[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lembibändisi/Artistisi?

Siirry alas 
+23
SolarFlash
Dramatiikka
DJ-Madd
iin-u
Enni
Taras
Extreme
Emorc
@Pikku-matti@
Waninlyy
Faeliah
::ponygril::
josejiina
tommihahmo
Eyon
Chokonut
Apl
Mabs
fullmoon@
Yasiro
Hana
Mordicus
Juitze
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
SolarFlash
Oppilas
Oppilas
SolarFlash


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 30.01.2011
Ikä : 27

Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 18, 2011 3:29 am

Pendulum.<3
Takaisin alkuun Siirry alas
LyaNea
Oppilas
Oppilas
LyaNea


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 26.03.2011
Ikä : 26

Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 27, 2011 12:03 am

Ai lempilaulajia kysellään? No tota noin, suurimmaksi osaksi se musiikki on poppia. Hiukan räppääjiäkin minun laulaja / bändijonossa, mutta asiaan..

- Paramode
Vasta pari kuukautta sitten tykästyin tähän laulajaan, kun erään habboryhmän sivulla näytettiin linkkiä tämän laulajan biisiin. No, muitakin kuuntelin ja sain todeta laulajan olevan toodella hyvä : ).
- Lady Gaga
Lady Gaga, häntä olen fanittanut todella kauan, ehkäpä noin vuoden.. tai kaksi. Kuitenkin, hän on kanssa hyvä laulaja myös. Ja miten minä rupesin häntä fanittamaan? No, huhuja kun kuuli hänen '' Pokerface ''- laulustaan, ja kun sen kuunteli..
- Katy Perry
Ah, Katy Perry! Rakastuin hänen lauluun '' Hot 'N Cold '' ( Tai jt. sinne päin.. ), muutkin hänen laulunsa ovat kanssa hyviä. Laulun kuulin ensimmäisen kerran kun kaverini sen näytti, ja niin edespäin..
- Kristiina Brask
Suomalaisia lauluja laulava Kristiina Brask, hän oli kyllä ensimmäinen laulaja, jota fanitin koko sydämmestä. Moni tuntee hänet Idolssista ja Kuorosodasta, mutta minä hänet sain kuulla ensimmäistä kertaa serkkuni luona. Ensimmäinen hänen laulu, josta pidin, oli '' Nyt mä meen '' ( Tai jotain, hahaa.. ). Nykyään lempibiisi on kyllä '' Korttitalo '' tai '' Sadetakin suojassa ''.
- Cheek
Hohoo, hän on ( aika ) hyvä räppäri, mutta ei sentään ole minun Top5-listalla. Ensimmäinen Cheekin laulu, jonka kuulin, oli '' Liekeissä '' ja pysyi pitkään suosikkibiisinä. Lisäksi se oli ensimmäinen biisi, jonka itse kuulin Youtubessa! : ) Nykyään hänen lauluistaan lemppari on '' Jippykaijeijei ''. ( Toivon että meni oikein <3 )
- Aste
Kyllä, Aste. Hänen '' Poikkeus sääntöön '' ( Toivotaan, että meni oikein. ) oli hänen biiseistään ensimmäinen, josta pidin ( aika lailla ). Seuraavaksi ykköspaikan sai '' Normipäivä '', mutta nykyään kun sitä mietin, kumpi on parempi, niin minusta molemmat olivat ihan hyviä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nellapuu20
Oppilas
Oppilas
Nellapuu20


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 23.04.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Tampere

Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 12:54 am

Oho. Tuli vaikee koska Kuuntelen vaikee mutta Jotain Mitä Tulee päivittäin kuunneltua:
- Zen cafe.
- Kristiina Brask.
- Kanye West.
- Muse.
- Adele.
No niintä sitten tässä, tänään. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Iuvencus
Oppilas
Oppilas
Iuvencus


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 19.07.2011

Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 19, 2011 6:14 am

Omalta kuuntelulistalta löytyy yleensä seuraavaa:

- The Sex Pistols
- The Clash
- Arctic Monkeys
- The Crash
- The Strokes
- Franz Ferdinand
- Bob Marley
- Nirvana
- Ramones
- Public Image Ltd.
- MGMT
- Devvo
- Jukka Poika
- Asa
- Paleface
- Apulanta
- Offspring
- NOFX
- Rage Against The Machine
- Korn
- Blink-182

+ suomalaista/ulkomaalaista klassikkokamaa, tyyliin Leonard Cohen tahi Celine Dion.
Takaisin alkuun Siirry alas
Guthix
Oppilas
Oppilas
Guthix


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 09.08.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Otalampi

Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 20, 2012 7:49 pm

Minulla on monenlaisia suosikkeja, jotka ovat yleisimmin suomalaisia. Suomalaisista ymmärtää eniten, koska ne ovat samaa maata kuin minä, mutta minun suosikkeja ovat yleensä synkät musiikit. Tässä olisi joitakin musiikkeja:

- Voltaire
- Sana
- Mansesteri


Voltaire on ehdoton suosikkini, ja nämä kolme olivat suosituimpia musiikkeja, mitä kuuntelen, mutta kuitenkin synkät musiikit ovat mieleeni, joten päätinkin sanoa pari Voltairen biisiä:

Day of the Dead
Death Death (Devil devil, Evil evil)
Land of the Dead
When You're Evil
Brains!
Riding a Black Unicorn
The Headless Waltz
What is Goth
Bomd New Jersey
Crusade
Almost Human
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lembibändisi/Artistisi?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: MUUTA :: Musiikki-
Siirry: