[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lempipelisi/pelisarjasi?

Siirry alas 
+10
Apl
Extreme
Taras
Emorc
Faeliah
Juitze
Headdress
Oljo
Mordicus
Hana
14 posters
KirjoittajaViesti
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 10:51 pm

No toki kun lemi kirja- ja televisiosarjoja kysytään, pitää olla tällainenkin!

Elikkä rakkaat kanssapelailijat - mitkä ovat lempipelinne, ja mille laitteelle kyseinen peli on tarkoitettu? Oletteko pelanneet sitä siltä emulaattorilta vai ovatko pelikeinonne olleet hieman sallimattomampia?

Minun lempipelejäni sattuu nyt olemaan mm. muutamia näistä (mielivaltainen järjestys - ei mitään paremmuusjärjestystä):

Singstar - Playstation 2
~ Noh, tuota, sitä on kiva välillä, öh, pelailla.

Crash Bandicoot - Playstation 1
~ Vauhtia mukavasti täynnä oleva peli, jossa on monia vaihtelevia tasoja.

Sims 2 - PC
~ Mukava peli, jossa pääsee oman mielensä mukaan tuhoamaan toisen elämän (saaden oman elämän tuntumaan hyvin ihanalta) vai tekemään jonkun, joka jopa pärjää elämässä.

Seiken Densetsu 3 - SuperNintendo
~ Ah, mikä ihana peli. Miljoonia eri tapoja vetää tämä kyseinen peli läpi - ja yksi pelikerta vaatii jo mielettömästi aikaa.

Sims Urbz in the City - Nintendo DS
~ Pidän kyseisestä DS versioista, en kyllä tiedä miksi...

Pokemon-pelit - monia eri laitteita.
~ Ikuisia iki-vihreitä. Minulla löytyy Blue näiltä ikivanhoilta ajoilta, sekä yksi uusimmista, Diamond. Pelit ovat täysin eri sarjaa kuin anime-sarja - mangakin on miljoona kertaa parempi kuin se anime...

Kingdom Hearts 1 & 2
~ Ah, tähän peliin olen tutustunut vasta liian myöhään. Final Fantasyn ja Disneyn kun risteyttää, syntyy Kingdom Hearts - ah, miten ihana peli! Rakastan jotenkin koko ideaa... Minulle täydellinen peli!

Tässä taitaa olla muistaakseni jokunen peleistä, joita pidän. Olen pitkään odottanut erästä Kingdom Hearts -peliä pelattavakseni, mutta koskaan ei käsiini eksy tuota ihanuutta, joten en uskalla pistää sitä listalleni - kovin etsin sitä, mutta aina kun löydän sen, jostain kumman syystä ei ole rahaa...

Kertokaa omat lempipelinne!

EDIT! Pelilistaan lisätty Kingdom Hearts. : )


Viimeinen muokkaaja, Hana pvm Ma Tammi 24, 2011 2:19 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mordicus
Aurori
Aurori
Mordicus


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeSu Kesä 06, 2010 12:20 am

Yksi lempipeleistäni on zombie-räiskintä peli nimeltään Left 4 Dead.
Minulla on tuon sarjan ensimmäinen osa tietokoneellani, ja pelaan sitä koht. usein. Smile

Öäh eipä sit muil muita lemppareita taidakkaan olla..
Takaisin alkuun Siirry alas
Oljo
Moderaattori
Moderaattori
Oljo


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeSu Kesä 06, 2010 4:28 am

Left 4 Dead on kyllä ihan hauskaa hyvällä porukalla. Lempipeleihini sei ei kuitenkaan ulotu.
Guild Wars - PC
Varmaan jo joksenkin kulunut nimi täälläpäin, mutta täytyy myöntää, että kyseessä on ollut yksi hienoimmista pelikokemuksista. Ties kuinka monta kertaa aloitettu uudestaan ja uudestaan. Peli myös toimii kuukausimaksuttomana nettiroolipelinä muutamien kikkojensa takia. Ja pienenä infona siis, peli pitää ostaa kaupasta, mutta kuukausimaksuja tai muita pakko-ostoksia ei ole. Myöskään nettikaupassa ei juurikaan ole ostettavaa tavaraa, eli pelin voi kokea täysillä ilman niitä ekstroja. Linkki OMAAN arviooni Guild Warsista. (Varautukaa yli tuhannen sanan tekstinpätkään. Sisältää myös enemmän infoa itse pelistä.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Headdress
Inkvisiittori
Inkvisiittori
Headdress


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 04.06.2010

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeLa Kesä 12, 2010 7:32 am

Minulla on kaksi ehdotonta suosikkia.

Ensimmäinen on Mario Kart. Kolahtaa täysin vaikka autopeli onkin.
Söpöt grafiikat, kivat äänitehosteet ja itse pelaaminen. Oih, rakastan tätä.
Kesäisin pelaan tätä aika vähän mutta talvella sitäkin enemmän.

Olen myös hullaantunut uudestaan Sims 3:seen. Etenkin kiva uusien lisärien kanssa. Paranee siis vain jokaisen lisärin jälkeen.

Älypelejä en tajua, roolipeleihin kyllästyy ja sotapelit saavat minut liian aggressiiviseksi joten noita pelailen.

//arrr ei pitäisi kirjoittaa mitään aamuyöllä. Mario Kart siis Wii:lle ja Simssi tietsikalle.


Viimeinen muokkaaja, Headdress pvm La Kesä 12, 2010 7:14 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeLa Kesä 12, 2010 3:02 pm

Minä pelaan lähinnä PSP:llä (Playstation Portable, ellei joku tiennyt).Lempipeliä on paha sanoa, koska pelaan miltei kaikkea mahdollista. Kiitos Custom Firmwaren, voin warettaa kaikki pelit, joten voin hankkia milloin vain minkä vain pelin, joten ei tarvitse raahautua kauppaan ja kuluttaa ropojani. Twisted Evil Johtuen tuosta omistan miltei kaikki PSP:n pelit, joitka ovat pelaamisen arvoisia, pelejä kertynyt koneen muistiin muutama sata >Very Happy

Tässä muutama suosikkipelini:

Assasin Creed Bloodlines
Ihana peli. Kaikki tietävät Assasin Creed sarjan, ofc? Tämä Bloodlines on sarjan ensimmäinen - ja maybe ainoa - osa PSP:lle. Olen vetänyt pelin läpi monia kertoja, ja aina löytyy uutta. Pelin parasta antia ovat mm. hiekkalaatikko-pelimaailma, se että käytännössä joka paikassa voi hyppiä minne tahansa päin ja etenkin se, että pelaaja voi itse valita, miten tehtävän suorittaa. Esim. jos sinun tulee tappaa joku tyyppi, niin voit suoraan rynniä vartijoiden läpi ja hakata kohde kuoliaaksi tai voit hiljaa hyppiä katoille ja sitten hiipiä kohtaan taakse ja hiljentää hänet äänettömästi. Jos jotakin huonoa pitää hakea, niin se että yleensä Suora toiminta on tehokkaampaa kuin Salaa toimiminen, joka ainakin itseäni tympii.

God Of War: Chains Of Olympus
Tämänkin sarjan kaikki tietävät, ainakin toivottavasti. Chains Of Olympus on melkein täysin samanlainen kuin 1, 2 ja 3, mutta juoni - ofc - erilainen. Rakastan tätä ylenmääräistä verellä mättämistä ja näyttäviä comboja. Hienointa taistelu on normi-vihollisia vastaan. Ne lentävät niin makeassa kaaressa ja katkeavat vyötäröstä yms. <3 Pelin Juoni on myös todella hieno ja pelin roolipelielementtien ja juonen ansiosta sitä jaksaa tahkota monta kertaa läpi.


En jaksa enää kirjoittaa lisää, edittaa joskus kait Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mordicus
Aurori
Aurori
Mordicus


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeKe Kesä 16, 2010 8:07 pm

Tänää tuli lisättyä pelihyllyyn Bioshock. Smile

Viime keskiviikkona tilasin ja tänään löytyi postilaatikosta.
Jo pelin alusta asti on ollut mahtava peli, ja välillä hieman karmiva.
Voisin vaikka suositellakkin. :0
Takaisin alkuun Siirry alas
Faeliah
Professori
Professori
Faeliah


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 21.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Vantaa

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeMa Kesä 21, 2010 7:17 pm

Täs näit mitä tulee eniten pelattua niistä miljoonasta mitä rämpyttelen :3 GW, Sims2, Oblivion, Bioshock, Battlefieldit & Mirror's Edge <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Emorc
Kehittynyt
Kehittynyt
Emorc


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 05.07.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 9:33 pm

Mun mielestä toi viimänen Harry Potter peli on todella hyvä. Sit oon pelannu Guitar Herota sekin on todella hyvä peli. Mulla on kaikki mahdolliset Harry Potter Playstation pelit ja oon läpässy niistä varmaan sanotaas varmaan 3. :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 6:04 pm

Mulla ei mitään erityistä lempipeliä oo, mutta tykkään pelata PS2'lla kaiken maailman seikkailu pelejä, esim The Simpsons - videopeli (': Jos jotakuta kiinnostaa, Simpsonien perhe löytää siinä ohjekirjan, josta saa itselleen supervoimia. Peli ei ole hirveän haastava, mutta hauska kuitenkin on. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 9:49 pm

Lempi pelini on harry potter ja azkabanin vanki. Se ei ole ainakaan alussa kauhean haastava. Loppua myöten siinä alkaa tulla jo vähän vaikeampia tehtäviä, mutta loppujen lopuksi se on helppo läpäistä. Tykkään myös sims 2 pelistä tiatokoneelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 11:34 pm

Mun ehdottomia suosikkeja ovat Singstaarit ja Guitar Heroet.. niitä on todella kiva pelailla, ainakin ghoita niin kauan että sormet on muusina ja on pakko laulaa :--DDD Tietokoneella pelailen nettipelejä ja sims kakkosta, ja sitäkin tulee rämpytettyä monta tuntia, jos vain kiinnostaa.. Sitten olen alkanut innostumaan Harry Potter peleistä, ja ehdottomampiin suosikkeihin kuuluukin hp 2 ja hp 3. Rakastan näiden pelien grafikkaa ja musiikkia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 1:36 am

Tämmöset on omat suosikkini:

Playstation 1 ja 3
-Final Fantasy VII-IX (PS1)
-Eternal Sonata
-Ratchet&Clank Future -trilogia
-Star Wars The Force Unleashed
-Overlord I ja II

Nintendo DS
-Pokémon Diamond ja HeartGold
-Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
-Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies

PC
-Star Wars Knights of the Old Republic I ja II
-Star Wars Empire at War ja lisäosa SW EaW: Forces of corruption

Gameboy Colour ja Gameboy Advance SP
-Pokémon Blue (Gb C), Pokémon Crystal (Gb C)
-Pokémon Sapphire ja FireRed
-The Legend of Zelda: Minishcap
-Final Fantasy I-VI

Game Cube:
-Paper Mario: The thousand-year door
-Pokémon Colosseum ja Pokémon XD: Gale of Darkness
-Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
-Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike
-Star Wars Bounty Hunter

Nintendo Wii:
-Super Paper Mario
-Star Wars The Force Unleashed

Tämmöset Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 7:14 pm

Multakin löytyy kyllä muitakin suosikkeja. Joskus pelaan Sims2 Lemmikkielämää PS2'lla, mutta kyllästyn siihen aika nopeesti.. Sitten nää Harry Potterit, mulla on 3 & 4 PS2'lle, mutta nelonen on tosi helppo.. ö_ö + kaks Singstaria, suomi rock & legendat. En oo niissä mikään himo, mutta joskus on kivaa availla ääntä niillä. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 8:21 pm

Mul ei oo oikeastaa mtn noist singstaareist. Mut oon kutienkin iso singstaarien ystävä. Niitä on kiva pelata, ja just availla ääntä. Ooon harkinnukki ostaa tollassen jonkun noist singstaareist omaks. Tai toivoo jsokus lahjaks.
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimePe Elo 13, 2010 9:36 pm

Sims 2&3, kummatkin ihania. Sims kolmeen omistan unelmaduunilisäosan, ehkä tuon tulevan lisärin hankin. Sims kakkoseen kaikki lisäosat, ja muutama kamapaketti.

Lord of the rings return of the king, ps2:lle. Joku mahtavin. Ihanaa purkaa turhautumistaan örkkejen mättöön Smile)))

Star Wars ps2. Niitä on monia hhyviä, en satu lempparini muistamaan :< Mutta aivan mahtava peli kuitenkin.

Battlefieldit, isän kanssa tulee pelattua sitä, se on kiva vaikken kunnolla osaakkaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
DJ-Madd
Oppilas
Oppilas
DJ-Madd


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.12.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Rauma

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimePe Joulu 10, 2010 1:19 am

Joo.., eli mun lempipelit o nää räiskintäpelit (codit/battlefieldit). Täl hetkel pelailen aikast paljon COD: Black Opsia ja MW2 tietenkin. Battlefield Bad Company 2 löytyy ja sitäkin joskus pelailen. Nyt ois tarkotus vetää toi BO läpi veteraanil ja puoles välis aika tarkkaa olen. Jos oot kiinnostunu keskustelee codesit niin habos vaan kamuks Smile Koneel pelaan COD nelosta ja muita noita PS3.
Takaisin alkuun Siirry alas
!Habbo-Gangsta!
Kehittynyt
Kehittynyt
!Habbo-Gangsta!


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 15.08.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitimeSu Tammi 02, 2011 2:29 am

Suosikkeja on..

GameBoy Color

- Pokémon Silver
- Pokémon Crystal

PS2

- Kingdom Hearts 1
- Kingdom Hearts 2
- Harry Potterit 1-6
- + lukemattomat muut Smile

Nintendo DS

- Kingdom Hearts 358/2 Days
- Pokémon Diamond

Wii

- Harry Potter 7 osa 1
- Lego Harry Potter Years 1-4

PSP

- Kingdom Hearts Birth by Sleep
- Little Big Planet.. xD

Enpä edes tiedä monta peliä yhteensä löytyy Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempipelisi/pelisarjasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempipelisi/pelisarjasi?   Lempipelisi/pelisarjasi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempipelisi/pelisarjasi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: MUUTA :: Pelit-
Siirry: