[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mangasarjat

Siirry alas 
+3
Eyon
Wagner-1
Hana
7 posters
KirjoittajaViesti
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 5:15 pm

Tietenkin, jos on olemassa "Animesarjat" topicci, pitäähän tolla tällainenkin!
Ja kyllä täällä varmaan on ihmisiä, jotka lukee mangaa...?

Mitä mangasarjoja seuraat? Omistatko kenties moniakin mangakirjoja? Vai luetko kenties netistä?

Jos luet netistä, mistä luet? Kerro toki meillekin!

Itse omistan 150 mangakirjaa ja rapiat päälle. En ole vähään aikaan tarkkaan laskenut - mutta kyllä niitä runsaasti siltikin on.

Lueskelen itse mangaa sivulta www.onemanga.com sekä www.mangafox.com. Näiltä sivuilta voi lukea suoraan netistä, lataamatta mitään - hyvin ne on ainakin minulla kelvannut, ja sivutpa ovat vieläpä ilmaisia! Joten, jos mangaan löytyy pienikin kiinnostus, kannattaa koittaa... (Ainoa vain, että mangat ovat englanniksi.)

Seuraan monia monia mangoja - nyt en ihan jaksa luetella kaikkia niitä. Ehkä joskus myöhemmin, kun ei pitäisi siivota..
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 3:18 am

Tällä hetkellä ainut seuraamani manga-sarja on tuo Fullmetal Alchemist tuolta Mangafoxin sivuilta. Jotenkin kyseinen sarja on vaan iskenyt minuun. Mielestäni sarjassa on mielenkiintoinen sekoitus toimintaa, realismia, fantasiaa, good vs. evil -juonta, välillä koomiseksi muuttuvaa piirrostyyliä ja hauskoja kohtauksia. Ja se, että tapahtumat tuntuvat sijoittuvat rinnakkaismaailmaan (missä vertaukselliset kohdat toiseen Mailmansotaan ovat korottuneet toiseen potenssiin) hivelee minun sisäistä historianörttiyttäni.

Itse omistan kyseistä sarjaa noin alle kymmenisen manga-kirjan verran. Vaikka sarjan pystyisi lukemaan helposti netistä, on joskus kivempi lukea asiat suomeksi ja kantaa kirjaa mukana muuallekkin mitä ei kannettavalla voi tehdä yhtä helposti. Tämän lisäksi kirjojen lopussa olevat "lisäherkut" tekevät niistä ostamisen arvoisen.

Tämän lisäksi seuraan myös tuota Pokémon Adventures/Special -sarjaa, joka pohjautuu enemmän noihin peleihin kuin animeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeTo Kesä 10, 2010 6:33 am

Itse olen ostanut seuraavat sarjat, ja osaa ostan yhä - kunhan niitä vain ilmestyisi. :-'3

- Ranma ½
- Tokyo Mew Mew
- Time Stranger Kyoko (englanniksi)
- Kamikaze Kaito Jeanne
- Kill Me, Kiss Me K2
- Fruits Basket
- The Gentlemen's Alliance Cross

Omistan Ranma ½'en, Tokyo Mew Mewin, Time Stranger Kyokon sekä Kamikaze Kaito Jeannen kokonaan. The Gentlemen's Alliance Cross on tällä hetkellä keräilyvaiheessa (omistan 6 kirjaa 11'sta), samoin myös Fruits Basket ja Kill Me, Kiss Me K2.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeTo Kesä 10, 2010 3:58 pm

Ohh, melkein voisin listata tähän ne, jotka omistan.... Mutta siitä tulee hirveä lista - kestääköhän kukaan sitä?

Haluaako joku muuten ostaa Tokyo Mew Mewini pois? Ne ovat kaapissani häpeäpilkkuna... ;____;'
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeTo Kesä 10, 2010 6:02 pm

Ainoo manga, mitä oon koskaan lukenu, on Kingdom Heartsista tehdyt mangat. 8D Oon himoinnu niitä Fantasiapeleistä, mut piru vie kun ne on lopettanu niiden tilaamisen sinne. Olis 20 euron lahjakorttiki valmiina käyttöön..

Mangafoxista oon sitten niitä tyytyny lueskeleen, mutta kakkosesta on scannattu sinne vasta muutama luku. : < Ja siis nää on tosiaan siitä KH-pelisarjasta tehtyjä, KH I, Chain of memories ja KH II, lisää on ilmeisesti ilmestyny / ollaan tekemässä niistä konsolipeleistä. Luen niitä oikeestaan vaan siks, että rakastan niitä pelejä. Muusta mangasta en välitä tippaakaan. n_n'
Takaisin alkuun Siirry alas
Headdress
Inkvisiittori
Inkvisiittori
Headdress


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 04.06.2010

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 7:33 pm

Näitä sarjoja luen, osaa kirjastoista ja osaa omana:

- Fullmetal Alchemist
- Ranma ½
- Nana
- Sugar Sugar Rune
- Hollow Fields
- Salapoliisi Conan

+ muita randomeja joita divareista ostelen.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 3:55 am

Minä en varsinaisesti seuraa mitään mangsarjoja. Mutta ostan irtonumeroita kylläkin kaupoista. Minulla on mm; Inuayashaa, salapoliisi Conania ja monia muita, joita en edes jaksa luetella.

Paitsi, on yksi, vain yksi mangasarja, jota "keräilen". Nimittäin; "Fullmoon wo sagashite". Se on ihana. Minulla on kaikki muut osat paitsi se viimeinen, eli seitsemäs. Tämä sarja on sellainen, joka on paras ja rakastan sitä. Ja ollut vieläpä muutaman vuoden suosiossani. Siitä keksin joskus habbo-hahmolleni nimenkin, kuin tein tämän "uuden"; fullmoon@'n.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 2:59 am

Päivitystä omaan listaani. Tällä hetkellä luen/pidän näistä/haluaisin kerätä näitä sarjoja:

-FMA
-Pokémon Special
-Death Note
-Bleach
-Naruto
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 8:16 pm

No, mä luen:

Narutoo
Inuyshaa
Conanii
Lament of the lamppii
Hopeanuolta
Bleachii
Magig kaitoo

Täl hetkel en muita oikeestaa luekkaa. Ite omistan vaan 8manga kirjaa eli, 6ekaa narutoo, eka lament of the lamp sekä eka bleach.
Sitte on tullu luetutu kans 6 ja 7 tokyo mew mewistä, kun kaverini omistaa ne(;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mangasarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Mangasarjat   Mangasarjat Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mangasarjat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: MUUTA :: Kirjallisuus ja lehdet-
Siirry: