[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]

Siirry alas 
+5
Yasiro
Eyon
Taras
Apl
Juitze
9 posters
KirjoittajaViesti
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 1:20 am

Voitte ilmoittautua tarinaan täällä. Melkein kaikki halukkaat pääsevät tarinaan. Toki jos olet hyvä ystäväni, ilmoittautuminen voi olla aika turhaa, mutta se kannattaa tehdä - minun - muistin virkistämiseksi.

Kuten kaikki huomasitte kaikki noi tummennetut & Kursivoidut on otettu suoraan BFMV'n Fever-albumilta. Niitä on tasan 11, kuten biisejäkin, eli yksi lainaus, per biisi. (Tuo "A New Page has turned" ei kyl oo silt levyltä Razz)

Tekijä: Joona, Juitze, What ever makes you happy.
Genre: Toimintadraama huumorilla höystettynä.
Taustamusiikki: Bullet For My Valentine - Fever (Whole Album)

Kommenttia kiitos! Wink

----------------------
A new page has turned;

It's hot as hell in here
Everybody wants to lose control

"Parhaat Lukuvuoden-alkajaisbileet ikinä! Heitäs Lucas sitä tuliviskiä!"
"Nämä juhlat loppuivat tähän!

You're so pretty on the outside...
"Hitto, toi on komea!"
"Häh? Kuka? Alex?"

Waking up with just one thing in mind...
"Mathias herää, näin taas unta SIITÄ!"
"Voi herranjestas Jeremy, taasko?"

I'm not a saint it's easy to tell,
But guess what honey you ain't no angel...

"Mä niin vihaan sitä!"
"Joo, mä todella ymmärrän tunteesi..."

The end will never come,
There's still a mountain left to climb...

"Emme me jää koskaan tästä kii-"
"Blackwood ja Eastwood ovat hyviä ja pysähtyvät."

We're not scared 'cause our life in danger,
We add the heat will only make it stronger...

"ANKEUTTAJIA TYLYPAHKAN TILUKSILLA?!?!?"
"Ne eivät tulleet tänne sattumalta."

It's funny how the table, how the table turns..
"En voi enää koskaan luottaa häneen..."
"Kukapa voisi...."

Should I fight for what is right or let it die?
"On meidän vuoromme näyttää mihin pystymme."
"Dallyce, Jeanne ja Jane, se on menoa nyt!

We can't survive,
Will you die for me cause I'd die for you?

"Laskekaa aseenne, teillä ei ole mahdollisuutta meitä vastaan."
"Parasta totella..."

Your body's cold
Hope is lost I can't let go
Can I die with you so we can never grow old?

"Ei... Ei voi olla totta, hän on kuollut.
"Hän oli syntynyt voittamaan, hänen piti olla PARAS!

Pay the price for your betrayal
Your betrayal, your betrayal!

"Itse kannatan elinkautista Azkabanissa!"
"En olisi uskonut heistä, varsinkaan Nicosta..."

----------------



Viimeinen muokkaaja, Juitze pvm To Heinä 08, 2010 3:41 pm, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 1:31 am

Ah, ihana traileri, oikeasti aivan mahtava! Tarina kuullosti jännältä, ja osaksi myös jotenkin sai minut nauramaan. Ensimmäistä osaa odotellaan tässä näin.. toivottavasti saat äkkiä valmiiksi Smile

Joo ja mut vois ottaa mukaan.. Allen Lindo - Luihuinen - 2lk.
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 3:35 am

Hauskalta kuullosti. Wink Jään oottamaan innokkaana että julkaiset tarinan. En tiedä ootko jo päättäny kaikki ketkä tarinaan tulee, mutta jos on vielä mahdollista ilmoittautua; Ellie Rowards - 3lk - Korpinkynsi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 5:44 am

En tiedä miksi, mut jostain kumman syystä repesin ja pahasti kun luin tän. Toi; "ANKEUTTAJA TYLYPAHKAN TILUKSILLA?!?!?!?!?" kuulosti niin multa, joten i'm in! Kirjoita äkkiä ensimmäinen luku, jään odottamaan innolla. ;-')
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 2:10 pm

Samaa mieltä Aneten kanssa. Mielenkiintoinen traileri oli, joten saat väsätä tästä nyt sitten tarinan.
~ Prof. Prue Black mukaan ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 6:19 pm

Todella mielenkiintoinen traileri, ja tykkäsin siitä paljon. Odotan innolla kaikkia seuraavia lukuja. Haluun mukaan prof. April Brownil.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 6:20 pm

Hurjaa! Tykkäsin tosi paljon! Jään innolla odottamaaan ensimmäistä lukua. Voit lisätä Robert Black 7lk Luihuinen tai sitten Prof. Benfordin. Tai vaikka kummatkin :___D
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 6:28 pm

Anteeksi, tämä osa on ihan JÄRKYTTÄVÄN TYLSÄ. Koitan saada seuraavasta jännemmän, tää oli nyt vaan tällänen alustus. :_D

Tekijä:
Joona, Juitze, What ever makes you happy.
Genre: Toimintadraama huumorilla höystettynä.
Taustamusiikki: Bullet For My Valentine - Fever (Whole Album)



-------

Pleausure And Pain, Osa 1/Prologi

~ Jossain Itäisessä Englannnissa;

"Jee! Pääsin valvojaoppilaaksi!" Jeremy hihkaisee ja heittää kirjekuoren pöydälle. Vastapuolella pöytää istuvat herrasmiehet naurahtavat. "Ei ole tainnut Jeremy tulla isäänsä, kun valvojaksi pääsi." Charlie virnisti ja löi leikkisästi Bobia olkapäähän. "Mäki pääsin Valvojaksi!" Carlile sanoi onnessaan ja katsahti setiinsä päin naama naurussa. "Ohhoh, ihmellistä että Williamsin suvusta päästään valvojiksi näin isolla joukolla." Charlie naurahti katsoen Nicoa, joka tuijotti omaa kirjettään kuin lumottuna. Hiljaisuuden rikkoo kaamea huuto, jota voisi melkein kuvata kirkumiseksi: "MINÄ PÄÄSINKIN JOHTAJAPOJAKSI!". Jeremy katsahti Nicoon päin ja ilmoitti suoraan asiansa: "Vedä Nico käteen." ja koko joukku räjähri nauruun. Ainoa joka piti pokkansa oli hieman sivummalla istuva Jeanne Jac-Williams, joka vain hymyili siirapisesti Nicolle. "Iskä, millon me mennään ostamaan kirjoja?" Jeremy uteli kun tilanne oli jo hieman rauhoittunut. "Jaa'aMe voitas Charlien kannsa hakea ne, niin teidän korkeutenne ei tarvitse vaivautua?" Bob kysyi virnistäen veljeltään. "Juups, käy mulle.." Charlie vastasi, nousi pöydästä ja lähti talsimaan kohti olohounetta.

Punainen Ferrari FXX kaarsi keltaisen maatalon pihaan, ja pihassa olijat olivat hämmästyksissään. "Mitä helvettiä? Mistä sä olet tommosen hommannu?" Bob miltei kirkui innostuksesta, kun Charlie astui ulos autosta. "Hih hih. Lainasin vain hieman. Ministeriön ja Irvetan yhteinen hankinta." Charlie kertoi ja viittasi joukkiota astumaan autoon. "Isä, meitä on 6, miten me mahdutaan tonne?" Nico kysyi katsoen isäänsä oudoksuen. "Luuletko että Ministeriö ei ole tehnyt sille mitään?" Charlie vastasi ja avasi oven, jotta herrasväki mahtuisi sisään. "Ohhoh." Nico hämmästyi ja jäi seisomaan ovensuuhun. "Menes jo!" Jeanne huusi ja työnsi koko porukan sisään autoon. "Ministeriö on tainnut tehdä tälle aika paljonkin..." Bob hämmästeli ja katsahti peremmälle. Sisältä auto oli verhoiltu punaisella & mustalla nahkalla, ja penkkejä oli ainakin 20. Korkeuttakin löytyi niin paljon, että Bob - 190cm - mahtui seisomaan sisällä. Nico hyppäsi ensimmäisenä penkille ja nosti jalkansa keskellä olevalle, penkkien ympäröimälle pöydälle. "Tää on ihan uskomaton!" Carlile hihkaisi ja istui vastapäätä Nicoa. "Jästit eivät edes saa ajaa tällä yleisillä teillä, mutta velhoilla on tottakai joitakin erikoisoikeuksia." Charlie sanoi maireasti ovensuusta, heilautti sauvaansa ja laukut lensivät nättiin pinoon auton sisälle. Charlie hyppäsi itsekkin kyytiin, käynnisti auton ja matka kohti Lontoota alkoi.

Auto nytkähti hieman, kun Charlie parkkeerasi King's Crossin parkkipaikalle autonsa ja joukkio hyppäsi ulos autosta. "Mitä noi kyylää?" Jeremy kuiskasi Nicolle, kun porukka tuli tuijottamaan autoa.Nico ei vastannut, vaan lähti muut perässään tunkemaan väkijoukon läpi, kohti laituri 9¾:aa. Nopsasti koko joukkiokulkee palkin läpi ja saapuu täyteenahdetulle laiturille. Liikenneruuhkan vuoksi Williamsit ovat vähän myöhässä, joten Carlile, Nico, Jeanne ja Jeremy menevät suoraan junaan.

"Anteeksi, mutta voimmeko tulla tänne? Muualla on ihan täyttä?" kysyy vaaleahiuksinen poika raottaessaan ovea. "Juu, tulkaa vain." Jeanne sanoi ystävällisesti. Poikien astuttua sisään, alkoi esittäytyminen: "Minä olen Alex Mchill ja tämä tässä on Marcus Blackwood." vaaleahiuksinen poika sanoi, ja heilautti kädellään ystävänsä suuntaan. "Minä olen Jeremy Williams. Ja toi on Carlile Williams ja-". "Kyllä mä nyt Nicon ja Jeannen tunnen!" Alex sanoi ja virnisti hieman. "Tännehän mahtuu vielä!" kuului ääni ovelta, ja Mathias Ravenholm hyppäsi sisään ja ahtautui Carlilen ja Marcuksen väliin. "Vähä siistiä, musta tuli johtajapoika!" Mathias sanoi ja näytti merkkiään. "Hah, niin mustakin!" Nico sanoi nopeasti ja he rupesivatkin keskustelemaan kahdestaan johtajapojan oikeuksista ja velvollisuuksista.

"Tää on kyllä täysi, menkää te neljä tonne seuraavaan?" Nico sanoi katsoen muita hieman kysyvästi. Kahden thestralin vetämä vaunu oli täynnä, olihan siinä jo Nicon lisäksi Mathias, Carlile, Jane sekä porukan vanhat tutut, Cady Dawson ja Lucas Dawlish. "No okei, mennään me tohon seuraavaan." Jeremy myöntyi ja lähti laahustamaan seuravana olevaa vaunua kohden Alex ja Marcus perässään. "Hei, tuolla on Andrew ja muut, menen niiden kanssa!" Marcus huikkasi ja lähti juoksemaan taaemmaksi, missä näkyi pieni rypäs luihuisia. "Etkö sinä mene?" Jeremy kysyi Alexilta. "Ei, tulen mieluummin sinun kanssasi..." Alex sanoi ja hymyili vihjailevasti Jeremylle. "Öö, okei..." Jeremy kakisteli ja miltei punastui. Pojat hyppäsivät vaunuun ja suuntasivat kohti [Tylypahka]'n linnaa. Yhtäkkiä Alex mursi jään, ja hivuttautui kohti Jeremyä. Hiljaisuus laskeentui ja Alex oli juuri painamassa huuliaan Jeremyn huulille, kun poikien edessä oleva vaunu lensi rajusti ilmaan, lensi noin kymmenen metrin päähän ja ilma täyttyi oppilaiden kiljumisesta...

----------
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 6:34 pm

Hyvä oli, ei ollu mun mielestä yhtään tylsä päivastoin. Tätä et saa jättää kesken tai suutun. Joo mut ala kirjoittaa seuraavaa osaa, kun mun innostus heräs lukee tätä. Haluun lisää..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 6:56 pm

Ei oo paljoo lisättävää tohon Viivin kommenttiin, ei tää tylsä, vaan just tosi kiva alotus. =) Alappas kirjottamaan heti seuraavaa lukua, haluun lukea sen jo! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 3:41 pm


Tekijä: Joona, Juitze, What ever makes you happy.
Genre: Toimintadraama huumorilla höystettynä.
Taustamusiikki: Bullet For My Valentine - Fever (Whole Album)


Haluiaisin paljon palautetta Minä-kertojan käytöstä ja siitä, miten se toimi. Palautteen mukaan valitsen seuraavan osan

Pleasure And Pain, Osa 2

"Kukaan ei nouse vaunuista! Valvojaoppilaat organisoivat tilannetta!" Professori Benford sanoo rauhallisella, taialla voimistetulla äänellä. Edessäni näin kaatuneen vaunun, jonka vieressä oli jokin, jokin todella suuri olento. Sitten huomioni siirtyi totaalisesti muualle. Tajusin, että Alex oli ottanut minua kädestä, ja hymyili leveästi ja katsoi minuun suoraan hieman punertavilla silmillään. Välittämättä ympäröivästä maailmasta, Alex painoi huulensa huulilleni ja suuteli minua painaen minua samalla itseään vasten. Olin taivaissa, kunnes ihanan hetkemme katkaisi karjahdus professori Nyrwicin suusta: "Ei käynyt kuinkaan! vaunut jatkavat matkaansa nyt!". Samalla hetkellä tunsin, kuinka vaunut nytkähtivät hiljaa ja lähtivät liikkelle. Edessämme ollut vaunu oli siirretty sivummalle ja siinä olleet oppilaat laitettu toiseen vaunuun, jonka Professori Strife oli taikonut. Olimme kahden. Vain minä ja Alex. Loppumatkalla ei kuitenkaan tapahtunut mitään ja vaunussa vallitsi kiusallinen hiljaisuus. Noustessani vaunusta huikkasin vielä Alexin perään: "Heips! Nähdään!", ja lähdin talsimaan suurta salia kohti.

Lukukauden aloitustilaisuuden jälken lähdin talsimaan kohti Korpinkynnen tornia, mukanani joukko ensiluokkalaisia korpinkynsiä. "Ja tässä on meidän oleskeluhuone. Ja nuo portaat vievät makuusaleihin. Oikea pojille ja vasen tytöille. Selvä?" sanoin tylsistyneellä äänellä, kun saavuimme oleskeluhuoneeseen. Lisäsin vielä perään: "Ainiin, muistakaa, että salana on Mabadisia Omblica.". Myöntävistä vastauksista päättelin, että he osaavat tästä lähtien itsekin ja hyppäsin edessäni olevalle nojatuolille. "Aijai, ku väsyttää." huokasi vieressäni istuva Alice Andrews, valvojaoppilas hänkin. "Heij, musta tuli Huispausjoukkueen kapteeni. Elikkäs pitäs pistää karsinnat pystyyn. Tulette niihin, totta kai?" Cady Dawson - Korpinkynnen johtajatyttö -, kysyi kun liittyi seuraamme. Vastasimme kaikki myöntävästi kaikki, osa tosin vain siksi, ettei Cady suuttuisi. "Joo, mä lähen nukkuu." Mathias Ravenholm - Johtajapoika - sanoi, nousi ja lähti makuusalia kohti. Örisin jotakin 'makuusaleista ja nukkumisesta' ja lähdin laahustamaan makuusalin portaisiin. Minun petini oli makuusalin nurkassa, Mathiaksen sängyn vieressä. "Mathias, mun pitää kertoo sulle yks juttu.". "Niin, kerro vain. Lupaan etten kerro kenellekkään." Mathias vastaa ja hivuttautuu lähemmäksi sänkyäni, jotta kuulisi paremmin. Kerroin sitten kaiken, mitä tapahtui vaunussamme. "Jaa'a. Vai niin. No mikäs siinä, Alexhan on ihan kiva." Mathias virnistää minulle, mutisee jotakin nukkumaanmenosta, kääntää kylkeään ja alkaa kuorsata. Päätin itsekin ruveta nukkumaan ja ummistin silmäni.

"HERÄTYS UNIKEOT!" Mathias karjui kurkku suorana makuusalimme ovelta. "Turpa kiinni!" kuului muutamasta suusta, itse tyydyin vain nousemaan ylös, kiskomaan vaatteet päälle. "Helvetti nukuin huonosti..." mutisin Mathiakselle laahustaessani kohti oleskeluhuonetta. Saapuessani oleskeluhuoneeseen, siellä oli kaaos. Joku valopää oli nähtävästi taikonut jostakin ruokaa ja aloittanut ruokasodan. "Rauhoittukaas lapset!" huusin kovalla äänellä ja kävelin keskelle oleskeluhuonetta. "Ole sinä mursu hiljaa!" joku ykkösluokkalainen ilmoitti ja linkosi muutaman muffinin naamaani kohti. Väistin ne helposti ja ilmoitin kuuluvalla äänellä: "Viisi pistettä Korpinkynneltä.". Ruokasota loppui siihen pisteeseen. Liukenin nopeasti paikalta ja lähdin aamupalalle.

"Ähh, Ennustusta." valittelin Ellie Rowardsille, kun olimme matkalla Ennustuksen luokkaan. "Mitä tuolla tapahtuu?" Ellie huudahti ja lähti juoksemaan edessä näkyvää väkijoukkoa kohti. Valvojaoppilaina tunkeuduimme väkijoukon läpi ja näimme jotakin karmaisevaa, hyvin karmaisevaa; kaksi miestä, jotka olivat pukeutuneet tummiin ja heidän vieressään 3 ankeuttajaa. "Kukaan ei liiku!!" huusi keskimmäinen mies, joka osoitti sauvallaan maassa makaavaa Ted Reameytä, "Kidutu!" mies sanoi tummalla äänellä. Loitsun osuessa Tediin ja Ted kiljui kivusta. Sillä hetkellä, väkijoukko lähti kiekuen juoksemaan poispäin, hälyttämään opettajia. Minä, Valvojaoppilaana, koin että minulla on velvollisuus jäädä auttamaan. Nostin sauvani nopesti, heilautin sitä kiduttajaa kohti ja huusin: "TAINNUTU!". Ihme kyllä, mies tainnuttui, ja Ted vapautui kidutuskirouksesta. Nappasin Tediä nopeasti ranteesta. "Nyt juostaan!" huusin Tedille ja lähdimme pinkomaan pois. En kerennyt tuntea muuta, kuin viiltävän kivun alaselässäni, näkökenttäni sumeni ja kaaduin tajuttomana maahan.

---

Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 3:41 am

oijoijoih! ´Juudasjoosefjoseppimikälie kirjotat tätä tosi hyvin, kaipaan vain sitä että hidasta vauhtia! tapahtuu liikaa luvun sisällä, mutta ei se häiritse koska odotan kunnon hempeilyä Alexin ja Jeremyn välille :'3 Ja hyvä et muistit et Alexin silmät punottaa Smile)) JATKOA!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 7:25 am

Tykkäsin tosi paljon kummastakin osasta =) Kirjotusvirheitä löytyy, mutta ei niistä sen enempää. Otin huomioon kans sen että kummatki osat tahtoo olla aika lyhyitä (minä paras puhumaan, mutta silti), olis jänskempää, jos saisit tehtyä vähän pitemmän seuraavan osan. Kirjoittamisessa ei saa ikinä olla kiirettä, hiljaa hyvä tulee. Jos ideat loppuu, tallennat ja jatkat myöhemmi uudestaan ! Go ahead :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 3:00 pm

Mika, lupaan tehdä seuraavasta osasta pitemmän! Very Happy

Mutta nyt kirjotukseen pikku paussi;

Elikkäs, lähden FIN5-suunnistusviikolle tänään illalla (tai huomenna aamulla, hieman auki vielä). Itse suunnistusviikko on Ma-LA. Mennään hieman mökkeilee samalla, niin oon siellä hieman pitenpään. Palaillaan siis asiaan 17.7 TAI 18.7.

~ Juitze


Kyllä, täsmälleen sama, mikä tuli teille Mini-Maililla. Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
Emorc
Kehittynyt
Kehittynyt
Emorc


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 05.07.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]   Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 11:14 pm

Noi oli ihan mahtavia molemmat mun mielestä. Paras kohta oli toi kohta kun se mies (vai oliko se nainen?)
kidutti sitä Tediä. Odotan innolla et seuraava osa tulee!!
Mä en oo tämmönen hirmu lukija ja sen takii kysyn et mikä on "Prologi"??
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 5:48 pm

Tosi hyvä jatko tarinalle, Elliekin pääsi mukaan. Razz Pistä jatkoa heti tuleen, jäi jännään kohtaan tää. (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Empty
ViestiAihe: Vs: Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]    Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1  2]  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pleasure And Pain [Trailer + Osat 1 2]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Toyboy's diary. [ Trailer + Ilmoittautuminen + Osat 5/? ]
» ~ Hedelmäpäät ~ The Story [Trailer + Osat I-II]
» ~Oblivion [Ilmoittautuminen+Traileri+Osat 1-6]
» Broken hearts [Traileri + osat 1]
» ~ The Last Summer [Trailer + Ilmoittautuminen]

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: [TYLYPAHKA] :: Tarinat-
Siirry: