[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Luihuisten oma keskustelupalsta <3

Siirry alas 
+6
:Rosi:
Apl
Yasiro
Nuuk47
Kokoro
Mabs
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 09, 2010 5:07 pm

Hyvä Aki. =) Ja Mallu ylä-asteel on kyl paljon kivempaa ku ala-asteel : D
Pidän tässä omaa kahvitaukoa, tosin pidän varmaa enemmän kahvitaukoja ku teen töitä.. Pitää vaan varoa ettei pomo pääse yllättämää, tänää meinas paljastua ku kuulin niin myöhää et se oli tulos sisää XD
Tuolla ku kävin hakemassa kahvia ni jotku muut ketä on töissä tääl kaupungintalolla puhu jostai rakeista, jotka näytti ihan ihmisen silmiltä, joten päätin että en jää sinne juomaa sitä kahvia vaan tuun tänne omaan pisteesee...
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 12, 2010 8:48 pm

Siskon häät oli kyllä mun kesäloman kohokohta! Paraat bileet ikinä, sisko rupes itkee ku lauloin valssia XD
Bändi oli aivan loistava, ja bändin nimihän oli joku "Never Heard".
Yläaste on stratannu hyvin käyntiin, vaikkakin huomaan olevani väsynyt, kun en jaksa keskittyä. Viime yönä unta taisi tulla juuri se 6 tuntia, vaikka sänkyynhän menen ajoissa, mutta ei vain aina se uni tule silmään. Meidän historianope on aivan ihana, heti ensimmäisellä tunnilla saatiin kuunella sen "vitsejä".
Eikä yläasteella ollukkaan niin pelottavaa, kuin luulin. Laukkuhan mulla pullottaa jo kirjoista ja painaa 500000 kiloa. =(
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 30, 2010 7:30 pm

Kirjoitellaas nyt tänne taas välillä. Koulussa ollaan tällä hetkellä, eipä mitään ihmeempiä tehtäviä näytä olevan, jokainen vaan naamakirjassa menee. Työharjottelu aika alkais 13.9, yhdessä eläitarvikekaupassa. Hyvä puoli siinä on se, että se alkaa vasta klo. 10, mut huonoa taas että loppuu vasta klo. 17. Onneks se tyyppi kuitenki vaikutti ihan mukavalta siellä, ni en usko et joka päivä tarvii ihan niin pitkään olla.
Joudutaan tääl koulus pitämään, ennenkun tuo työharjottelu alkaa, ni esittely jostakin, liittyen esim. harrastukseen, tai mihin vain mistä haluaa kertoa. Aattelin sit et meen selittää kaikille viljakäärmeistä. ;P
Takaisin alkuun Siirry alas
INatural
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
INatural


Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.08.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Rauma

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 11, 2010 1:25 pm

Noh.. Terveisia taalta Bulgariasta kaikille luihuisille ja muille <33 Ps. Jos joku ihmettelee miten oon paassy koneel nii oon Opal hotellin internet baarissa. Smile Hyvaa Ropetuksia teille palaan sunnuntai-maanantai valisena yona <33 ja sit toi ei toimi noi mis on noi pisteet paalla en voi kirjottaa niita koska Bulgarian kirjaimissa ei oo niita XDD Moro
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 16, 2010 1:59 pm

Ensimmäinen kuukausi kauhottu lukion pyörteissä ja uusien asioiden merkeissä. Luulin, että lukiossa olisi jotenkin hankalempaa/ikävempää
kuin yläasteella, mutta väärässäpä olin. Toki läksyjä on ihan hirvittävästi ja kurssien tahti on hillitöntä, mutta olen minä siellä viihtynyt. Uusia
tuttavuuksia toisten kanssa en ole tehnyt, kun ihmiset ovat ryhmittyneet omiin inside-porukkoihinsa. Huomattavasti haastavempaa koittaa
tutustua uusiin ihmisiin, vaikka ryhmäytymisleirillä hieman jäätä saatiinkiin murrettua.

Tulipa muutama päivä sitten Ruotsinlaivalla oltua, mikä oli ihan mukavaa vaihtelua. Sinne olisi voinut jäädä pitemmäksi aikaa seilaamaan,
mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ;--;. Yyh, lähden tästä kohtapuolin pysäkille ja sitten kuluttamaan koulunpenkkiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 16, 2010 3:42 am

Huhuh. Onpa tää koulu raskasta ja niin mukavaa, että voisin *haljeta onnesta !* ( ** Lukekaa: Kuolla tuskasta )
Matikka on niin hirveää ja tylsää ja vaikeaa ja uah en osaa! Muut aineet menetteleekin siinä rajamailla. Kuvaamataito ja saksa taitavat olla ainuat aineet mistä tämä tyttö edes jonkin verran nauttii.

Eikös nyt pitäs olla lunta maassa ? ( Tuol sataa vettä ku esterin perseestä e_e) Ja en malta oottaa joulua koska saan kaikkea kivaa tilpehööriä, kuten luihuisten tupakravaatin B)
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 22, 2010 12:37 am

Vois tännekki kirjotella pitkästä aikaa. Työharjottelua ensviikko viel, sit viikko luokas ja sitte koko homma on ohi ja pitäis miettiä mitä sen jälkee tekee.. Jospa jaksais vaikka opiskelemaa lähteä, mut seki olis vasta sit ens syksynä ja pitäis Lahtee muuttaa ni olis helpomaa. Viel kivempi olis jos sais vaan töitä jostai täältä. Very Happy
Matonen tuntuu kasvavan älyttömä nopeesti ku ruokaaki vetää kerral nii paljo nomnom. Sais luoda nahkansa et pääsis taas mittaamaa kuinka pitkä se on ny, veikkaan et jonku 50cm. ♥️
Jaaah.. ny vois kyl hiipparoida sängylle ja alkaa kattomaa jtn leffaa.. :d
Takaisin alkuun Siirry alas
:Rosi:
Valvoja
Valvoja



Viestien lukumäärä : 11
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Oulu

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Joululomaaa   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 09, 2010 8:00 pm

Nonni mooi=) Mitäs te aiotte joululomalla ? Mitäs on toivottu lahjaksi jne ? :--) Miten uutta vuotta vietätte ? :--)Minä itse aion joululomalla ainoastaan rentoutua, jeah. Ja, lahjaksi on ainoastaan toivottu leffalippuja, rahhaa & karkkia PALJON. :--D Että, siinä on ainakin minun toivomukseni tälle joululle. :--) Uutta vuotta vietetään ihan normaaleissa merkeissä, eli ammutaan raketteja ja katsotaan minkalaisia raketteja muut räjäyttelevät taivaalle. :--) Ja, tietysti tähtisädetikuilla leikkiminen kuuluu Uuteen Vuoteen :---) Minusta tämä vuosi meni aivan liian nopeasti, eh. :--D Miten niin haluaisin, että tämä vuosi jatkuisi ? Tämä vuosi on ollut ihan mahtava <3 Pidän! <3 Mutta, ensi vuodesta tulee varmasti vielä mahtavempi, kun saa ulkomaalaisia ystäviä yhdeltä leiriltä. :--) Tai, saan ja saan. Saa nähdä uskallanko puhua niille sanakaa siellä leirillä, kun englannin kieli on mitä on. :--D Mutta, kertokaas te nyt mitä odotatte ensi vuodelta ? :--) Ja, myös nuo yllä olevat kysymykset myös !


Eerikaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitimeSu Joulu 19, 2010 4:53 am

Uh, pitkästä aikaa täällä taas. Tauko piristää, muttei varsinaisesti lukion penkillä. Mutta mukavaa olla taas täällä ja ehkä voisin käydä
täällä useamminkin (köh, minä ja saamattomuuteni, you know). Itse olenkin viimeiset kuukaudet yrittänyt pysyä lukion pyörteen mukana
ja panostaa ruotsinkieleen, koska pitkäruotsi on ihan perseestä. Onneksi tiistai iltapäivänä alkaa odotettu ja varsin ansaittu loma, jeah.
Vihdoinkin saan istumisesta hellän perseeni raahattua kotisohvalle ja näin pystyn paremmin keskittyä jouluun, joka taas on syömistä,
laiskottelua, nukkumista, syömistä...
Joululahjaks en nyt erityistä toivonu, kun tää on tämmöstä kituuttamista koko eläminen rahan takia. Mutta tyytyväinen olen, jos
saan edes yhden haluamani kirjan. Ehdin saada jo hepulin, kun kaveritkin kiikutti mulle lahjoja. Onneksi olin varautunut siihen ja tehnyt
joululahjat jo heillekin. Nyt vaan voin rentoutua glögin ja pipareiden äärellä, treenata samalla punteilla lihasvoimaa ja viettää aikaa
perheeni parissa.

~ Hyvää joulua myös kaikille muillekin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Luihuisten oma keskustelupalsta <3
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: TUVAT :: Luihuinen-
Siirry: