[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Rohkelikon morsian

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 11:37 pm

Koska Luihuinen ja Korpinkynsi on jo avannut oman keskustelunsa, päätin että on Rohkelikkojenkin hyvä päästä vaihtamaan kuulumisiaan keskenään. :-') Ja jos joku ihmettelee aiheen otsikkoa, niin sillä on ihan selkeä sanoma; me olemme Rohkelikon morsiammia (niin, ja sulhasia myös) - henkeen ja vereen!

Aloitetaan tällaisella tyypillisellä kysymyksellä, millä muutkin ketjut ovat lähteneet liikkeelle; mitä teette kesälomalla?

Itse ajattelin ottaa kesän rennosti. Lepääminen, dataaminen, roolipelaaminen, juhliminen, kavereiden kanssa hengaaminen sekä Särkänniemen miittiin osallistuminen (ehdottomasti kesän kohokohta) kuuluvat omiin suunnitelmiini. :-')
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 1:06 am

Itse taas ajattelin uida ja ottaa aurinkoa, ja ottaa myös rennosti, sitten siinä aika alussa lähen mökille pohjoseen päin, täältä hyvinkäältä sinne on noin 800 km matka, kun palataan mökiltä, serkut lähtee sinne, ja kun ne palaa, me lähetään yhessä niitten kanssa viikon lomalle Turkkiin.. Kun palataan turkista ajattelin jälleen kerran uida paljon, ja ehkä siinä välissä vähän datata ja roolipelata Tylypahkassa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 1:42 am

Ite myös ajattelin ottaa rennosti. Smile Ja olla kamujen kaa.. sit on muutama leiri ja tietysti viettää mahdollisimman paljon aikaa tuo Tylys. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 3:26 am

Ylioppilasjuhlat, pakkotyötä mökillä, taloyhtiön juhlat/kotona oloa, pakkotyötä mökillä, loma Kroatiassa, pakkotyötä mökillä/kotona oloa.

Siinä sievässä pähkinänkuoressa minun kesälomani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 6:05 am

Mä en (tietääkseni ainakaan) joudu mökkeilemään. Kovasti me kyllä Juuson (poikaystävän) kanssa suunniteltiin, että lähdettäisiin jonnekin korpeen muutamaksi päiväksi uimaan, saunomaan ja grillaamaan - kahdestaan. Ja siitä ei (luonnollisesti) seuraa yhtään mitään hyvää, varsinkin kun mä pääsen ajamaan itse paikan päälle (..löydämme itsemme jostain Norjasta). :-'D
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 7:58 pm

Itse rakastan juuri mökillä oloa kun saa olla vaan ihan rauhassa, eikä oo mitää häslinkiä. Smile Joo ja tietysti uin ja kaikkee perus juttuu mitä nyt kesään kuuluuki..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 8:19 pm

Mä en tykkää käydä meidän omalla mökillä siksi, koska siellä ei ole nettiyhteyttä. Ja en omista mokkulaa saatika kannettavaa, niin pöytäkoneen ja laajakaistan raahaaminen keskelle korpea oli melko turhaa. :-'D Mutta muuten tykkään kyllä mökkeilystä paljon. Saa tosiaan olla rauhassa, nauttia luonnosta, käydä meressä uimassa, veneilemässä, kalastamassa sekä saunomassa kunnon mökkisaunassa. :-')
Takaisin alkuun Siirry alas
Headdress
Inkvisiittori
Inkvisiittori
Headdress


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 04.06.2010

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeSu Kesä 06, 2010 5:21 pm

Minäkin varmaan mökkeilen kyllästymiseen asti, mutta rakas läppärini on onneksi tukenani. Mökillä varmaan ravustan heti kun rapukausi alkaa että saan paljon shoppailurahaa ensi syksylle. Ajattelin ostaa jonkun merkkilaukun.
Olen niin kyllästynyt vanhaan Guessiini..
Ja serkkukin tulee varmaan kylään jee ja sit kaikkee kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeTo Kesä 10, 2010 6:12 am

Olin tänään elämäni ensimmäistä kertaa kunnon moottoripyörän kyydissä! Ihan turhaan mä panikoin [Tylypahka]'n aulassa ja heitin hyvästit julmalle maailmalle, koska reissu Porista Niinisaloon (60km) ja takaisin oli mahtava! Kaveri on hyvä kuski, ja edes kuuma hellepäivä ei haitannut ollenkaan, koska 100km/h vauhdissa ehtii tulla kylmä. :-'D Oli ihan antoisaa ajaa sinne ja takaisin, juoda kahvit sekä syödä pullat ja jatkaa taas matkaa. Tätä täytyy tehdä useammin. ;-') Kiitos poikaystävälle ja kaverille kivasta päivästä. ♥️
Takaisin alkuun Siirry alas
Headdress
Inkvisiittori
Inkvisiittori
Headdress


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 04.06.2010

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 5:37 am

Jes sain tietää että pääsen jo ensi viikolla Tallinnaan! kiva pitkästä aikaa päästä matkalle. Hieman jotain tekemistä kesään sentään. Menen sinne kyllä hieman tylsässä seurassa ja vanhukset juopottelevat varmaan joka ilta, mutta varmaan ihan kivaa tulee silti!
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 9:17 pm

Pääsin vihdoin pois sieltä tuskanmökiltä..... Kamala kokemus, siel oli kamalasti hyttysiä ja jouduin pakkotyöhön, vaikka olinki suurimman osan ajasta koneella ku vaari kyllästy mun saarnaan ' olen nuori enkä elä ilman konetta ' tyyliin, ja metsäretket oli kammottavia, ette halua edes tietää ::')
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeLa Kesä 19, 2010 11:53 pm

Öhm, joo - moi? Palasin tuossa tunti sitten Viialasta. :-'3 Olin poikaystävän siskon kihlatun (..olipa vaikeasti sanottu) valmistujaisissa. Söin kyllä ihan liikaa kakkua, keksiä, kahvia, pullaa, mehua ja teetä, ettei tänään taida ruoka oikein maistua. No okei, maistuu se - mulla on nytkin nälkä. :-'/

Tosiaan, lähden maanantaina (21.6) kesäleirille, josta palaan takaisin keskiviikkona (23.6) joskus illalla. Toivon hyvää käytöstä teiltä, jotka jäätte [Tylypahka]'an! Ei siis räjäytetä paikkoja, tai ilkeä Faith Strife vaikka juoksee Rymättylästä Poriin (160km) vihainen ilme kasvoillaan! :-'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 7:00 pm

Selvisin, mä tosiaan selvisin! Auto näyttää, että matkalla tuli ajettua yhteensä 361,8km! Miten mä jaksoin, sehän on kauhean pitkä matka. ._.'' Mutta tosiaan, leiri; se oli uskomattoman mahtava! Hehkutan nyt vielä täällä, kun hehkutin jo tuolla yleisessäkin keskusteluaiheessa. Oli aivan mahtavaa, ihana porukka, hyvää ruokaa ja paljon tekemistä! Tahdon uusiksi mahdollisimman pian, se oli suoraan sanottuna elämäni paras leiri tähän asti. :-'D ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 7:08 pm

Kiva... Itellä kesä on mennyt todella nopeasti, voisi jäädä lomalle. Yritän nauttia viimeisitä lomapäivstä, koska koulu alkaa jo 11.8. Ja silloin se lukeminen vasta alkaa ja ammattikoulu.. Minusta pitäisi tulla Lähihoitaja joskus kolmen vuoden päästä.
Eniten kesälomalla oli kamujen kanssa ja mökilllä, muistona järven kierto uimapatjoilla. Onneksi oli lämmin sää. Sen jälkee lähettii Tallinnaa.. ja siellä oltiin muutama päivä. Päästiin sviittiin ja hauskaa oli. Ainoa miinus asia on nämä mun uudet hiukset. Ne ovat kamalat, sillä ne on lyhyet ja sitten ne taipuu ihan outoihin suuntiin. Suututtaa kun mutsi ei suostu ostaa mulle suoristusrautaa, kai se on pakko itse hankkii..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 8:43 am

aagh, loma loppuu.. oli asentavaa käydä ostoksilla, ei sillä ettei kaupat olis kivoja<3, mutku kouluvehkeet ostettiin ni se toi jo mieleen pulpetin takana istumisen ja kirjaamisen ku opettaja sanelee.. mutjoo, jännää nähä millast siel yläasteel on..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rohkelikon morsian Empty
ViestiAihe: Vs: Rohkelikon morsian   Rohkelikon morsian Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rohkelikon morsian
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: TUVAT :: Rohkelikko-
Siirry: