[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lembibändisi/Artistisi?

Siirry alas 
+23
SolarFlash
Dramatiikka
DJ-Madd
iin-u
Enni
Taras
Extreme
Emorc
@Pikku-matti@
Waninlyy
Faeliah
::ponygril::
josejiina
tommihahmo
Eyon
Chokonut
Apl
Mabs
fullmoon@
Yasiro
Hana
Mordicus
Juitze
27 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 10:29 pm

Mitäs artistia/bändiä fanitat? Entäs mitä suosittelet muille foorumin lukijoille? Täällä selviää, tykkääkö kukaan muu sinun suosikistasi! Wink

Itse fanitan yli kaiken erästä bändiä, *tättädää* Bullet For My Valentinea - kavereiden kesken Bulletit tai BFMV -, Walesilaista Metal/Metalcore-bändiä. En voisi olla päivääkään kuuntelematta noita Musiikkimaailman ihmelapsia. BFMV ei ole mikään suuri bändi Suomessa, mutta esim. Saksassa se on melkein Mega-luokan bändi.

Jos haluat kuunnella: Bullettien MySpace sivulla voi kuunnella Smile


Viimeinen muokkaaja, Juitze pvm Pe Kesä 04, 2010 1:56 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mordicus
Aurori
Aurori
Mordicus


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 11:02 pm

Äwäwäw kuuntelen nykyään enimmäksen black metallia. Suosikkiartisti on 2 Times Terror, johon tutustuin vasta muutama kuukausi taaksepäin.
Pukeudun myös hyvin metallihenkisesti.
Niijoo, 2 Times Terror on black/dance/industrialinen metalliyhtye, joka laulaa suomeksi ja englanniksi.
Siitä vaan kuuntelemaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 5:04 am

Versailles. Versailles<3. VERSAILLES<3

Sanoinko jo muuten Versailles. No, Versailles.

Käviköhän pointtini selväksi? Versailles.

Rakastan sitä bändiä niiiiin totaalisesti. Tämä taitaa kuulostaa hieman teini-ihkutukselta, mutta sanonpahan väin, en kykenisi elämään ilman tätä kyseistä bändiä... Rakastan niitten biisejä. The Revenant Choirissa on ihanat kitaraduetot... After Cloudiaa rakastan muutenkin...

Niiden musiikki kuulostaa iloiselta, mutta on toisaalta synkkää. Rakastan niiden kitaroita, ja niiden tyyliä...

Lembibändisi/Artistisi? Versailles-band

Ne on muuten kaikki sitten miehiä...


Viimeinen muokkaaja, Hana pvm To Kesä 10, 2010 3:59 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 1:00 pm

Lempiartisteja tai bändiä ei ole, koska tykkään kaikista yhtä paljon. Mutta tässä "muutama" suosikkini, joita tapaan hoilata joka paikassa uskollisen kitarani kanssa ♥️

* Linkin Park
* Delain
* Evanescence
* Owl City
* Within Temptation
* t.A.T.u
* maNga
* Amy MacDonald
* Cascada
* Poets of the Fall
* Paramore
* Sunrise Avenue
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 10:40 pm

Sanon näin aluksi että rakastan musiikkia! Se on ihanaa minun korvilleni, kuten kahvi suulleni. Muuten musiikkiakinn on monelaista, mutta jokaisella on kuitenkin oma tyylinsä, vaikka olisi laaja musiikkamaku - raja menee jossakin. Tässä muutama bändi/artisti mistä itse pidän;

- Taylor Swift
- Green day
- Within Temptation
- The Baseballs
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 4:18 am

Pidän monista ja erilaisista Bändeistä, mutta listaan tähän muutamia joita olen kuunnellut jo hieman kauemmin ja sitkeästi ja hartaasti.

Paramore
Paramorea olen kuunnellut siitä asti kun Misery Business -single ilmestyi, eli 2007 -vuodesta lähtien. Siksi minua ärsyttääkin kun paramoresta tuli tuollainen teini-massa-ihkutus-bändi. Tietenkin on kiva kun Paramore on saanut suosiota, mutta ottaa se välillä päähän. Hayley Williamsin ääni on vain niin mahtava, akustisena mahtavampi. Kappaleiden sanoitukset ovat myös ihania. Lempikappaleeni on juuri tuo Misery Business

Billy Talent
Oivoi, olen kuunnellut Billya niin kauan kuin muistan. Tai siis siitä lähtien kun aloin ymmärtämään hieman mikä on musiikkimaku (Eli kun lopetin Antti Tuisku -ihkutuksen 7 luokalla) En muista mistä löysin tämän pändin, mutta ensimmäinen biisi jonka kuulin oli Red Flag ja vieläkin osaan sanat ulkoa. Rakastan Benjaminin ääntä, kappaleet ovat tarttuvia. Uusimman levyn (Billy Talent III) kappaleita en ole paljoa kerennyt kuunnella, mutta kaikki löytyy koneelta kuitenkin. Ja ärsyttää kun en pääse ruisrockiin, Billy Talent esiintyy siellä perjantaina. Lempikappaleeni on Pocketful of dreams ja Fallen Leaves

Kymppilinja
Suomalainen rap-bändi, jonka löysin noin puolisen vuotta sitten, ja rakastuin heti. Muutamat lauluista/sanoista sopivat silloin elämäntilanteeseni. Pojilla on hyvät äänet, koska rappia en kuuntele jos on huono ääni (Mcmane=vinkumista) . Lempikappaleeni on Haavat ja Äänetön kuolema. Suosittelen bändiä siis lämpimästi kaikille suomalaisesta rapista tykkääville.

Flowboysfam
Tämän bändin pongasin jostain alkuvuodesta, ja tykästyin tähänkin heti. Flowboysfam on myös suomalainen rap-bändi. Kunnossa -biisi sai minut itkemään kun kuuntelin sen ensimmäistä kertaa. Bändin sanoitukset iskevät todella hyvin vieläkin minuun. Lempikappaleeni on Pistä kädet ristiin ft. Lara C

Abingdon boys school
Enään en ole tätä bändiä paljon kuunnellut, enkä ole hirveästi perillä uusimmista kappaleista ja tiedä edes onko niitä tullut. Tykästyin bändin yhteen biisiin aluksi n. 2 vuotta sitten -Innocent sorrow kappaleen ollessa jonkun animen tunnusmusiikkina ja sitä kautta kuuntelin muita kappaleita ja tykästyin bändiin ja kuuntelen vieläkin vanhoja(?) biisejä. Lempikappaleeni on Howling

Three days grace
Bändiä aloin kuuntelemaan samoihin aikoihin kun Billy Talentia. Tykkään Adamin äänestä todella paljon ja biisit ovat mielestäni omaperäisiä ja mielialabiisejä. Ensimmäinen biisi jonka kuulin oli tietenkin bändin hittibiisi -I hate everything about you ja sitä kautta etsisin muita biisejä ja pidin niistäkin erittäin paljon. Lempikappaleeni on Now or never ja Gone forever

Juha Tapio
Sanoinkuvaamattoman ihana, jumalainen, erittäin loistava ääni. <3 Näin pari vuotta sitten Juha Tapion livenä ja ei muuta voi sanoa kuin ihana Lempikappaleeni on Mitä silmät ei nää ja Juha Tapion tulkinta kappaleesta Pettävällä jäällä. Juhan ääni vetää sanattomaks. Tuitui ~

Kuuntelen paljon muitakin bändejä mutta en jaksa kaikkia listata :-) Tässä parhaimmat mutta lisään jos tulee vielä muita hyviä mieleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 4:40 pm

Mabs kirjoitti:

Abingdon boys school

AAAA, JOKU MUUKIN KUUNTLEE ABSIA! ^^

Kiva vihdoinkin huomata, että joku muukin pitää kyseisestä bändistä. Se on "bändilistallani" numero kakkonen - heti Versailles'n jälkeen, mutta silti aika paljon taaempana....

Olin itse tuon kyseisen bändin keikalla, keikkapaitakin on tallessa. Käytän sitä niin usein kun on vain mahdollista... ^^

Olitko itse sen keikalla? o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 4:49 pm

Absit on ihania, keikalla en ole ollut, koska en sinäsä harrasta keikkailua. =) Olisi aivan mahtavaa mennä kuuntelemaan jotain noista bändeistä mutta koskaan ei ole ollut oikein aikaa tai rahaa. Juha Tapion olen nähnyt livenä joskus pari vuotta sitten. Ja Billy Talent on tulossa Ruisrockiin perjantaina esiintymään mutta kappas kummaa, rahaa lippuihin ei ollut ja nyt harmittaa. No onneksi se kuuluu Turusta meidän parvekkeelle asti. =D Ei kauhean selvästi mutta kuuluu kuitenkin ja miksei sinne ulkopuolelle voi mennä kuuntelemaan.. >=) aww, absien keikkapaita..
* Kateellinen *
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 5:08 pm

Harmitti vähän niiden keikkapaidan yksinkertaisuus, mutta ei se minnuu haittaa ^^ Siin lukee vaan edessä "A.B.S. EBISU", valkosella mustalla pohjalla... Ja takana on tietenkin kaikki listaukset ja tällaiset.

Itse omistan (tietääkseni) kaikki ABSin biisit iPodilla enkä tietenkään ole ladannut niitä laittomasti köhköhköhköhköh. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 7:37 pm

Päädyinpä nyt päivittämään tätä musiikkijuttuani, sillä musiikkimakunihan on muuttunut huomattavasti raskaampaan suuntaan. Musiikkityylini saattaa huomata pukeutumistavassani, joka on todellakin melkoisen erilainen. Spotify on mulla joka päivä auki, sieltä lähinnä lähtee rääkymistä, mikä lienee hyvä juttu mun kannalta. Koulussa minua ei nää ilman kuulokkeita korvilla ja valitan puhelimen akusta, se meinaa kusee. Akku kestää ehkä sen koulupäivän juuri ja juuri. x( Ehkäpä listaan tähän muutamia bändejä näin huvin vuoksi, enkä ala nyt kirjotteleen mitää juttua niistä, koska en vaa yksin kertasesti jaksa.

> Mustan kuun lapset
> KoRn
> Disturbed
> Slipknot
> Marilyn Manson
> Bullet for my valentine
> Bring me the horizon
> Evanescence
> Gigi D'Agostino
> Paramore
> Muse
> You me at six
> Adept
> Us from outside
> Escape the fate
> Sex pistols
> Metallica
> Slayer
> My chemical romance
> Sonata arctica
> Stam1na
> Green Day


Viimeinen muokkaaja, Apl pvm Su Marras 21, 2010 8:34 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 7:59 pm

Hihii, mulla on ollu aina toooosi vähän lempibändejä tai -artisteja, mulla on jotenkin mystisesti tosi korkeella se rima, koska alan kutsua jotakin bändiä tai artistia yhdeksi lemppareistani. Itseasiassa koko mun elämän aikana sinne on kai kunnolla ylettäny vaan kolme.. Pienempänä siel keikku Anssi Kela, ja kyllähän mä vieläkin siitä tykkään, se on vaan oikeestaan pudonnu sieltä listalta.

Pisimpään mulla on ollu ehdottomana suosikkina Bryan Adams. <3 Olinkin pari viikoa takaperin miehen keikalla Tampereen Ratinassa ja mahtavaa oli! <33 : D Sitä ennen pari vuotta takaperin Espoossa. Mutta juu, ei kyllä oo vähään aikaan suosikeista tippumassa, on niin upee ääni, upeet biisit, sanotukset.. kaikki.

Uusimpana The Baseballs, rrrrakastan niiden covereita, surkeistaki biiseistä on saatu loistavia coveroimalla ne fiftarimeininkiin. : D Niistä biiseistä vaan tulee aina niin hyvälle tuulelle! Heinäkuun alussa tiedossa näidenkin keikka, Riihimäki Rockissa. Musta ihmisten on tosi surkeeta itkee että ne menis muka toisten siivellä vaan koska ne tekee covereita. Ihanku se coverointi ei nimen omaan juuri vaatis melkeinpä enemmän, sillä useimmiten ihmiset on niin vahvasti alkuperästen biisien puolella, että niiden on vaikee hyväksyä uudet versiot. Että jos onnistuu tekeen coverin josta ne tykkää ehkä jopa enemmän kun alkuperäsestä, niin musta se on pirun hieno saavutus, ja taas MUN mielestä The Baseballs on monenkin biisin kohdalla tässä onnistunu.

Siinä itseasiassa oli kaikki jotka luen nimenomaan lemppareikseni. : D Aika vähän niitä on aina ollu.. Mut sitte kuuntelen paljon kyllä sekalaisesti ja vähän fiiliksen mukaan eri artisteilta kaikkee, kuitenkaan niitä koskaan suosikeikseni tituleeraamatta. Outoo. : D Mut jos joitai satunnaisia pitäs mainita niin vaikka.. Bon Jovi, Phil Collins.. tämmösiä. : ) Usein vaan on niin, että tykkään jonkun artistin muutamasta biisistä, joten siks en laske niit oikeen suosikeikskaan. Hankalaa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTo Kesä 10, 2010 6:42 am

Okei, näitä tulee sitten - ja paljon.

- the GazettE
- Plastic Tree
- Dir en Grey
- Within Temptation
- D'espairsRay
- Ayumi Hamasaki
- Nightwish
- Kotiteollisuus
- 12012
- Marilyn Manson
- Nirvana
- 雅-miyavi-
- Infected Mushroom
- The Prodigy
- Slipknot
- MUCC
- Mokoma
- In Flames
- KoЯn
- Lamb of God
- Vidoll
- Rammstein
- Linkin Park
- Stam1na
- Avenged Sevenfold
- Dark Sanctuary
- Nightmare
- LM.C
- Static-X
- Sadie
- Zombie Girl
- Maj Karma
- Muse
- Bullet for My Valentine
- RENTRER EN SOI
- Duel Jewel
- Evanescence
- DEATHGAZE
- Epica
- exist†trace
- Koda Kumi
- D=OUT
- SCREW
- DELUHI
- 9GOATS BLACK OUT
- Flyleaf
- 176BIZ
- 30 Seconds to Mars
- SuG
- BoA
- SINCREA
- Dio - distraught overlord
- THE KIDDIE
- DaizyStripper
- ALSDEAD
- KOKIA
- Black:List
- YUI
- DragonWAPPPPPPER

Olen suuri j-rockin ja metallin ystävä, kaikissa muodoissa. ♥️
Takaisin alkuun Siirry alas
tommihahmo
Oppilas
Oppilas
tommihahmo


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 08.06.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa , Koivunkylä / Vantaa , Havukoski

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 10:16 pm

Tykään näistä bändeistä :

- B.Cupp & The Strapless Trio
- The Baseballs
Takaisin alkuun Siirry alas
josejiina
Oppilas
Oppilas
josejiina


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 06.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kokkola

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 10:22 pm

Mulla on tällä hetkellä vaan 2 lempibändiä, Muse ja Paramore. Paramoresta oon tykänny jo iät ajat, Musen musiikki iski vasta tän vuoden puolella.
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 10:53 pm

Itellä ei nyt varsinaista lempparia oo, eli melkein mitä tahansa tulee kuunneltua. Mutta muutaman nostaisin:

- The Giant Leap
- The Baseballs
- Adam Lambert
- Juha Tapio
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
Faeliah
Professori
Professori
Faeliah


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 21.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Vantaa

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeMa Kesä 21, 2010 7:01 pm

uaa, ei oo mtn lempparia tähä mennes ku kuuntelen ihan kaikenlaista musiikkia ja ku kaikki niin erilaisia ni hankala sit päättää lempparia, mut mitä nyt eniten kuunnellu täs ni ois;

- Massive Attack
- Passion Pit
- Aerosmith
- Blue Öyster Cult
- MGMT
- Marilyn Manson
- Mt Eden
- Nine Inch Nails
- Pearl Jam
Takaisin alkuun Siirry alas
Waninlyy
Oppilas
Oppilas
Waninlyy


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 04.06.2010

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTi Heinä 13, 2010 8:30 pm

Ei todellakaan mikään yllätys kenellekkään; Green Day.
Takaisin alkuun Siirry alas
@Pikku-matti@
Johtajapoika
Johtajapoika



Viestien lukumäärä : 5
Join date : 05.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 4:32 am

ANSSI KELA, ofc.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emorc
Kehittynyt
Kehittynyt
Emorc


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 05.07.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Lempibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 9:23 pm

Näit on sit paljon.

- Ayumi Hamasaki
- Nightwish
- Mokoma
- Nirvana
- Renee Olstead
- Ayabie
- Corbin Blue
- Ruoska
- Darin
- Apulanta
- Irina
- Lauri Tähkä & Elonkerjuu
- Tokio hotel
- Anna Abreu
- Katri Ylander
- Valvomo
- Dragonwapper
- David Guetta
- Tehosekoitin
- Jhonny Cash
- Mitchel Musso
- Cheek
- Stam1na
- Metallica
- D=Out
- Selena Gomez
- Ashley Tisdale
- Miley Cyrus
- 1992
- KMFDM
- Enya
- Demi Lovato
- Duel
- Jewel
- Rihanna
- Jessy Matador
- Deathgaze
- David Guetta
- Vanessa Hudgens
- Zack Efron
- Pikku orava pure käpyä
- Jenni Vartiainen
- Sunrise Avenue
- Justin Bieber
- The Kiddie
- Alexa Vega
- Valvomo
- Dio – Distraught
- Elastinen
- Within Temptation
- Amy Diamond
- PMMP
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 9:21 pm

No joo, täs on nyt joitain:

-Green Day (Ei voinnu olla suuri yllätys?)
-Amy Diamond
-Anna Abreu (Hmph..)
-30second to mars (En oikein osaa krijottaa, ja en kauheest kuuntelekkaa..)
-Adam Lampert
-Robbie Willjams
-Haloo Helsinki
-Paramore
-Muse
-An Cafe
-Lena Meyer
-Alexander Rybak
-Juha Tapio
-Raptori
-Marja Tyrni< 3
-Anssi Kela
-Sunrise Avenue
-The Giant Leap
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimePe Syys 17, 2010 9:06 pm

Oon löytänyt itselleni yhden uuden suosikin; Cristal Snow. No, en mää sitä taukoamatta kuuntele, mutta pari hyvää kipalettahan sillä on =) Monia muitakin löytyy. Razz Noh, en nyt mistään hevistäkään, mutta kaikki Pop menee oikeastaan läpi, ja joskus jopa Rock. Smile Tässä muutamia suosikki kappaleita & artisteja/bändejä;

~ Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love
~ One Republic - All the Right Moves
~ Eminem Feat Rihanna - Love the way you lie
~ Queen
~ Lady Gaga
~ Cristal Snow
~ Enrique Iglesias
~ Shakira

+ muitakin löytyy, mutta ei jaksa ruveta kaikkia kaluamaan läpi. ;')
Takaisin alkuun Siirry alas
Enni
Oppilas
Oppilas
Enni


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 06.10.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Siilinjärvi

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeKe Loka 06, 2010 9:39 pm

Lemppareit:

~ Paramore
~ Lady Gaga
~ Avril Lavigne
~ Anna Abreu
~ Suvi Teräsniska
~ Katy Perry
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeSu Loka 17, 2010 4:13 am

- The GazettE
- Ayabie
- Dirut
- Lolita23q
- Koda kumi
- G-Dragon
- Miyavi
- Massive Attack
- Attack Attack
- Marilyn Manson
- Muse
- Disturbed
- Bullet for my valentine
- Sex pistols
- AC/DC
- Never shout never
- All time low
- Nirvana
- Green Day
- Billy talent
- BrokeNCYDE
- Owl city
- Muse
- Slipknot
- Metallica
- 3OH!3
- Paramore
- Petri Nygård
- Metro Station
- Kerli
- Volbeat
- Popeda
- Bring me to the horizon
- Aerosmith
- Run-Dmc
- Mötley Crue
- Him
- Joan Jett
- Ramones
- 30STM
- Panic at the disco
- My Chemical Romance


-YMS
Takaisin alkuun Siirry alas
DJ-Madd
Oppilas
Oppilas
DJ-Madd


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.12.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Rauma

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimePe Joulu 10, 2010 1:22 am

Oon rap ja hip hop musiikin ystävä.

Kuuntelen aika paljon Eminemiä, 50centtiä ja 2pacia.

Suomalainen räppi on myös ihan hyvää. Mielestäni parhaat Suomalais räppärit on: Pikku G, Cheek, Iso H ja Puhuva Kone.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dramatiikka
Oppilas
Oppilas



Viestien lukumäärä : 5
Join date : 30.01.2011

Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitimeLa Helmi 05, 2011 9:35 pm

deleted


Viimeinen muokkaaja, Dramatiikka pvm Pe Heinä 03, 2015 6:06 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lembibändisi/Artistisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lembibändisi/Artistisi?   Lembibändisi/Artistisi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lembibändisi/Artistisi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: MUUTA :: Musiikki-
Siirry: