin itsekin liittyä oppilasneuvostoon, mikäli se on mahdollista koska pääni pursuaa ideoita! Joo, roolipeliviikot, hienoa että muutkin pitää ideasta, mutta siitä huispauksesta vielä.
Huispauskenttä varmasti lagaa paljon mikäli se on iso kenttä, eli samaa mieltä Emman kanssa. Ja nykyiset huispaussäännöt ? Löytyykö ne jostain muualta kuin huispauksen teoria -tunneilta vai pitääkö sitkeästi kysellä muilta ? En ole itse meinaan muistaakseni ikinä ollut yhdelläkään huispauksen teoriatunnilla. Joskus olen kyllä pelannut ja ollut mukana Aneten vetämällä tunnilla, mutta onko säännöt muuttunut ?
Huomasin tässä juuri että en näe tätä tekstiä kunnolla : o Eli kirjoitusvirheitä voi olla.

Ja niin, hyvä Anette, nyt vaan ideoimaan ja toteuttamaan ! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 7:06 pm

Hmmh.. Minusta voisi olla ihan ok idea jos eteishalli olisi suuri portaikko. Niin kuin kirjoissa/elokuvissa. Portaista pääsisi vaikka minne, aika lailla samoihin huoneisiin kun eteishallista. Mutta olen tyytyväinen eteishalliin, joka toimii virassaan vallan mainiosti.

Sitten aulasta.. Haluaisin sen aulan takaisin, mikä oli viime vuonna, näihin juhlien aikoihin. Se missä on juuri niitä sametti-sohvia, erilainen pohja, armasta ja yms. Se oli oikeasti ihana aula. Mutta nykyinen aulakin on ihan hyvä.

Joo ja huispausta henkiin. Olisi todella kiva, jos saataisiin ne huispaus-kisat järjestettyä. Iso kenttä on parempi siinä turnauksessa, kun sopii yleisiöä. Mutta pienempi olisi kivempi harjoitelessa aluksi. Että miksi ei voisi olla kahta huispaus-kenttää? Iso ja pieni.

Tässä nyt muutama idea, muuta ei tule nyt ainakaan heti mieleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 9:06 pm

Kyllä, yhdyn edellisiin; olisi ihanaa, jos Huispaus aloitettaisiin. Tosin siinä on muutamia porsaanreikiä, esim. pitää olla aika hyvä munkki, et kaikki pääsis tulee samaan aikaan. :/

Ja sitten toinen asia. Minun mielestä Aula pitäisi sisustaa totaalisesti uudelleen, mieluusti vaihettaisiin huonepohjakin. Tulisi tosin hieman hankaluuksi noiden oikeuksian kanssa, mutta uskon vakaasti että sekin asia selätettäisi helposti. Minun mielestä Aulaan sopiva tyyli olisi Gothic & Sametti feat. Armas. Ja Mokka takasin! Kukaan ei halua lemmenjuomaa vaan kahvia! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 9:23 pm

Ite en ole kovin huispauksesta tietoinen (taisin olla matsissa/harjoituksilla/tunnilla viimeksi joskus 3-4 vuotta sitten), mutta olen samaa mieltä että sen huoneen on oltava sellanen max 25 henkeä. Muuten on seurauksena joillakin lagausta, mikä ei ole yhtään kivaa.

Ja kyllä, mokkamasteri takaisin! Aulassa tulee hulluksi jos ei saa jokapäiväistä pikselikahviannostaan. Minun mielestäni aulalle ei tarvitsi tehdä muuta kuin mitä olen jo aikaisemmin ilmoittanut (huonepohjana v-muoto, polyfonit takaisin). Sen verran uutta, että noi sametit ovat pakolliset aulassa!

Muuten tää aulahomma toimii ihan hyvin, että on liittyjien puoli, josta pääsee syvemmälle Tylyyn, ja liittymättömien puoli, jossa saa odottaa liittymistä. Tietenkin olis hauskaa, jos aula olis samanlainen ku kirjoissa/elokuvissa, mutta toi systeemi on ollu jo 5 vuotta ja eiköhän sen toimivuus ole tullut ihan hyvin testattua.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 10:37 pm

Joo, ja olen samaa mieltä; Mokkamaster takaisin. Se on niin ihana vehje. Se lemmenjuoma-pata voi mennä vaikka loitsu-luokkaan jos ei muuta paikkaa keksitä. Sillä pikselikahvi hyvässä seurassa on ihanaa. Ja vieläpä kun sen saa nauttia [Tylypahka]'ssa. Voitte arvata miten sellaisen ihanan kokemuksen, voi kokea joka päivä - vaikka useamman kuin yhden kerran.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 2:53 am

Minä henkilökohtaisesti pidän nyt tuon padasta sen tähden, että kuka tahansa voi olla sen "edessä", kun sillä ei varsinaista suuntaa. Mokkamasterissa mua vain ärsyttää se, että kahvi pitää hakea seisomalla siinä sivussa, jotta sen saa, jos esim eräs Puuskupuhin tuvanjohtaja jumittaa siinä edessä. Senpä tähden pidän padasta - se on kivan symmetrinen<3

Ja onkohan se pixelikahvi nyt niin tärkeää? Pakko myöntää, mokkamasteri kyllä näyttää paljon paremmalta kuin taikapata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 4:58 am

Tuosta V-aulasta, itse pidin siitä erittäin paljon kun se oli joskus käytössä. Oli helppo avata ovia niin, ettei ylimääräiset päässyt sisälle. Ja muistan myös kun itse olen odottanut kyseisen V-mallisen huoneen ovien takana 4 vuotta sitten epätoivoisena kera 10 muun ihmisen. Tapahtuma on jäänyt mieleeni vieläkin ja siksi kai pidän tuosta V-aulasta. Wag, olisi se hauskaa jos se olisi niinkuin elokuvissa, mutta ehkä hieman vaikea toteuttaa ja minusta tuo aula on toiminut loistavasti tähän asti, niin miksi mennä muuttamaan hyvää ja toimivaa juttua ?

Huispauksesta. Niin, miksei 2 huispauskenttää, harjoittelukenttä ja ottelukenttä. Idea kuulostaa minusta loistavalta, vaikka se veisi "turhaan" aikaa, niin helpompi se olisi kuin 1 iso lagaava kenttä, jossa ei pystyisi edes kunnolla harjoitella.

Minusta se nyt on ihan sama onko siinä aulassa mokka vai pata. Vaihtelu virkistää ! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 8:47 pm

Huispaus on herättänyt paljon keskustelua, josta olen todella yllättynyt. Kun tein 50/50 hengen ottelukentän, sitä suorastaan vaadittiin kirvein ja hampain. Nyt, kun kenttä on ollut jonkin aikaa käytössä - vaaditaan sen poistamista, ja 25/25 hengen huoneen palauttamista. Itse kallistun tuon 25/25 hengen huoneen puolelle siksi, koska siellä oli käytännöllisempää sekä helpompaa pelata, kuin isolla 50/50 hengen kentällä. Listaan teille nyt molempien huonepohjien "risut ja ruusut", jotta pääsette kommentoimaan asiaa tarkemmin.

50/50

+ Iso kenttä, jossa on tarpeaksi tilaa pelata. Paljon parempi liikkuvuus, kuin pienemmällä kentällä.
+ Suuri katsomo, jonne mahtuu oppilaita -ja opettajia seuraamaan pelin kulkua.
+ Kunnolliset vaihtoaitiot, jonne varapelaajat pääsevät istumaan.

- Helvetin kova lagaus, kun ihmisiä on paljon huoneessa. Tekee pelin etenemisestä lähes mahdottoman.
- Toisella puolella pelaavat henkilöt eivät kuule puhetta kentän toiselta puolelta, joka merkitsee sitä, että koko pelin ajan pitäisi huutaa.
- Säännöt mutkistuivat, kun iso kenttä otettiin käyttöön.

25/25

+ Pieni kenttä, missä ei ole paljoakaan tilaa mutta pelaaminen onnistuu täydellisesti.
+ Ei lagaa.
+ Tuttu ja turvallinen, jossa vanhat säännöt toimivat täydellisesti.

- Ei mahdu tarpeaksi katsojia, koska pelaajat (14 kpl) vievät jo yli puolet huoneen tilasta.
- Huone on näin rehellisesti sanottuna ahdas.

Tässä sitä nyt olisi. Mikäli 25/25 hengen huispauskenttä kerää tarpeaksi kannattajia, voin tehdä sen takaisin. Näin pääsisimme kuitenkin pelaamaan, koska isolla kentällä se tuntuu lähes mahdottomalta lagauksen ja kuuluvuuden takia. :-'F
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 11:45 pm

Kannatan edelleen täydestä sydämestäni sitä pientä kenttää. Tossa tuli juuri ne miinukset ja plussat kummastakin, joita kaivattiin, ja kyllähän niistä jo näkee, kumpi on toimivampi. Jos iso lagaa niin pirusti ettei voi pelata ja kokoajan pitäis huutaa, on se mun mielestä aikalailla isompi ongelma kun se, ettei sinne pieneen mahdu yleisöä. Itseasiassa on vaan parempi, ettei yleisöä mahdu, koska henkilöiden määrä huoneessa lisää jo ittessään sitä lagausta.

Pikkukenttä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 5:34 pm

Kävin lauantaina Harun tykönä kahvilla, ja otin esille tämän Wagnerin kannattaman idean. Valitettavasti me molemmat ollaan sitä mieltä, ettei se toimi. Tämän takia on turha lähteä muuttamaan yhtään mitään ja alkaa miettimään ratkaisuja ongelmakohtiin, kun on jo aiemmin todettu, ettei se toimi. Ihan kiva idea toi silti on, mutta se ei vaan toimi käytännössä ja sisältää liikaa ongelmakohtia. :-'/
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeLa Kesä 19, 2010 3:53 pm

Eeeiih rempata eteishallia.. 8( Toihan on roolipelillisesti erittäin toimiva, just sopivaa kokoa ja muotoa. Sitä paitsi sitten opeteltais taas telejen paikat uusiks.. 8D Yyh. Kaikkee toimivaa ei aina tarvii muokata!!

Mokkamasteri Kustin vois kyllä palauttaa.. >'D Oi näitä muistoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeMa Kesä 21, 2010 11:43 pm

Yhdyn Emmaan. Kusti takas! Niin paljon hyviä pixeli-kahvitaukoja, että ihan haikee mieli tulee muistellessa 8(. Eteishallia ei mielestäni tarvi tässä vaiheessa remontoida yhtään. Se saa nyt olla niin kauan, että ihmiset alkaa sit kyllästyä ja sisustus vaihdetaan. Ja, kun sisustusta vaihdetaan, sen pitöö olla käytännöllinen ja linnamainen ^^.

Ja huispausta ois kiva saada takas... Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 8:45 am

Emma älä kitise, siinä on ainaki tekemistä jos Eteishalli rempattais, sellanen ois kiva mis on portaat<3 Niinja sitten vois silleen muuttaa et se yks huone missä oli ne kaikki luokat samassa ni palautettais, turhaa ramppaamista ympäri koulua ku ne luokat on sirotelty ympäriinsä :---( En ees ymmärrä miks se piti poistaa käytöstä ku se oli just hyvä.. Ehti ainaki tunnille ku ei eksyny aina/ties mistä luokkaa ettiä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 4:48 pm

En mä kitise.. Mä vaan tuen sitä mikä musta toimii paremmin. D: Voisinhan sanoo sullekki et lopeta kitinä, ei sitä mihkään olla muuttamassa? Very Happy

Njoo muttah asiaan, luokkien sirottelu on joskus ärsyttävää, mutta kyllä niiden sijainnit pikku hiljaa alkaa oppia. Ainakin niiden aineiden, jota useammin pidetään. Jos te kerran realistisuutta tahdotte tavoitella, niin käytäntö on äärimmäisen hyvä: eihän ne Rowlingin kirjoissakaa missään kasassa ole. En siis kannata erillistä luokkakäytävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 6:58 pm

Näillä näkymin Eteishalli ei tule muuttamaan huonepohjaansa (ainakaan vähään aikaan). Syytä voisi verrata vaikka markkinointiin, koska markkinoinnissa tärkeintä on se kannattavuus. :-'D Tällä hetkellä Eteishallin muutos ei ole kannattavaa, joten miksi ryhtyä pelaamaan peliä jos tietää häviävänsä? Mutta joo, kuitenkin - tuo huispauskentän tilanne on yhä avoin, enkä tiedä mitä sille pitäisi nyt sitten tehdä.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimePe Kesä 25, 2010 5:56 am

Mutta .. Joo, siis haluan jonkunlaisia huispaus-tunteja [Tylypahka]'an. Kun on tuo uusi kenttä, haluan kokeilla pelata sillä, koska sillä kentällä ei oo paljoo ollut tunteja. Ja ehdottomasti; ne säännöt joillekin lapuille sinne seinälle. Olisi kiva harjoitella tuon Korpinkynnen killan kanssa huispausta ja tutustua sääntöihin ja saloihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 12:28 am

Semmonen, että [Tylypahka]'n ryhmän foorumille laitettaisiin lista, missä mikäkin luokka sijaitsee, että se ois ihan oma aiheensa. Tänään meni 20 minuuttia löytää luokkaan, vaikka sekavia neuvoja tulikin ja se ärsytti myös monia muitakin oppilaita. Siitä ois kyllä suuri apu, koska ehdin penkoa jokaisen [Tylypahka]'n huoneen ja hiemanko turhautti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 5:23 am

Tuo luokkahuonelista - Kannatetaan. En ole kauhean aktiivinen ollut tunneilla käymisessä, ja kun vihdoin haluaisi mennä niin luokasta ei ole hajuakaan..

Huonepohjasta: Miksi vaihtaa huonepohjaa kun kaikki ovat tyytyväisiä tuohon ? Ja tuo portaikko ehdotus. Meillä on jo portaikko, tosin pienimuotoinen. Mielestäni portaikko olisi hyvä, koska silloin roolipeliä olisi ehkä enemmän muualla kuin tuossa portaikossa, mutta sitten ei enää olisi ns. roolipelauksen keskusta. Ja nykyisen habbon kanssa kestää muutenkin mennä noita "portaita" ylös kun ne pitää tyyliin yksi kerrallaan mennä ylöspäin.. Mielestäni tuo toimii hyvin.

Kusti takas ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?   Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä [Tylypahka]'ssa tulisi muuttaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» [Tylypahka]:n Hit & Heal
» [Tylypahka]'n leiri(?)
» © [Tylypahka]™ - Ilmoittautuminen miittiin!
» © [Tylypahka]™ - Talvimiitti Tampereella 2011!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: [TYLYPAHKA] :: Keskustelua-
Siirry: