[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Avatarisi salat?

Siirry alas 
+16
Extreme
Taras
Emorc
krisu.7
iin-u
Numbbi
Mordicus
Headdress
Hana
Hande12
Yasiro
Eyon
Chokonut
Mabs
Wagner-1
Juitze
20 posters
KirjoittajaViesti
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 2:15 am

Valoitatkos hieman, mistä olet saanut päähäsi laittaa juuri tuommoisen avatarin?

Itsellä toi on aika selvä, kuvassa Bullet For My Valentine-bändin keulakuva, lauluntekijä, laulaja/kitaristi Matthew Tuck.

Ja teillä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 3:14 am

Tämä oli mielestäni hauskin mitä löysin. Olishan siellä ollut vähän pervompiakin, mutta koska aikaa ei ollut käydä kaikkia läpi (ja en tiennyt saiskos sellaista laittaa, mutta epäilen myöntävää vastausta ottaen huomioon rakkaan rehtorimme), päätin laittaa tän ainakin vähäksi aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mabs
Moderaattori
Moderaattori
Mabs


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Turku

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 3:17 am

Hmm, laitoin googleen kuvahaun, mutta hakusanaa en muista. Sieltä pongahti tuollainen ja teksti kuvaa mielestäni minua ja vähän aikaa sitten ollutta elämäntilannettani. Kuvakin on ihan suloinen ja siitäkin plussaa. En usko silti että pidän tuota kauaa, koska kyllästyn nopeasti joihinkin asioihin ja pakkohan sitä on aina välillä muutenkin muuttaa ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 3:25 am

Tykkään humoristisista avatareista, etenkin just vaikka Pottereista väännetyistä. Oon joskus löytäny tosi hyvän sivun missä niitä oli, mutten enää löydä sitä (snif). Kumminkin, tää on yks niistä, minkä olin sieltä joskus talteen napannu. :'D Olis mulla se yks Dumbledore-avaki, missä lukee "Remember students.. all Voldemort really needs is a nice, big hug!" ja se on levittäny kätensä sillee siististi.. Mut tykkään enemmän liikkuvista, jostain syystä. :'D Vaihtelen tätä kyl varmaan kunha löydän jonkun viel paremman.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 8:50 pm

Yksinkertainen on kaunista ja seksikästä, joten -

- omasta avataristani löytyy Tom Felton, iki ihana Draco Malfoy. ♥️ Tämä on jo vanha kuva, mutta löysin sen tietokoneeltani sattumalta. :-'D Ehdinkin jo huolestua, että minne olen tämän kuvan tunkenut, mutta sieltä se löytyi muiden lukuisten Harry Potter -aiheisten avatarien joukosta. ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeSu Kesä 06, 2010 5:02 am

Avatarilleni on konstailematon selitys;

Koska tykkään soittaa kitaraa, oli ilmeistä etsiä kuva, jossa olisi kitara. Ja koska olen tyttö
(jos joku sitä ei nyt vielä tienytkään), ja tykkään myös käyttää puhki kuluneita farkkuja.

Vóila! Löytyi kaunis avatar ♥️.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 6:11 am

Tämä UUSI on aivan ihanapihana! ♥ I like it. Googletin vaa Harry and Draco ja kohtaha tämä tupsahti. Söpöä, rawr! Meni vähä aikaa kunnes tajusin että mä voisi lisät tän avatariks forkalle.. aaahh
Takaisin alkuun Siirry alas
Hana
Noita/Velho
Noita/Velho
Hana


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 1:56 am

Ah, uusi avatar~~

Oli aivan pakko, kun tämän bongasin. Ja tälle on yksiselitteinen syy - RAKASTAN TERUA, VERSAILLES'N KITARISTIA!

Se on toki söpö ja sulonen, joo, mutta se osaa säveltää niin ihanasti.... Ja ah, se osaa soittaa kitaraakin, ja ah, ihanat hiukset, ja ah, HALUAN SEN ;_____;'
Takaisin alkuun Siirry alas
Headdress
Inkvisiittori
Inkvisiittori
Headdress


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 04.06.2010

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeKe Kesä 16, 2010 7:15 pm

Iih mulla on ollut nyt tää uus ava vähän aikaa. Taas omatekemä mutta tykkään. Kuva otettu yhdestä muotikuvasta joita Tsubasta onneksi riittää.
Eli kuvassa taas Tsubasa Masuwaka, kukas muukaan?
Arrrr mahdankohan kestää tätäkään kovin kauaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mordicus
Aurori
Aurori
Mordicus


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeLa Kesä 19, 2010 8:58 pm

Vaihdoin avatarini. Smile
Nykyään avatarinani on 3-vuotias koiramme, Miina. Miina on rodultaan kleinspitz, ja varsinainen rapsuhirmu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Numbbi
Oppilas
Oppilas
Numbbi


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 18.06.2010
Paikkakunta : Helsinki

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeSu Kesä 20, 2010 5:39 am

Itenyt tulin kaapista ja tunnustan - rakastan Tom Feltonin roolia Harry Potter-elokuvissa Draco Malfoyna.

Yämä löytyi sivustolta: Joku sivusto

mut ei oo vielä päällä asd mulla... ja lataan nyt koneelle monta ja vaihtelen... lähinnä Harry/Draco/Hermione/Ron ynnämuita...
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 4:27 pm

Ensinnäkin, olen kauhea H/D friikki. En pysty elää päivääkää ilman H/Dtä. Toiseksi, Tom Felton on maailman mahtavin mies! Soittaa kitaraa, laulaa (ah, sen ääni) ja näyttelee. Koneen kuvatiedostot pursuaa Tom Feltonia, ja H/D kuvia. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 3:17 am

Tunnustan. Minunkin koneen tiedostot pursuavat H/D aiheisia kuvia, että niitä oon joutunut siivoilemaan ja jättämään vain parhaat x(.
Mutta House avatareja rakastan ylitse kaiken ♥️_♥️. Tuli nyt vaihdettua avatar, kun kerrankin bongasin hyvän sellasen Wink. Ehkä kyllästyn
tähän pian ja vaihdan, mutta tämä saa nyt kelvata lukion alkamiseen saakka...

*FACEPALM* ♥️
Takaisin alkuun Siirry alas
krisu.7
Oppilas
Oppilas
krisu.7


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 27.07.2010
Ikä : 22
Paikkakunta : Rauma

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 9:04 pm

Minä löysin tämän kuvan photobucketista ja otin sen siksi kun minä pidän myös star warssista Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Emorc
Kehittynyt
Kehittynyt
Emorc


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 05.07.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 10:44 pm

Yksinkertaisesti Tonks on parhain Harry Potter hahmo Hermionen jälkeen.
Tonks on just toisiks paras Potter hahmo ikinä. En oo nähny häntä missään toisessa elokuvassa mut päääsihän se sentään maailman menestyksekkäimmän elokuvan pariin työskentelemään.
Mä löysin tän kuvan Photobucketista, (jos se nyt ees kirjotetaan tollee?) pistin hakusanaks Harry Potter ja selasin niitä kuvia vaikka kuinka paljon. Siin vieres oli kyl Lunan tämmönen puoliks samanlainen kuva. Oli vaikee päättää kumman otan. :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 8:39 pm

Olin just kattonu Juulian tai Viivin avatarin, jossa niillä oli kuva ittestään. Päätin vaan että laitan vaikka jonku oman kuvan avatariks, ja löysin tän. Ei mistään parhaasta päästä oo laatu kyllä.. otettu viime talvena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 2:21 am

No mä vaa löysin tän tuolt valikosta; D En oikein löytäny muuta; / Oisn laittanu kans ehk oman kuvan, mut en haluu oikeestaa laitata mun pärstää esille forkille. Ja tolleen: D Ja melkein kaikiss akuvissa on mun pärstä, mitä mul ny koneel onkaa; /
Takaisin alkuun Siirry alas
Vuer
Oppilas
Oppilas
Vuer


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.06.2010
Ikä : 29

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeKe Elo 04, 2010 2:27 am

Selailin tuolla sivustolla Harry Potter aiheisia avatareja, (en muista enää sivustoa) joita siellä olikin läjäpäin, mutta tämä vain tärppäsi. Minusta se oli elokuvassakin jotenkin niin creepy kohtaus kun ankeuttajan käsi ilmestyi vaunuosaston ovelle ja aukaisi sen. Jotenkin jäänyt se päähän ja tässä siis tulos. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
INatural
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
INatural


Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.08.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Rauma

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeLa Syys 11, 2010 1:16 pm

Hmm.. No ei siin oo mitaa muuta ku oon Siriuksen kova fani. XDD kuva oli photobucketissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeSu Loka 24, 2010 6:12 am

Hmm.. Löysin tämän kuvan netistä Googlen kuvahaun avulla ja ihastuin tähän kuvaan. Pidin silloin tästä kuvasta enemmän, mitä nykyään. Kun lisäsin sen kuvan foorumille, se oli liian suuri, mutta onneksi Karla oli pelasta enkeli ja muokkasi sen sopivaan kokoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
DJ-Madd
Oppilas
Oppilas
DJ-Madd


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.12.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Rauma

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimePe Joulu 10, 2010 12:32 am

Noh..

Ron on mielestäni parhaimmista hahmoitsa ja sit halusin jonkun tyypin potterista avatariks niin toi oli hauskin Ron kuva minkä löysin Very Happy

Sitkun löydän jonkun paremman niin vaihdan varmaan, jos jaksan..
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeKe Joulu 22, 2010 12:16 am

Miun Avatarissa komeilee maailman seksikkäin mies, Tom Felton, joka on myös näyttelijä / laulaja. ( Feltbeats♥) Tarviiko muuta sitten sanoa ? n_n löysin tämän selaillessani erilaisia avatareja sisältäviä nettisivuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitimeTi Joulu 28, 2010 11:25 pm

Hmm... Tämän Korpinkynsi-aiheisen Avatarin löysin photobucketista, vai miten nyt ikinä kirjoitetaankaan. Etsin Korpinkynsiin liittyviä avatareja, ja tämä pisti sitten sieltä heti silmääni, se oli vain niin upea minusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Avatarisi salat? Empty
ViestiAihe: Vs: Avatarisi salat?   Avatarisi salat? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Avatarisi salat?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: YLEISTÄ :: Keskustelua-
Siirry: