[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 LE GRANDÉ OFFTOPIC.

Siirry alas 
+9
Yasiro
AKSU599
Mordicus
Eyon
Chokonut
Juitze
Wagner-1
Mabs
Hana
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 3:47 am

Moi kaikille Suomeessa olijoille Very Happy Arvatkaa missä olen? No en anna teidän arvata! Olen siis tällä hetkellä Kroatiassa viettämässä pakollista kahden viikon lomamatkaa. Eipä tässä parin ensimmäisen päivän aikana mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Vähän vaan aurinko paistanut ja meri, jonka ranta on muuten ihan kivenheiton päässä talostamme, on ollu kivan lämmin. Ajattelin vaan kirjoittaa teille kaikille terveiset täältä etelästä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 5:08 am

Joo-o, kateeks kyllä käy.. Siellä lämpösessä mielelläni olisin, enkä täällä Suomen sateissa murehtimassa. Mun silmät kärsi tästä päivästä aika pahasti, nyt niitä kirvelee ja nukuttaa. En haluis kuitenkaa nukkua.. en ees tie saanko unta, vaikka tavallaan on väsy. Oon vähän kujalla, outo olo.

Onneks pääsen huomenna kotiin, hyttyset on syöny mut elävältä ja oon saanu ulkohuusseista tarpeekseni koko loppuvuodeks. Kotiin kun pääsen niin iskä ja äiti lähtee Liettuaan, ja minä ja sisko kaksin kotiin. Se tuo mukavasti kolmen päivän vapauden, tosin ei mulla oo mitään erityistä tekemistä siks ajaks.. Koiraaki pitää herätä aamusin lenkittään, joten tuleva valvomiset tulee kostautuun, kun pitäs aamulla herätä 8-9 maissa koiraa viemään, päivällä se pitää viedä kahen tai kolmen maissa ja vielä illalla ysiltä tai kympiltä.. Joka päivä, huhhu, tämmöselle laiskalle se tuottaa ongelmia.

Mitähä sitä tekis niinä kolmena päivänä? En viitti taloo hajottaa kuitenkaa. Mut nyt on kai parasta mennä vaan nukkuun..
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 2:50 am

Haa, Juhannus takana ja loma edessä ♥.
Tänään olin tennistä pelaamassa iskän kanssa ja täytyy sanoa, että sain aikas pahan vastuksen ;D. Tunnin jälkeen olin niin hikimärkä, että vaatteet oli liimautuneet ihoon ja posket punaiset. Suosittelen tenniksen pelaamista, koska siinä saa juosta ja aika voimalla lyödä sitä palloa, kunhan vaa oikeeseen suuntaan sitä lyö (ei niin kuin minä, jolloin pallo lentää toiselle kentälle xD).

Nyt fiilistelen Linkin Parkia kuunnellessa ja mietin kauppalistaa huomiselle... Pitäis köydä kirjastossa, kaupoissa ja voi, vaikkas missä :p. Ja vasta viikon päästä alkaa actioni, kun porukatkin pääsee lomalle ja lähdetään rälläämään ympäri Suomea. Ja sit 19. päivä heinäkuuta viikoksi mökille ♥_♥. Jooh, meikä rakastaa mökkeilyä. Ei oo nettiä, kukaan ei häiritse, saa lukea rauhassa, kalastaa, veneillä, uida, saunata, retkeillä, pelata sulkkista, lentopalloa ja muutenkin vain olla. Se on ihanteellista elämää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 30, 2010 5:33 pm

Wagner-1, kateeksi käy! Kyllä mullekin kelpaisi edes viikon lomamatka ulkomaille, pois täältä Suomesta.

Huomenna pitäisi jaksaa mennä katsomaan Twilight: Epäilys -elokuva yhdessä poikaystävän kanssa. ô.o En itse pidä ollenkaan Twilight saagasta, mutta pakko ne kirjat oli lukea (kun kerran aloitti) ja elokuvat katsoa, (kun näki ensimmäisen).

Oho, miittiin on enää 11 päivää jäljellä? Pitäisi kai puhua isälle jotain siitä rahoituspuolesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 30, 2010 7:25 pm

Jaa'a. Valitettavasti jäänyt todella vähälle osaltani tämä foorumin käyttäminen. Muta nyt, tämän seurakunnan läsnäollessa lupaan käyttää foorumia aktiivisemmin. Toivottavasti lupaus myös pitää. Very Happy

Lukiessani Aneten uutta traileria, sain itsekkin inspiraation kirjoittaa tarina itsekkin. Saa nähdä, milloin saan sen julkaistua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 03, 2010 5:09 am

WUUUUT! Toi uus Twilight leffa on jo maanantaina! Daam, en pääse nauraa sille elokuvateatterissa ensi-illassa...

Hohohohoo, minusta tuli valvoja näemmä tänne Very Happy Oli se jännää huomata, kun kävin virallisilla sivuilla (jotka vasta tänään löysin googlettamalla), että olen nykyisin yksi Rohkelikon valvojaoppilaista. Kyllähän se Anette sellasta lupasi, mutta ehdin jo unohtaa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 9:36 pm

Huhhuh, pääsin vihdoinkin takaisin koneelle... Anteeksi poissaoloni sekä tuntien pitämättömyyteni - kesä on menoja täynnä, enkä valitettavasti ehdi kunnolla pitämään tuntejain.... Onko minut jopa erotettu?

Jos on, haen uusiksi hommiin sitten syksyllä - koko loppukesä on täynnä kaikkea kakkaaaa...

Uusin Twilight-elokuva oli aika jännä - se ei ollut normaali tyhmä ja naurettava.... Paitsi muutamat kohdat. :'D Mutta ei se muuta mun mielipidettä siitä, että Twilight-elokuvat ovat kakkoja... mutta tämä oli paras näistä kolmesta, mielestäni, vaikka se oli laimein.

Odotan innolla seuraavaa leffaa... Sille pääsee nauraa. JA LUJAA.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 2:50 am

Hei, hyvä, että Hana pääsit tulemaan takaisin tänne. Foorumilla on ollut vähän hiljaista viime aikoina.

Ohhoh, että tää kolmas leffa olisi parempi kuin ne kaksi ensimmäistä? En usko ennenkuin itse näen =D Heh hee, taas pääsee siskon kanssa nauramaan Twilightille XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 3:45 am

Mullaki on suunnitelmissa mennä naurattaan itteeni siskon kanssa elokuviin tässä joskus viikon sisällä.. Mitäs siis muuta kattomaan ku Twilightia Very Happy Edellisillekki osille tuli naureskeltua, joten tää tuskin tuottaa siltä osalta pettymystä myöskää.

Oiih, tänään oli Särkkämiitti, meni aivan upeesti. Loistava sää ja aivan pirun mahtavaa seuraa, joten mikäs sen parempi! Ens kesää malttamattomana odotellen.. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 14, 2010 7:48 am

Nyt on pakkotyöki hoidettu alta ku sain rahat kasaan sinne miittiin<3 Ja pakko sanoa että oli kyllä mahtava reissu, ja mahtava porukka, vaikka en sieltä kaikki tuntenukkaa, mutta nytpä tunnen ^^ Syksyllä uusiks sitte ku on se seuraava miitti<3 Mutta silti särkänniemen miitit vie voiton, ne on just parhaat ja aion osallistua seuraavan vuoden miittiinki :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 14, 2010 9:02 pm

Heippodei, äitin työpaikalla vaan datailen. (: Vaikka onhan tää munkin työpaikka, ainakin tän ja ens viikon ajan. Työvuoro päätty tältä päivältä klo 15.30, mutta piti sitten jäädä odotteleen, että äitikin pääsee kotio viideltä.. No mikäs siinä sitten. : P

Aika rankkoja päiviä, 7-8 tuntisia pääosin. 8D Lastenvahtina oon siis muutamien muiden kanssa. Tän jälkeen pitäis suunnata loppupäiväks mökille, keli vaan on vähän mitä on.. tuli ukkoskuurokin just, aurinko ei paista, mut on hiostavaa.

Nähää illalla 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 4:48 am

Täytyy kyllä sanoa, että nykyisin on tosi vähän porukkaa paikalla täällä. Ja noita Hit & Heal -juttujakaan ei ole pitkään aikaan päivitetty.
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 5:15 am

Kiva ku muutki ymmärtää mun pukeutumisen : ) ja sitte ku ne on jostai saanu sen selville .

Tuutikki sanoo:
Sannin pukeutuminen: Stringit, jotkut polviin asti ulottuvat sukkahoususukat, sitten alumiinirinnat ja niihin pantteririntsikat, ja kaikee sellasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 8:51 pm

Täällä on näköjään puhuttu kesästä. Kirjottelin jo korpinkynnen pulinoille näitä, mutta tännekki nyt laitan.. lomaa jäljellä enää noin 2 viikkoa, ja vielä kaikken maailman puuhaa löytyy. ;/ Pitäis järkätä synttärit, olla viikko mökillä, käydä powerparkissa.. no, ei noi niin huonoja asioita oo, mutta vie paljon aikaa. Kaiken lisäks koulu on uus, ja lähes kaikki käytännöt siellä uusia. Uusia aineita alkaa.. ja tavaratki pitää hankkia. Paljon tekemistä. ö_____ö
Takaisin alkuun Siirry alas
Darianne
Oppilas
Oppilas
Darianne


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 16.08.2010
Paikkakunta : Tylyaho

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 09, 2010 1:19 am

Sori julmasti ignoraan nyt kaikki MUTTA MUA OTTAA IHAN HEMMETISTI PANNUUN.

En pääse hotelliin sisälle millään hahmolla, koska mukamas sähköpostiosoite/hahmon nimi tai salasana on koko ajan väärin. Sinne tais mennä mun kaikki kamat ja kaks ryhmää .. . *sensuroitua*.

Mikä tässä on parasta MENIN VAIN VAIHTAMAAN HAHMON SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN! Ja äsken palautin sen ja AAAARGH. Lähetin kyllä jo help toolilla avunpyynnön mutta tiedän mitä ne vastaa. 'Mitäs unohdit salasanan' tai muuta yhtä tarpeetonta skeidaa. Näinollen en pääse ropettamaan just kun mulla olis kamala hinku ja ÄÄÄÄÄ.

Mä loin päivemmällä varahahmon MUTTA SEKÄÄN EI ENÄÄ TOIMI.

Sori capsin raiskuu ja äärimmäisen raaka teksti - toivottavasti ei jää traumoja, mutta älkää ihmetelkö jos ei näy vähään aikaan. ;;___;;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://zug-fin.livejournal.com/
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 17, 2010 3:57 am

Aaa nauroinko ees torstaina ittelleni ? :DDDD Säikähin iha vitusti ku pyörä tulee takaa, no olin sit siin säikähtäessäni vetämässä miekkaa vyötäröltä tupesta mukamas XD Liikaa luettu ja katottu Lotria lähiaikoina. Se pyöräilijä parka ois ollu ojas jos mul ois ollu miekka vyötäröllä :'''D huhuh. Miekkailua sun muuta alitajuntaisesti, ehkä pidän Lotr tauon ? ... Paitsi se ei onnistu, koska alan juuri katsomaan kahta tornia Very Happy:D:D:
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 24, 2010 6:26 am

Aaaah! Olin serkun luona ja oli kivaa ja mahtavaa. Tehtiin kaikkee kivaa ja hilluttiin jne.. Mutta mä en todellakaan jaksaisi lähteä maanantaina kouluun ja eka tunti on vielä uskontoa, niin nukun varmaan siellä tunnilla. Mut tässä on odolteltava muutamaa lomapäivää marraskuussa, kun mun pitää ottaa sillon lomaa koulusta, kun lähen lomalle. Ja sit on kuitenkin tulossa se ihanaakin ihanempi JOULULOMA! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 16, 2010 3:19 am

Uuh. Hitto vie et voi ihmistä väsyttää. Eilen ravas siskon kavereita puolee yöhö asti, koska mutsi ei ollu himas. Antaisivat mun nukkuu ku toiset käy koulua, koska on pakko e_e joo mro. Ja sit kans se et huomen on englannin koe enkä osaa siihen mitää. Eli pakko lukee tai saada huononumero.

pps. Ylihuomen ensi-iltaan;)
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeLa Joulu 04, 2010 2:47 am

Äääääh. Mä oon kertakaikkisesti pettynyt niin sanonko miten paljon mun luokkaan...!!!! Ensinnäkin; mun luokan yhteishenki on niin syvältä, ja sitten muutamat mustamaalaa toisia.. Ja mm. minustakin tänään yhellä tunnilla sanottiin niin kettumainen kommentti että olin sanoo sille tyypille että haistakoon oikeesti kukkasen... Eli angstausta tiedossa. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Joulu 22, 2010 5:21 pm

2 yötä enää jouluun ja meikä teki comebackin foorumille >'o. Tää syksy on ollut ihan hullua aikaa lukion suhteen.
Onneksi heitin kuuseen pitkän matematiikan (sain siitä 5 kurssiarvosanaksi), koska sitä ei kestä erkkikään D:
Joulusiivoilua ja sekoilua tässä, hah ha. Kohta vois häipyä pitsalle ja postiin. Mutta Merry X-mas vaan kaikille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Joulu 22, 2010 10:05 pm

ANNAAAAAA!!!! <3333
Haluun että kirjotat sun tarinoita eteenpäin, mulla on vierotusoireita ku en oo päässy lukeen lisää.. ._.'

Ja hei jouluaatto on ylihuomenna, ihan uskomatonta. o_o Mun aattoon kuuluu herätä aikasin kattoon Joulupukin kuumaalinjaa ja muita jouluohjelmii, sitten parin tunnin päästä lähetään serkkujen luo joulupuurolle. ^^ Siel telkkamaraton jatkuu, ku se Lumiukko on ainakin pakko joka vuosi nähdä.

Sitte illemmalla lähetään mummulaan, johka tulee myös meijän eno ja täti ja kohta 8-vuotias serkku. Siellä syödää jouluateria ja vieteää aikaa. Pukki tulee sinne josku illemmalla ja sitte on tietenki luvassa pakettien avaamista, ja loppu ilta meneeki niide lahjoje paris ku esim. tulee lautapelei nii niitä sitte pelaillaan. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeTi Joulu 28, 2010 11:21 pm

Äää! Miten ihmeessä noi Joulunpyhät menivät silmänräpäyksessä? Ja nyt ollaan menossa kohti vuotta 2011! Hmm... Aika vierii todella nopeasti, että ei itsekään kohta pysy perässä. Ja, no ensi vuodelle onkin suunnitelmia, että mistäs aloittaisinkaan..?
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:21 am

pakko kai laittaa tää tänne ku ei naamakirja salli >:OOOOOOOOOO ANETTE TÄÄ ON TÄRKEE KUVA!

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 4:12 am

Voi ei. Sanni sä oot kauhea paparazzi XD. Nice picture btw♥

Mun elämän tapahtumarikkaus on joskus niin yliammuttua, kuin olla ja voi. Enkä tarkoita sitä hyvällä tavalla.
Kaksi sukulaista kuolee ihan joulun alla, faija joutui työtapaturmaan, kummitäti ajaa kolarin ja mummulle todetaan
alkava sepelvaltimotauti. Puhumattakaan siitä, että pappa on ollut todella heikossa kunnossa sen sydänvian takia.
Itkettiin sen kanssa launtaina ja oon nyt kulkenu sumussa muutaman päivän, joten anteeksi mahdolliset sekoiluni
ja poissaolevuuteni. Onneksi pappa oli tänään jo paremmassa kunnossa. Ehkä tämä tästä vielä helpottaa. ~
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 2:17 am

Anna vähän sama tilanne, mutta onneksi kukaan ei ole kuollut nyt lähiaikoina, vaikkakin 3 vuotta sitten joulun alla kuoli isovaari ja sitä edellisenä isomummo. Tällähetkellä isovanhemmilla melkein jokaisella on sydänongelmia, eikä kukaan heistä ole voinut hyvin myöskään. Ainut asia mikä pisti kiehaisemaan oli se että, minulle ei oltu kerrottu mitään isovanhempieni lääkärikäynneistä :__: ihan kuin en välittäisi niistä muka sen enempää kuin muutkaan ? Toinen vaari joutuu keveemmällä leikkaukseen jonkun kasvaimen takia jos oikein asian ymmärsin. Pitää vaan jaksaa kattoa eteen päin.

hoho, tänään alkoi vpk ja tarkoitus olisi ohjaajaksi kouluttautua jos vain mahdollisuus on ja aikaa jos riittää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
LE GRANDÉ OFFTOPIC.
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: YLEISTÄ :: Keskustelua-
Siirry: