[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]

Siirry alas 
+3
Wagner-1
Chokonut
TheParry
7 posters
KirjoittajaViesti
TheParry
Professori
Professori
TheParry


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 04.06.2010

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 10:42 pm

The Sixth Sense - INFO

Kirjoittanut: TheParry
Tyylilaji: Komedia ja jonkin verran mustaa huumoria.
Ikäsuositus: K-13 sillä tarina sisältää muutamia kirosanoja ja pervoja kohtauksia.

The Sixth Sense - TRAILER

Trailer ei ole samanlainen mitä ennen on ollut, vaan päätin tehdä lajitteluhattu laulun, ja laittaa se traileriksi. Sama laulu/runo löytyy tarinasta.

Hei, jotkut tietää ett’ mä oon vanha hattu,
mut uusille oppilaille mä oon uusi juttu.
Joka vuos mä uuden laulun raapustan,
joissa teille tarinoin ja sitten pois laahustan.

Tänä vuon’ Rohkelikon tupa menee sekasin,
en tiedä miten, mut’ tollasen lauseen tekaisin.
Luulenpa että reksi vähän kilahtaa,
kun vesipisara uudestaan päähän tipahtaa.

Luihuisilla tänä vuon’ lie sienikestit,
mut sisään pääsee vaan kellä aina on lystit.
Varareksi jotain arvaamatonta myös tekee,
varovasti he jotka hyppäävät hänen rekeen.

Korpinkynsillä taas pylly palaa,
kun vanha liemimestari menee kalaan.
Järvestä ei muuta tuu ku kalmarii,
jonka jälkee mentäis’ peuhailee makkarii.

Puuskupuhin oppilaiden esikuva,
on tappoyrityksestä huolimatta mukava.
Joku urkkia Puuskujen salaisuuksia aikoo,
vaan hän kiinni jää kun jalka jää vakoo’.

Kuulitte mun riimin jännän,
ja takanani näätte vammaisen ämmän.
Muistakaa mun laulun varoitukseni teil’,
sillä tänä vuon’ tää jää arvoitukseksi meil’.


Btw. Kirjotin laulun/runon aivan omasta päästä, mutta saattaa olla erittäin mahdollista että joukkoon on joutunut samantyylisiä lausahduksia mitä Potter -kirjoissa on ollut. Mutta on silkkaa vahinkoa, mikäli siellä on samoja riimejä kuin Potter -kirjoissa, joten älkää pliis haukkuko mua baittariks mikäli löydätte sellaisia. Thx.

- - -
EDIT:
Lisäsin tähän listan henkilöistä jotka ovat mukana tarinassa. Ja pistäkää tähän topiciin viestiä, mikäli ropehahmonne nimi on muuttunut, ja lisätkää samalla tupa ja luokka. Helpottas asioita huomattavasti. Välillä lisäilen joitain mukaan tarinaan kysymättäkään, mikäli tarvitsen tietynlaista henkilöä.
Henkilöt:
Eyon – Rehtori Faith Strife
Tytti788 - Jeanne Jac-Williams 7lk.
Hande12 - Prof. Jessy Benford
Pirte - Prof. Pirte Boaz
Mabs – Laureen Aston 7lk.
FantasyWillow – Aegrin Willow 1lk.
@Pikku-matti@ - Nico Williams 7lk.
Wagner-1 – Leon Wagner 7lk.
Yasiro – Claire Rosier 7lk. (On mukana vaikka ei taidakkaan olla enää mukana [Tylypahka]'ssa)
Karkkipaperi – Stephen Jac 3lk.
Taras – Ellie Rowards 3lk.
a???a – John LayField 4lk.
Superfast – Andy Eastwood 5lk.
::ice-boy:: - Prof. Ian Nyrwick
::ponygril:: - Prof. April Brown
Kesa.Mies – Draken Montique 2lk.
Mordicus - Lucas Dawlish 7lk.
Vara-Xitiy - Maya Brahen 7lk.
Chokonut - Cady Dawson 7lk.
!Habbo-Gangsta! - Prof. Remus Bringsir
Kokoro - Prof. Loyal Kruger
,Oljo, - Wandee Oakfield ?lk.
AKSU599 - Aki Shan 3lk.
Apl - Allen Lindo 2lk.


Viimeinen muokkaaja, TheParry pvm Ke Elo 04, 2010 1:10 am, muokattu 7 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 3:38 am

Joo repesin. =DD Tästä tulee varmaan varsin härö, mutta hauska tarina. Toi traileri.. hyvä idea pistää se tossa muodossa, jää just aika arvotukseks noi monet.. XD Luihuisilla on sienikestit, joku puuskupuh on joku tappaja, korpinkynnet säätää jotain tosi randomia ja rohkelikot sekoo? Very Happy No jopas nyt on. Mut loistavasti keksitty runo, ei mulla olis vaan riimit riittäny!

Odotamme innolla (ja kauhulla), mitä tuleman pitää. =D
Takaisin alkuun Siirry alas
TheParry
Professori
Professori
TheParry


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 04.06.2010

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeMa Heinä 19, 2010 10:06 pm

Joo, lisäsin trailerin alle hahmo luettelon niistä jotka ovat mukana tarinassa. Kannattaa kattoa mikäli oma habbo nickki löytyy sieltä ja tarkistatte onko ropehahmon nimi oikein, tai jos olette vaihtaneet ropehahmonne nimeä, niin ilmottakaa mulle uus nimi, tupa ja luokka.
!! Sori modet lyhyt viesti, poistan tän HETI kun saan tarinan tänne !!
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeTi Heinä 20, 2010 4:34 am

Hahhaa, aivan mahtava idea trailerille! Ja amatöörirunoilijana osaan arvostaa noin hyvää riimittelyä =D

Kuten Emmakin jo sanoi, tuossa tulee tietoa tulevasta, mutta silti jää aika kysymysmerkiksi koko tarina. Todella innolla odotan mitä tästä oikein syntyy..Mihinköhän vakoon se jalka muuten jää jumiin? XD

Hauskaa, että pääsin mukaan. Mutta huomasin tosta Aneten kohdasta, että oot lisännyt sen perään ton "rehtorin". Se näyttäisi paremmalta tälleen "Eyon - Faith Strife, Rehtori" -tyyliin. Voisit lisätä tohon tyyliin muillekkin esim. luokan.

Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 4:47 pm

haha repes ja pahasti :----------------D olin sillee "wooot, sienikestit" XDD nauroin trailerin aikana. Arvoitukseksi jää tämäkin tarina, joten odotellaan sitä ensimmäistä osaa.. psst haluux spoilata vähä? olisin utelias B) ja eiks Lucas ole seiskalla? tuol lukee "Lucas Dawlish ?lk." o_o
Takaisin alkuun Siirry alas
TheParry
Professori
Professori
TheParry


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 04.06.2010

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 6:47 pm

Apl: Joo, väsäsin tollasen runotrailerin mikälie ilman mitään pohjaa, ja sitä mukaan kun keksin riimejä runoon niin samalla keksin pikkukohtauksia itse tarinaan. Itse tarinan pääjuoni on ollu mulla tiedossa jo yli 2v. kun aloin kirjottamaan sitä mutta se jäi kesken ja päätin tehä koko tarinan uudestaan ku vanhan ekat osat hävis edelliseltä Tylyn forkalta. Ja runoa tehdessä kehittelin samalla pieniä sivujuoni pätkiä, joista vihjaillaan vain vähän trailerissa.

Ja joissa lukee ?lk, niin mulla ei ole tiedossa sen luokkaa, joten voi ilmotella niistä, mutta kyllä mä itekkin aikanani saan ne selville. Ja tarina ei tule osissa, vaan se tulee kokonaisena pätkänä, jonka takia siinä on kestänyt jo kauan tulla ja kestää vielä jokin aika. Tähänmennessä olen kirjottanut 9 wordpagee ja tarkotus ois tulla n. 13-16 sivua pitkä. Spoilata en aijo, kun en ite siitä tykkää. =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Krisukka
Oppilas
Oppilas
Krisukka


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 25.07.2010

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeKe Heinä 28, 2010 9:24 pm

Parry, ehtiskö vielä mukaan. Jos ehdin niin, pistä Chris Cade mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeTo Heinä 29, 2010 2:31 am

Itse pidän tosta trailerista todella paljon, koska se on erinlainen. Toi runo oli hauska keksintö vielä kun riimitkin osuvat nappiin. Toivottavast tarinasta tulee yhtä hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
TheParry
Professori
Professori
TheParry


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 04.06.2010

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimePe Heinä 30, 2010 4:07 pm

Krisukka: Otan uusia henkilöitä mukaan ihan vain päähänpistoista jos tarvitsen tietynlaista hahmoa, mutten enään hyväksy mukaan niitä jotka muuten vain haluavat jollain osalla olla mukana.

ponygril: Mun pitäisi varmaan harkita tulevaisuuttaa runoilijana? ;o
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 4:23 am

Joo odotan kans innolla tarinan ilmestymistä, ja hyvä että ei tuu osissa koska muuten joutuu aina jännittyneenä oottaa että apua koska se seuraava osa ilmestyy =DD P.s aki on 3lk nykyään, ja oljo on uudella hahmollaan 7lk mut tost wandeest en oikeen tiiä ku se ei tainnu ees olla oppilas?

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Empty
ViestiAihe: Vs: The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]   The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo] Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
The Sixth Sense - [Info + Trailer + Hahmoluettelo]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Vuosisadan suunnitelma [Traileri+ilmoittautuminen+ osa 1, 2, 3]
» ~ The Last Summer [Trailer + Ilmoittautuminen]
» ~ Together [Trailer & prologi]
» I'm All Yours [Luvut 1,2,3,4] [+Trailer+Prologi]
» Sorry for breaking all the promises. [Trailer + Ilmoittautuminen]

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: [TYLYPAHKA] :: Tarinat-
Siirry: