[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Yleistä keskustelua

Siirry alas 
+7
AKSU599
fullmoon@
Eyon
Wagner-1
Hana
Chokonut
Mabs
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Yleistä keskustelua - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleistä keskustelua   Yleistä keskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 2:57 am

Itekkään en siis hirveästi pitänyt DN:n lopusta, mutta kait se olis voitu pahemminkin hoitaa...

Juu, olen löytänyt uuden sarjan (ja saanut sen "loppuun"). Noin 3-4 päivässä luin kaikki Bleachin yli 410 kappaletta. Hemmetin hauska sarja alussa, mutta into hiipuu vähäsen n. 50-150 kappaleen kohdalla ainaisten samankaltaisten taisteluiden takia.

Noniin, sitten kun sain Bleachin luettua sen viimeisempään kappalaseen asti, masennuin taas vähäsen. Sitten aloin kattomaan noita muita mangoja. Yritin aloittaa ton One Piecen lukemisen, mutta jotenkin se oli vaan ärsyttävä ja ei innostanut. Mutta onneksi pelajastana saapui Naruto, jota lukiessa aika on taas menny kivasti. Oikeastaan ihan hemmetin hyvä sarja. Harmittavaa, että en ole aikaisemmin ollu kiinnostunut mangoista, koska nyt tuntuu siltä, että olen ihan hemmetisti muita jäljessä. Vielä pitäisi jaksaa katsoa nuo Bleachin kaikki animejaksot ja Death Notesta ja Narutosta kanssa...Ja sitten vielä ne elokuvat...=D ei tekeminen ihan hetkessä onneksi lopu ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Yleistä keskustelua - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleistä keskustelua   Yleistä keskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 2:06 am

En tiennykkään, että noin monet on lukenu Eragonin. ö___ö Aluks ite mietin, että mikäköhän tääki on, mutta aika nopeesti innostuin siitä. Nyt oon siis lukenu sen ja Esikoisen, ja alottelen Brisingr'iä.
Sen verran mitä oon kattonu kirjojen kokoa kirjakaupoissa, niin Brisingr'hän on lyhyin tähän mennessä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

Yleistä keskustelua - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleistä keskustelua   Yleistä keskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 2:13 am

Joo, saman oon huomannu. Mun irl kaverilla on kans ne kaikke eragonit n_n Oon lainnu silt ne mitä nyt oonki lukenu. Mont niit muuten onkaa ilmestyny, ku en oo oikein varm.. Alottelen vast sitä 2: D Joo, sillon kun mun veljestä tuli potter fani (Joskus 2003) ni ajattelni et ihan surkee krija sarjaha tää on. Mut sit ku äiti alko lukee sitä meille, siis sitä 1. Ni sitte se oliki niin hyvä, et heti ku opin lukee itse ni alotin ihan kunnol sen lukemisen: D
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Yleistä keskustelua - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleistä keskustelua   Yleistä keskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 17, 2010 4:02 am

Luen tällä hetkellä Lotr-trilogiaa toista kertaa läpi, samalla lueskelen Hobittiakin.
Arr, hitsi vie kun rakastan noita Tolkienin teoksia, ja haluaisin niiiiin paljon että herra itsekkin vielä eläisi ja saisin kiittää häntä elämäni pelastuksesta ja kaikesta mitä nuo teokset minulle merkitsee. - menee jo ihan sekaisin onnesta-
Rakastan noita herkkiä ja hauskoja trilogian kohtauksia, ja sitä miten hän on Hobitin kirjoittanut, suunnaten lapsille. Luen Hobittia myös siskolleni joka on seitsemän vuotta, ja hän rakastaa sitä! n_n - saa kauhean hobitit on söpöjä kohtauksen -
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleistä keskustelua - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleistä keskustelua   Yleistä keskustelua - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleistä keskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Yleistä keskustelua
» Yleistä keskustelua

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: MUUTA :: Kirjallisuus ja lehdet-
Siirry: