[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Luihuisten oma keskustelupalsta <3

Siirry alas 
+6
:Rosi:
Apl
Yasiro
Nuuk47
Kokoro
Mabs
10 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 6:10 pm

Eli tänne vaan postailemaan kaikkea kivaa, vaihtamaan kuulumisia ynnä muuta ! pig

Postaankin ite ensimmäisenä.

Eli tänään vihdoin loppus työssäoppiminen ( =( ) haikeeta lähtee pois sieltä, mut sit taas loma ! ( <3 ) Ja ootan tätä kesää innollaa.
Kesäsuunnitelmis olis:

- Porissa käynti
- Töitä
- Joku reissu heinäkuun lopulla parhaan kaverin kans
- Anette tulee mun kans baanalle !
- Juhlii juhannusta rattoisasti
- Kavereiden synttäreitä
- Ottaa aurinkoa ja uida
- SAADA AJOKORTTI ! =DD
- Tehdä rästitehtävii et syksyl voi alottaa puhtaalta pöydältä
- Nii ja tietty pakolliset huvipuisto käynnit ! (Särkänniemi ja Linnanmäki)

Ps. Söpöi noi hymiöt sunny elephant


Viimeinen muokkaaja, Mabs pvm To Kesä 03, 2010 10:02 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kokoro
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja
Kokoro


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 9:56 pm

kuulostaa erittäin hyvältä! pakkoha sitä on vastata ku ei voi vastustaa kiusausta. mitä mä duunaan kesällä? varmaan kaikkea ajattelematonta ja teen tyhmimmätkin jutut ja lähen minne tahansa kun joku pyytää. tietty vaan jos on rahaa! ja maria toi sun porissa käynti ois parempi toteutua! oon katkera sulle, mitä se sit tarkottaakaan, nojaa.

chillausta, aurinkoa, syömistä, ninjailua, kujailua, kavereita, lisää chillausta ja kaikkea tekemistä ilman että kattoo kelloa, jeah. hyvää kesää
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 11:53 pm

jejei. mä sain työharjottelupaikan kaupungilta, jotain sellasia.. arkistohommia.. kuulostaa ehkä tylsältä jotai papereita käydä läpi ja sellast mut se on ihan kivaa! Ja siel on tosi rentoa porukkaa, eikä siel mitää minuutti aikataulua oo et jes. sitte se on viel kellarikerrokses eikä siel oo mitää ikkunoita, mut siel on tosi hyvä ilmanvaihto ja se on ihana se paikka missä ollaa siel<3
Sit jos aurinko paistaa ku pääsen pois sielt ni meen usein hengailee bussiasemalle, istun siel nurmikol, kuuntelen musiikkia ja näin.
nii ja sit käyn välil kattoo siin sitä yhtä puhuvaa korppia, lintutalo on iha bussiasema vieres......
Sitte tylyn miittii tampereelle tottakai, lahessa tai hesassa saattas käydä mut eipä sitä nyt pidemmälle tuu lähdettyä. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTi Kesä 08, 2010 2:41 am

Tungenpahan tänne omankin kesäni sisällön. Like a Star @ heaven

Elikkäs tänään aloitin kesäduunin puutarhalla, jossa kannan raskaita kukkalaatikoita, heilun talikno kanssa, kastelen kukkia, kitken, ruukutan kukkia uusiin purkkeihin ja myös lajittelenkin muoviruukkuja (joita on vaan pihavälikössä parisen tuhatta). Työt alkavat jo seitsemältä aamulta, joten yllätys yllätys, minun pitää herätä jo ennen aamu kuutta ja nytkin olen ihan rättipoikki. Kestän tätä vielä 13 työpäivää ja bling! Saan palkan tililleni. Onneksi töissä on myös aika hyvännäköisiä tyyppejä, jotka ovat hyvää silmänruokaa tauoilla... Wink Tätä siis luvassa tämän kuukauden ♥️.

Kaikkea muuta humpuukkia, jota kesäni tuo tullessaan;

~ Mökkeily (number one mökkihöperö-titteli on yhä hallussani x3)
~ Tenniksen pelaaminen ♥️
~ Dataaminen
~ Matkustelu
~ Veneily + risteily
~ Grillaaminen!
~ Serkun kanssa hulluttelu
~ Iltariennoissa käynti (med min vänner)
~ Lukeminen
~ Seurakuntanuorten-illoissa käyminen...

...ja voi kuulkaas, vaikka mitä 8D.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 7:23 pm

Niin ja tietenkin pakolliset mökkeilyt hyvässä seurassa. Joo, tosi mukavaa ku noi ihmeen tutkinnon vastaanottajat on lakossa ni en saa ikinä ajokorttii, asd. :l Toivottavasti lakko loppuis piakkoin ni pääsis edes teoriakokeen tekemää, tai mul ei oo viel joulunakaa korttii..

No, viime viikol nukuin vahingos ajotunnin yli mut ei siitä mitää ku soitin ja ilmotin etten pääse.. Very Happy Onneks mulla on kiva opettaja. Huomen aamul pitäs jaksaa herätä puol 9 suihkuu ja 10 ajotunnille, huuh. Onneks ei joudu sentää ajaa missää ruuhkassa. Ja kaveri ku alotti samaa aikaa on käyny melkee kaikki ajot, mitä vittua ? Se menee liukkaalle ens viikol, pistää vituttaa joo-o ja mulleku sanottii ettei oo aikoja, murr.

Mutjoo, huomenta. =))
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 7:30 pm

Mulla ei taida olla mitään erityistä luvassa tänä kesänä..
Ei taida tulla perinteistä Viron matkaakaan ku siskon häät olis tulossa.. e_e
Joo no mut vois täs ny dataa ja sellast:

- Ensviikolla meen mummin hautajaisiin Vaalaan..
- Sit taidan mennä löhöön asuntovaunulle, sääksiin Very Happy
- Öö.. sit meen 5.7 Vaalaan taas.. meen vaarin kanssa Kainuun rastiviikolle (suunnistamaan)
- Mm.. sit ois varmaa ne häät ja tälläst..
- Lisää varmaa dataust..
- Taas varmaa sääksi ja dataust
- Ja sit varmaa koulu taitaaki alkaa Very Happy
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eli tylsä loma tulossa : /
Takaisin alkuun Siirry alas
:Rosi:
Valvoja
Valvoja



Viestien lukumäärä : 11
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Oulu

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 10:15 pm

Jaaa a, kai sitä itekki vois tässä tylsyyden keskellä itsekki kirjoittaa >Smile
Minun kesääni kuuluu

- Leirille <3
- Kavereiden kanssa hauskaa pitäminen
- Töitä
- 4-6 vuotiaiden kanssa hulluttelu
- Serkkujen kanssa hulluttelu, ihanaa.
- Mummon 70-vuotis synttäribileet, juhannuksena! <3 IHANAA.
- Datausta, ofc.
- Jäätelön jatkuvaa ostamista + mässyjen.
- Grillailu.
- Ja jälleen datausta.
- Parhaan kaverin kanssa yötä myöten hulluttelu PIHALLA ! <3

Siinähän se kesä meneekin <3 Jeei. Valitettavasti kesä ei ole sen pitempi. =(
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 1:42 am

Kesän top-10 pakolliset tekemiset !

1. Telttailu ja nuotio¨
2. Rannalla oleminen
3. Uusien ja vanhojen tuttujen näkeminen
4. Matkailu ympäri suomen.
5. Shoppaileminen
6. Mahd. Miitteily
7. Vpk-alueleiri padasjoella x_x ( vittu joudun laskeutumis kurssille ja inhoon laskeutumista )
8. Lenkkeily metässä (8
9. Koko päivä veneillessä järvellä Surprised
10. Ja sitten kaikki nää pienet tuhotyöt ja pilat
Takaisin alkuun Siirry alas
TheParry
Professori
Professori
TheParry


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 04.06.2010

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 3:51 am

Mitäs nyt tämän kesän aikana tekiskään. Nyt ainakin alkukesän olen duunissa että saa vähän rahuskaa ja rahuskalla voi tehä vaikka mitä loppukesän. Pitäisi mennä grillailemaan kavereiden kanssa ja todellakin mökkeilemään. Laivallekin olisi tarkoitus lähteä ja pitää hauskaa! ;-) Kaiken näköistä chillailua ym. hauskanpitoa duunien jälkeen olisi tarkoitus harrastaa. Katsotaan mitä saadaan aikaseksi. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeKe Kesä 23, 2010 7:09 am

Öö joo, laitoin kesäsuunnitelmat jo rohkujen tonne juttuunki mut nyt ku tuvan vaihoin ni laitan ne tännekki.. enkä todellakaan meinannu kopioida koska puolet suunnitelmist on muuttunu<3

- Ajattelin päästä sitte särkänniemen miittiin..
- Dataan ofc
- Meen Turkkiin viikoks lomalle
- Dataan lisää
- Yritän vierottautua tästä tuolista ja mennä ulos
- Aurinkoa ja uintia
- Ennen kaikkea otan rennosti ja hirtän kaikki jotka alkaa puhuu koulusta :---\
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 4:47 am

Onnistuin saamaan vielä kuukauden jatkoa mun työharjottelulle, hyvä. Eli se nyt heinäkuun vielä kestää, kattoo taas sitten että mitä tekee. Nyt tässä sitte vaan miittiä odotellen, jonne saatan sitteki tulla autolla, (mummo lupas kyllä lainata sitä o.o) huij en osaa kaupungis kunnol ajaa, tai oon nii vähä ajanu kaupungis... (Onneks ei oo mun auto jos kolaroin, ja toivottavasti siin o vakuutukset kunnossa ;3)
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 7:58 am

Tania :DD Luulen että mummos ilahtuu ku tuut miitistä auto mäsänä: ''Moi mummi, toivottavasti on vakuutukset kohalla, mä unohdin kumpi on jarru ja kumpi kaasu, hupsis, saanko anteeks?'' Että toivottavasti sulla on nopeet jalat XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 5:22 pm

Ihanaa, loma alkoi! ♥ 3 viikon kesätyöt päättyivät ja juhannuskin on ihan oven takana. Vaikka palkka ei olekkaan päätä huimaavaa, niin sillä saa sentään kustannettue ens vuoden lukion kirjat ja ehkä penaalinkin, mikä on ollut ponnarilla kassassa, jo vuodesta ~ 2008.
Mutta siis juhannus... Ajattelin olla ihan kotosalla ja sit ehkä käydä ihastelemassa juhannussalkoa ruottalaisessa kyläpahasessa ja uimassa käydä, kun täällä lännessä auringonpaistetta riittää.

Niin, tuosta autoilusta tulikin mieleen, kuinka moni meinaa täysi-ikäisenä hommata ajokortin ja kaaran? Itse en taida, koska;
a.) Pelkään ajamista
b.) Hirvittävästi maksettavaa (kortti, auto, bensa... ääägh, kukakro parkani >.<)
c.) Julkinen liikenne on keksitty

Mutta jooh, nyt keskityn siivoamiseen ja annan pölypalleroille kyytiä ~ ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 6:20 pm

Aki XD En mä ny kaasua ja jarrua sekota...
Oishan se kiva jos sais oman auton hommattua, ei se oo ku rahasta kiinni. Ja joo, ajokortti maksaa nykyää nii hiton paljo, sit viel ne kaikki muut siihe päälle, ni ehkä sitä nyt pärjää jokusen vuoden ilman auto. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 5:07 am

Pelkäsin mäki ajamista, mut täl hetkel ku on noit ajoja ollu ni se on hiton kivaa ! =) Joo ja täällä joutuu ajelemaan Turussa autolla ( Hullu paikka )
3 kaistaa vierekkäi, jnejne ykssuuntasia, aaa.

Tajusin just et loma on puoles välis ja en oo saanu mitää kehuttavaa aikaseks. Surprised Paitsi parit kerrat juhlittu ja pari kaverii täyttäny. No, onneks täs on viel lomaa jäljellä enneku joutuu hikoilemaa kouluu. En oo ees ruskee vielä ! >=( murr..

Valivalivali, enkä ees tiiä mitä teen hiuksil argh!
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 4:45 pm

Kesäkuu onkin mennyt kesätöiden merkeissä, tenniksen peluussa, serkun kanssa rälläämisellä, nuorten illoissa käymisessä ja loikoillessa. Ei kesään tarvi mitään ihmeellistä mahtua, kunhan ei tarvi koulunpenkillä näkyillä vähään aikaan =]. Katoinkin, että tällä viikolla vaihtuu kuukausi. Aikas nopeasti aika kyllä menee, sen joudun taas vaihteeksi toteamaan ~

Parin viikon päästä reissaamaan ja mökkeilemään, sitä odotellessa lueskelen kirjoja ja kuuntelen musiikkia. Itsekin ajatteli käydä kampaajalla, kun otsatukka on päässyt jo aika emoksi ja muutenkin. Ajattelin, että tukan vois leikata kerroksittain ja värjätä pohjaväriksi tummanruskean ja päälyväriksi oranssinkultaisen tai joku semmonen. Nyt mulla on suklaanruskeatukka, joka ylettyy hieman olkapäiden yli.
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 7:13 am

Aaaa.. Joudun pakkotyöhön .____. Iskä purkaa meijän talon ku pitää eristykset laittaa (siis ei kokonaan herran jumala) ja nyt mun pitää auttaa sitä siinä remontissa ja sellasella ihanalla kuumalla ilmallaki vielä :---( Alotin eilen ja meinasin pyörtyä ku tääl oli niin kuuma ja piti niitä seiniä repiä irti ja kattoa hioa, ku iskä päätti että hei remontoidaampa koko talo samantien x__x Ja kaikki vaan siks koska mulla ei oo varaa maksaa sitä miittiä ite ni sitte pitää niska limassa repiä seiniä irti melkeen tappavassa helteessä :s Sinne menee se loma D: Vaikka tosin vapaudun sit ku se miitti on ohi mutta mä oon varma että niillä kahella (äiti ja isä) on suunnitelmia mun laiskettelun estämiseks XD

EDIT: Käytänks liikaa hymiöitä =DD
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeMa Heinä 12, 2010 7:20 am

noniin nyt ku toi miitti on hoidettu alta ni mäki vapauduin pakkotyöstä.. Ja se miitti meniki oikeen loistavasti! Siinähän se ainaki ku minä, leevi, anette ja saana mentiin sinne trombiin ni anette ja leevi vetää siel isä meidän rukousta ja saana kiljuu ku rääkätty kissa ja minä huudan kurkku suorana ''KOHTA LENTÄÄ PEHMIS!!'' ja sit se ku Anette karju siel ''PÄÄT POIKKI'' ni emma oli kuulema mikolle todennu et joo ne on tossa vaunussa XD


Viimeinen muokkaaja, AKSU599 pvm Ma Elo 02, 2010 4:39 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 3:07 am

Hui kun on kesä menny niin nopeesti, kohta on jo syksy.. ja sitte kylmä talvi yh. Miitti oli ihana, kesän paras asia ehdottomasti! Töitä pitäis jaksaa vielä arkistolla ainakin nyt heinäkuun loppuun, mahdollisesti myös elokuu, mut sitte saa kyllä jo se riittää, alkaa tympimää se siel jo.. menis nyt nopeesti 1½ vuotta ni pääsis linja-auto korttia suorittaa<3
Oon innostunu piirtää pitkästä aikaa, tiedä vaikka sais tännekki laitettua jotai sit :'o
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 1:16 am

Jep. Miitti oli mahtava, porukka oli hieno. Ens miittiin tuskin otan ranneketta koska porukka 'repes' kahtia ja jäin vähän kaipaamaa muittenkin kanssa jutustelua, ei sillä ettei Tanian, Sofian, Karlan,Ebban ja Harun seura olis kivaa :----D Ja hei käpysotaa !
Mäkin olen yrittäny tuhertaa jotain mutta hehe... ei oikein onnistu. Kaipa sitten koulussa taas kohta parinviikon päästä niin piirtämis inspis iskee :--I ja sitten pitäis vielä ostoksillekkin mennä kouluvaatetta nääs.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 3:11 am

Älkää muistuttako syksystä, kun lukio alkaa silloin ö.ö'. Menen konkurssiin kirjojen hankinnan takia, eikä kukaan oo viitsinyt kertoa, mihin lukion luokalle kukin on pistetty, saati sitten paljosta muustakaan, joten meikä on outside tässä asiassa. *Menee hukkaan ekana päivänä, aaagh*
Tän päivän oon dataillu, heittänyt kirpparille vanhoja kamppeita ja tavaroita, ja alkanut lukea Roswell High kirjassarjaa. Nyt olisi edessä huoneen siivous, joka on ihan-hävityksen-jäljiltä! Plus, ärsyttää, että jotkut maleksii kirjojen palauttamisessa, joten en oo vieläkään ehtinyt lukemaan Nälkäpeliä tai Eragonia. Murr...

Tampereen miitti kuulosti menneen kivasti, ainakin tuo trombi-juttu nauratti Very Happy. Munkin pitäis joskus sinne ilmaantua, mutta tuskinpa saisin lupaa, tai
edes uskaltaisin ilmaantua vieraaseen kaupunkiin seikkailemaan. ö.ö
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 4:42 am

voi angst, masentavaa ku pitää mennä ostoksille, ja vielä kouluvälineitä hankkimaan.. tosin mummi lupas koulun aluks viedä mut shoppailemaan vaatteita niin paljon kunnes kukkaro on keventyny muutaman sataa euroa =) jotain hyötyä siitäki et joutuu kouluun, mutjoo, meijän mummi on kyl yllättävän ihana ja kiltti
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuk47
Professori
Professori
Nuuk47


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 04.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Heinola

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 3:29 pm

Aki saanko kysyä, että mitä sä kirjottelet luihuiste puolel enää? Hus hus täältä. >=(
Ah kun kestäis pari viikkoa viel tuol arkistol ni sit pääsee pois sieltä jesh. Elokuu kuulostaa jo niin syksyltä, mut onneks on viel kuitenki ihan lämmintä..
Pitäis kirjastossa käydä joku päivä kans palauttelemas kirjoja, ja aina sieltä tuntuu jotain uutta luettavaa lähtevän mukaa.
Hmm nyt vois harkita täs nyt vaikka aamupalan tekemistä, enpä töihin tänää menny ku oon sen verran viel kipee<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 6:32 pm

En halua yläasteelle, en haluaaaa.. yh, mut ainut juttu täs on hyvä, ei joudu kestää entist luokkaa, ja saa kaikkee kivaa, niiku uuden laukun jaja vaatteita ja lisää vaatteita :--)
kesä on kyllä sujunu mukavasti, koneella dataillen ja kavereiden kanssa.. mutta jotenki tuntuu, että kesä on menny liianki nopeasti, ett niiku jotain viel puuttu.. no tällä viikolla on sitten ne häät, jonne en halua mennä, mutta oman siskon häät kun ovat .. ._.
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 8:45 am

anteeks tania, totuin lörpöttelemään tänne luihusten juttuun, mut okei nyt jätän teiät rauhaan enkä enään lörpötä täällä XDD - pakenee luihusten palstasta koska pelkää tanian kaulinta - moimoi<33333333333
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Empty
ViestiAihe: Vs: Luihuisten oma keskustelupalsta <3   Luihuisten oma keskustelupalsta <3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Luihuisten oma keskustelupalsta <3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: TUVAT :: Luihuinen-
Siirry: