[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 LE GRANDÉ OFFTOPIC.

Siirry alas 
+9
Yasiro
AKSU599
Mordicus
Eyon
Chokonut
Juitze
Wagner-1
Mabs
Hana
13 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 4:59 am

Alkoi pistämään yksi juttu silmään, kun teki mieli vain kirjottaa ja kirjottaa, kunnes tajusin, ettei täällä ole sellaista perusasiaa kuin suuri offtöpö!

Elikkä tänne saa postaa IHAN MITÄ TAHANSA (paitse spämmäystä ja floodausta ei tietenkään sallita). Puheen aihe vapaa, vaihtuupi virran myötä. Kuulumisia, tunteita, mitä tahansa.

Ihanaa, kun on vihdoinkin foorumi, jolle voi kirjottaa niiiiiin paljon kun haluttaapi~~~

(Älkää rakkaat pienet ihmiset käsittäkö mua väärin... :'<<)

//Edittailua: Koska Hana-tädillä on tylsää, hän jatkaa tätä ekaa viestiä niiiiin pitkään kunnes joku jopa vastaa siihen.

Mitäs ihmisillä on kesäsuunnitelmissa? Olisi jännä kuulla. :3

Itselläni löytyy sellasta hommaa kuin:
- Isoshommat
- Tutor-hommat
- Kavereita
- Netarin kesäleiri
- VERSAILLES'N KEIKKA<3
- Mainitsinko jo lempibändini keikan?
- Empä tainnut mainita. VERSAILLES'N keikka! <3

//Lisää edittailua.

Yhyy, mun avat poistettiin sigusta. Ei missään kielletä avoja sigussa, joten tyhmät, miksi poistitte?

- syö kaikkien päät.

Teidän takia hukkasin ne linkit, kun olisin halunnut tallentaa nuo. - On raivoissaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 6:23 pm

Hmh. Avatarit poistettiin sen takia, että kun yhdellä on niin muillakin tulee olemaan = foorumi alkaa jumittamaan. Tämän takia on myös yli 2 rivin sääntö, ettei tule postattua yksittäisiä sanoja, vaan että jokaisessa postauksessa olisi myös jotain asiaa.

Kesäsuunnitelmat kirjoitin tonne Luihuisten topicciin jo mutta voinhan ne tänne kirjottaa myös.

- Töitä
- Kouluhommia
- Uida ja ottaa aurinkoa
- Kuntoilua !
- Pelata lentopalloa
- Käydä porissa
- Saada ajokortti
- Linnanmäki ja särkänniemi reissut

Eiköhän ne siinä sitten ollut.. Ajateltiin kaverin kanssa myös mennä johonkin pienelle ulkomaanreissulle, mutta ei olla keksitty paikkaa vielä. Ensin ajateltiin Turkkia, mutta siellä on kallista ja niin hulluja ihmisiä että äiti ei tykännyt ideasta =D Jos on ehdotuksia jostain kivasta ja halvasta paikasta niin kertokaa ihmeessä! : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 8:29 pm

Itsekkin kirjoittelin jo tonne Rohkelikko aiheeseen mitä teen kesällä, mutta miksipäs en lörpöttelisi sitä myös tännekkin.

Eli meikäläisen kesä menee siinä kivasti orjatyössä mökillä, kotona nuohoan jossain vaihteessa (ehkä) ja kesäloman kruunaa parin viikon matka Kroatiaan, mikä on oikeastaan aika jännittävää, koska mulla ei oo hajuakaan (en ole jaksanut ottaa selvää) mihin siellä me mennään ja minkälaista siellä on.

Mites muilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 8:35 pm

Mä varmaan huhkin jonkun verran töissä. Pellolla varmaankin oon ja sa nähä mitä nuo vanhukset keksii. Ihanaa, mun huomenna alkaa loma, enää edessä vain todistusten haku <3

Btw, minkäslaista todistusta on tuloillaan? Itellä on tulossa ihan kohtalainen todistus, helmenä - ofc - enkku 10. Sitte siel on mm. Liikunta 9, Tekninen Työ 8, Matikka 9 yms.

Olis kiva tietää, minkälaista koulumenestystä muut Tylyn tyypit nauttivat. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 9:15 pm

No mie voin vaikka kertoa miten mulla meni eka lukiovuosi loppuarvosanojen kannalta. Lopulliseen ekan vuoden totariin tulee jopa neljä ysiä (enkusta, fyssasta, evl. uskonnosta ja psykosta), jokunen kasi, pari seiskaa ja yks kutonen (matikasta). Oli mulla toi äidinkieli ysi yhes vaihteessa, mutta se putos kasiin ja viimeisestä historian kurssista sain ysin, mutta se ei vaikuttanut lopulliseen arvosanaan. Näin ollen keskiarvo on jotain 7.9 - 8.0, mikä on oikeastaan aika hyvin, koska lukioon tulessa keskiarvoni oli 7.8, eli ainakin 0.1 olen korottanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 9:28 pm

Tää kahen rivin sääntö on ihan hyvä ja ymmärrän syyt siihen, mutta silti pelottaa, että onko tämä nyt hyvä viesti ja tuleeko joku poistamaan tämän?

On kuitenkin ihan tyhmää ruveta hullun intessiivisesti seulomaan näitä foorumeja ja poistamaan jokainen alle kahden rivin viesti. Joskus vaan ei voi sanoa sanottavaamsa pidemmin (tai voi, mutta lopputulos voi olla aika hölmöä).
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 2:49 am

Yhh, koulumenestys on huono. Iskäni haukkuu minut lyttyyn - samalla lytäten unelmani, "Olen liian p*ska siihen, älä rakenna unilinnoja."

Lievästi siis potuttaa iskän asennoituminen todistukseen...

Kesäloma alkoi ainakin minulla täälläpäin. Loma, mikä ihana sana - ja ensimmäistä kertaa jopa haikea sana. Yleensä olen ollut yli-innoissani sanasta loma - nukkumista, chillailua, kaikkee hauskaa ja ihkua.

Mutta tällä kertaa minua jopa surettaa olla kesän erossa "uusista" lukiokavereistani, joista on tullut hyvin läheisiä viimeisen vuoden aikana. Ja koska kaikki asuu eripuolilla Uuttemaata, emme pääsekään näkemään toisiamme kovinkaa usein - ehkä kerran, tai kaksi. Senpähä tähden iski haikea fiilis...

Ja tajusin juuri, että unohdin sanoa yhelle moikka, kun se lähtee vaihto-oppilaaks. No, kaipa mie nään sen sitten kun se tulee sieltä Kanadastaan. Ja lällätellä, kun se on minua vanhempi ja sitten alemmalla luokka-asteella...
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 2:36 am

Iihanasti menny ensäimmäinen lomapäivä. Herästys kävi pitkän eilisen illan jälkeen (oli VR-juna kivasti puolitoistatuntia myöhässä) jo kymmeltä, aamiaisella tukeva annos kaurapuuroa naamaan ja sit piti lähteä koko päiväksi mökille töihin. Kyllä se alussa vähän väsytti, mutta päivän lopuss pysty ylpeydellä katsomaan mitä oli saannut aikaiseksi.

Mites muilla on männy eka lomapäivä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 4:58 am

Oooh, minun eka lomapäiväni meni jo aaaaikoja sitten...

Mutta jos tätä päivää ajatellaan, niin meni kyllä suhteellisen... epävakaasti.

Datasin, sain mahtavia ideoita, datasin. Piti siivota ja pistää pyykkiä - mutta dataamisen ja ideoiden tulemisen väleissä ei vain ehtinyt siivota... Eikä pyykätä... X'D

Minun "Ensimmäinen lomapäiväni" meni kyllä kankkulan kaivoon - päivä alkoi sillä, että kun heräsin, koira oli oksentanut eteiseen.
Sitten lähdin tyhmänä pyöräilemään koiran kanssa - se alkoi haukkumaan muita koiria 10 m jälkeen ja sain kivan asfalttihaavan polveen, nilkka kököksi, sääri köksi ja käsi jollain tavalla kököksi.
En löydä omia steppikenkiäni.
Meinaan lähteä Helsinkiin tarkalla aikataulutuksella - melkein bussipysäkillä tajuan, että unohdin oleelliset nuotit kotiin.
Takaisin kotiin ja sitten kyydillä Helsinkiin - ehdin jopa paikanpäälle, kun oli koe-esiintyminen, mutta päivän vammojen takia failasin pahasti...

There's still the next year, tho! X3 Grease musikaali ei välttämättä olis ollukka mun juttu...
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 3:32 pm

Jees jees, loma on ollu jo pari päivää käynnissä (alko perjantaina). (: Todistuksesta kumminkin sen verran, että keskiarvo oli 8.0 tai 8.1, mikä on mun mielestä varsin jees. : D Ainoo kymppi tuli italian ykköskurssista, mutta shokkina vetäsin viimesessä jaksossa filosofian ykköskurssista ysin. Ja mun mielestä se koe kun meni ihan penkin alle. Löysä arvostelu. o_o

Kesällä on kaikenlaista kivaa tekemistä, vaikka haluisin kyllä keksiä vielä lisää. Menee aika paljolti dataamiseks, mutta sitten on näitä kohokohtia kuten leiri, The Baseballsien keikka, Lintsin ja Korkeesaaren reissut, Särkkämiitti, Särkässä muuten vaan ramppaamista, yks kaveri tulee Oulusta Tampereelle hengaileen mun kaa.. Semmottista. (: Sitten keksin että lähen siskon kanssa Ähtärin eläinpuistoon. : D

Olis kyl kiva nähdä enemmänkin ihmisiä, mutku kaikki asuu niin kaukana. : ( Sitä paitsi rupee ujottaan. Muistakaa kaikki tulla Tylyn miittiin tai muuten joudutte tuleen erikseen Tampereelle.. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 3:39 pm

Lähden huomenna yhelle Suunnistus-leirille Kuopioon, joten minuapas ei sitten näy neljään päivään Smile
Mutta joo, minua ahdistaa kamalasti tämä kahden rivin-sääntö, nytkin kun oikea asiani (^^) oli näin lyhyt, joudun tarinoimaan tänne kaikkea, että saan tuon kaksi riviä täyteen. Ja yleensä se mitä kirjotetaan siihen jatkoksi, on täysin turhaa. Onhan tämä toki viisasta, ettei tule tommosia "Ok." "Joo."-viestejä, jotka voidaan luokitella spämmiksi. Mutta silti en oikein lämpene tälle säännölle. Tosin sillähän ei ole paskan vertaa väliä, mitä minä haluan, koska olen vain pelkkä rivijäsen. Anette & Modethan nämä asiat päättävät. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 5:24 pm

Itseäni jännittää tajuttomasti 21-23.6 välinen aika. Pääsen ajamaan autolla Porista Rymättylään, mikä ei ole ihan mikään lyhyt matka. Lisäksi kyytiin nousee neljä matkustajaa, joten paineet nousevat kun ajattelee, että ajaako hyvin vai ei. :-'D No, kyllä me ehjänä päästään Rymättylään ja takaisin.

Hmm'h, mitäs sitä vielä kertoisi? :-'3 Eilinen oli suhteellisen rauhallinen päivä, ellei lasketa mukaan niitä [Tylypahka]'n tanssiaisia. Ja mun arvosanoista sen verran, että opintokortista löytyi ihan kiitettävästi kolmosia (3), mutta vielä enemmän kakkosia (2). Kyllä siellä niitä ykkösiäkin (1) oli, ja surkeimmat numerot on vielä antamatta - ne kun on "kesken".
Takaisin alkuun Siirry alas
Mordicus
Aurori
Aurori
Mordicus


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTi Kesä 08, 2010 1:26 am

Ömh, munkin todistuksen keskiarvo oli kasin (Cool puolella.
Pari seiskaa, pari ysiä (englanti ainekin), ja kaseja suurin osa.

Njooh, meinasin kesällä.. Olla koneella vähemmän, sillä ulkona on usein hyvä ilma, jolloin olen aika paljon ulkona, jos vain jaksan. Noh, kai me sit jossai vaihees käydäänki jossai päin suomea, ei vielä tarkempaa tietoa. Tais olla lähempänä juhannusta..

Eipä siinä sitten muuta.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTi Kesä 08, 2010 4:31 am

Huh, vielä 14 päivää?! Olen eksymässä samalle leirille neiti Eyonin kanssa - siellä nähdään, mikäli sinä ja qeen ja reno666 ja muut ylimääräiset selviävät... Onkohan se kovinkaan todennäköistä?

Seuraava asia joka on suunnitelmissa - ficin kirjoittaminen, ja äidin kanssa elokuvaan meno - menemme viettämään "Äiti-tytär-päivää", ja käymme mm. katsomassa elokuvan Sinkkuelämää 2.

Tänään satuin Lintsille menemään - äiti soitti varmistaakseen, etten alkanut tappelemaan kenenkään kanssa, oikein varmistussoitto piti olla - 4 ventovieraan + yhden kaverin kanssa. Yllättävän hyvin tulin heidän kanssaan toimeen - puhelimme englantia, vaikka suomalaisia ovatkin, sillä muutamilla heistä (3/4) on omasi samankaltaisen taustan kuin minä - eli on asunut ulkomailla, oppien englantia.

Erityisen iloinen olin siitä, kun ownasin kunnolla tanssipelissä (kuten aina, D44H). Ja sitten sain niiden leuan tippumaan ainakin metrin, kun vedin experttiä siellä - sitten voitin yhden Vekkulan porras-kisassa, ja lukemattomia "älä-huuda-äläkä-koske-mihinkään" -kisoja. Älytöntä menoa, mutta hauskaa!

Tämä taisi tuntua "viralliselta" tavalta aloittaa kesäloma - tuntemattomia kavereiksi, maanantai Lintsillä eikä koulussa, mahtava fiilis - kesäloma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTo Kesä 10, 2010 5:17 am

Tänään tuli niin vapautunut tunne, kun sai istua kaverin moottoripyörän takana. :-'D Ai että, se 100km/h vauhti tuntui niin hyvältä, varsinkin kun oli helvetin kuuma päivä. ♥️ Käytiin Niinisalon sotilaskodissa kahvilla, eli matkaa kertyi yhteensä (meno -ja paluumatkalla) 120km. :-) Vähän siinä paikat kipeytyi, kun joutui istumaan samassa asennossa 45 minuuttia yhteen suuntaan, mutta onneksi oli yksi tauko puolessa välin matkaa. Tänään on ollut tosiaan hyvä päivä; sai irrottautua vähäksi aikaa tietokoneesta. :-'3 Kävin mä tietty Netaritilassa, ja vietin siellä aikaa 1½ tuntia, mutta muuten - ihana kesä, ihana loma - I love it. ♥️
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTo Kesä 10, 2010 3:49 pm

Hmmh... Mun aivot ei vieläkään oo "loma" asetuksella... Koko ajan minusta tuntuu, että kohta alkaakin koulut... Ja äidin työlistat eivät auta asiaa lainkaan.

Moottoripyörästä tuli mieleen veljeni, ja veljestäni sen kitara - iskä nimittäin lupasi, että se vähä kovistelee mun veljeä, että saan soittaa sen kitaralla ♥️. "SINÄ ET SOITA MINUN KOLMEN TONNIN KITARALLA", by veljeni. HAHAHA, nytpä soitan.

"Jos se kerran täällä lojuu rojuna, saat soittaa sillä. En halua, että sellaiset kitarat jää vain lojumaan", by iskä.

MUAHAHAHAHA, alan opettele kohta jotain ihania tabuja~~~ n____n

Paitsi eka se kakka pitää virittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 11, 2010 5:11 am

Äh, mulla tuntuu olevan nykyisin viharakkaus-suhde kirjoittamiseen. Kaikki tuntuu niin selvältä päässää, mutta en saa mitään paperille kirjoitettua. Todella ärsyttävää.

Ite olen vähäsen miettinyt ruveta kirjoittaa fanficciä tosta Eragonista Very Happy Valitettavasti tässä on toi sama pulma, että päässä on kaikki selvää, mutta paperille en mitään saa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimePe Kesä 11, 2010 2:18 pm

Ah, mul on aina toi sama ongelma. Siis sillon harvoin kun keksin ylipäätään mitään kirjoitettavaa. Täydellinen tarina on valmiina päässäni ja oon tosi innoissani kun oon keksiny niin loistavan idean, mutta sitä mukaan kun sanat alkaa ilmestyä paperille niin tunnen kokoajan kuinka se tarina vaan latistuu ja latistuu.. 8D Ilmeisesti ne pitäis sittenkin jättää vaan mun pään sisälle muhimaan, mulla ei oo varsinaista kirjoituksen lahjaa ilmeisesti. Äikkä on ollu kyllä aina vähintään 9, mut ei se oikeestaan osota sitä, että osais sanailla hyvin.. 8D Toiset vaan osaa, yhyy.

Hihhei tänää Rossoon syömään. <3 Oottelen ihan täpinöissäni leiriä, The Baseballsien keikkaa, Särkkämiittiä, uusien ja vanhojen kavereiden tapaamista.. Kaikkeekivaaaa. : >
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeLa Kesä 12, 2010 1:32 am

Mun kesäsuunnitelmiin kuuluu paljon uintia ja aurinkoa, vaikka mut raahattiinki tänne korpeen mökille, eli suunnitelmia tääl mökil on pelkkää datausta koska minähän en mene sinne metsään käppäilemaan, viimesin metsäretki oli niin kamala, ja traktorin rattiin mua ei saa päästää ja hyttysten sekaan en mene.. Eli sit 18.6 ku palaan kotiin ni aijon ottaa aurinkoa ja uida, sitten olis se miitti, johon haluaisin osallistua.. Ja lähetään Turkkiin jossain vaihees kesää<3

Mutjoo.. Eli kiva kesä tiedossa, paljon aurinkoa ja uintia ainaki siel Turkissa ja se miitti on mulle pakkollinen joten sinne aijon päästä, toivon vaan ettei se Turkin matka satu päälle..
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTi Kesä 15, 2010 3:05 am

Oikeesti, tää on pyörinyt mun päässä jo jonkun aikaa. Eli ku joillakin täällä foorumin käyttäjillä on näitä H/D-kuvia avatereina, niin onko ne oikeesti ne oikeat näyttelijät niissä vai jotkut, jotka näyttää aika samalta. Ei muuten, mutta mietin vaan niitten motiivia olla noissa kuvissa. (Ei siinä mitään, ihan kivoja kuvia ja luulisi noilla saavan rahaa hyväntekeväisyyteen tuhansilta faneilta xD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTi Kesä 15, 2010 8:05 pm

Yleensä nämä H/D kuvat ovat joko muokattuja kuvia tai koneella taidokkaasti tehtyjä - niitä on perin monta, jotka osaavat tehdä aidon valokuvan näköisiä kuvia.

Aaaah, olen popittanut Haru Haru -nimistä biisiä. Sen musavideo on niin surullinen... Poika katsoo, kun hänen exänsä hengaa toisne kanssa, sitten exä saakin jonkun sairauksen ja joutuu leikkaukseen. Ku se poika on juoksemassa salille, sanoakseen hyvästinsä, se nykyinen antaa pojalle sen exän sormuksen.

"Sori, että valehtelin. Hän oikeasti rakastaa sinua."

Sitten poika menee siihen, ja tyttö kuolee leikkauksessa...

Ääää. ._________.
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeLa Kesä 19, 2010 6:32 am

Joo tulin nyt torstaina pois sieltä mökiltä, tosin vaari herätti mut ennen aamukuutta (n. neljältä) mikä on hengenvaarallista.. Ja niinhän siinä käviki että veli ärsytti mua koska halus nähä mihin pystyn ja heittelin tavaroita sitä päin<3

Sitten menin nukkumaan päiväunet etten ammu tätä tietokonetta iskän haulikolla, herättyä menin kattoo noi Hit & Healit ja menin habboon<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeKe Kesä 23, 2010 3:39 am

Huomasin jotain aika jännää tänä aamuna kello yhden aikaan. Aina, kun saan jonkin asian esim. kirjan tai pelin lävitse, reagoin siihen samalla tavalla: menen nettiin ja etsin monta tuntia asiaa loppuun saamastani asiasta. Esim. keskiyön ja puoli kahden välisen ajan käytin tänäänkin wikipediassa, jossa luin suomeksi ja Englanniksi juttuja koskien FFVII:tä.

Samalla tavalla kävi myös FMA-mangasarjan kanssa. Vietin monta tuntia wikipediassa, luin kaikki perustiedot ja vielä syvennyin jonkun laittamaan hahmokuvauksiin, vaikkakin jo tiesin ne asiat.

Mites muilla? Miten te reagoitte?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 3:56 pm

Hmmh, tosiaan... Mulla riippuu hieman asiasta, ja minkä takia sen tein - jos se on esimerkiksi peli, jota olen pelannut pitkään saadakseni sen läpi, pompin seinillä ja kiljun... Yksinkertaista, eikö vain? Sitten, joka käänteessä, selitän pelistä, jos on mahdollista... Mutta tämä tapahtuu vain, kun olen hyvin innoissani kyseisestä pelistä.

Jos kirjan saa luettua loppuun, minulla ei ole melkei minkäänlaista muuta reaktiota kui ehkä "Kappas, tähänkö se loppui?" Se on varmaan yleisin lause, kun olen lukenut kirjan, paitsi joskus tulee myös "OI, kuinka ihana loppu<3"
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 6:50 pm

Palasin eilen takaisin Netarin kesäleiriltä, ja voin kertoa että oli mahtavaa! Ihmiset, te ketkä ette olleet siellä - olette menettäneet, ja paljon. [Tylypahka]'laisia siellä oli yllättävän paljon; minä, Riay, Dimppe, ..:Hana:.., The-Iron-Maiden ja Chokonut. Olihan siellä vielä niitäkin, jotka ovat joskus käyneet aulassa, mutta kääntyneet sitten takaisin. :-'( Yllättävän moni kiinnostui meidän tulevasta miitistä Särkänniemessä, joten odotan innolla ilmoittautumislistan täyttymistä. ^^

Mutta, kivaa oli - tai oikeastaan todella kivaa! ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





LE GRANDÉ OFFTOPIC. Empty
ViestiAihe: Vs: LE GRANDÉ OFFTOPIC.   LE GRANDÉ OFFTOPIC. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
LE GRANDÉ OFFTOPIC.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: YLEISTÄ :: Keskustelua-
Siirry: