[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Korpinkynnen pulinat!

Siirry alas 
+4
fullmoon@
Hande12
Chokonut
Juitze
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 10:19 pm

Elikkäs yleistä pulinaa korpeilta. Mä voin aloittaa tämmöisellä hyvin kliseisellä ja stereotypisellä kysymyksellä: Mitäs ihmiset tekee kesällä? Ite aion ainakin suunnistaa paljon, hengata kavereiden kans, vetää jäätelöä niin paljon et räjähän ja ofc DATATA TEIDÄN PIKKU KULTAMUSSUKOIDEN KANSSA <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 4:02 am

Emma dataa (liikaa), löytää toivottavasti jotain hyviä kirjoja kesälukemiseks, mökkeilee vasten tahtoaan, dataa vähän lisää, käy Riihimäki Rockissa kuuntelemassa The Baseballsia, leireilee, käy Lintsillä ja Korkeesaaressa, ravaa Särkänniemessä, miittaa teitä toivonmukaan Särkkämiitissä.. : D Mikäs siinä, ihan helmeltä kuulostaa!

Haluisin myös reissata omin päin / siskon kanssa jonnekki Suomessa, mutten oikeen keksi mitää paikkaa.. ku ongelmia on että
a.) sen pitäs olla maksimissaa 1,5h päässä Tampereelta
b.) tulee matkakuluja..
c.) ei oikeen oo mitään sopivaa paikkaa jonne olis mielekästä lähtee, siel pitäs olla joku paikka minne mennä. Esim. käytii siskon kaa tässä Heurekassa. (:

Jos on ideoita, nii saa jakaa.. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 4:58 am

No, tekemiset loppuivat siihen, kun en saanut kesätöitä muualta kuin seurakunnalta, ja sekin on vain viikko Rantasalmen Ruusuhovissa isostelemassa pienille '95 kersoille. Kyllähä se hieman kyrsii että ei ole muuta työtä, mutta yritän olla masentumatta. Pahin on ohi, eli peruskoulu. Kymppiluokka alko jo vähä tympimään D:
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimePe Kesä 04, 2010 10:30 pm

Jaa'a. No huomenna on meillä kevätjuhla ja saadaan todistukset. Ja sitten 7. lk. on ohi. Ja pääsen ihanalle kesälomalle. Minulla ei ole varsinaista kesätyöpaikkaa, mutta aion auttaa kotona vanhempiani, kun meillä on karjatila. Ja juuri viime yönä syntyi ihana sonnivasikka, jonka nimeksi tulee kai Hemuli. Mutta se nimi ei ole vielä varmaa. Mutta tämä yksilö on aivan ihana!

Sitten lomamatkoista en vielä kovin tarkalleen tiedä, mutta aion mennä perheeni kanssa ehkä pohjoiseen kesällä. Ja haluaisin käydä Oulussa, koska se Oulun tori on niin ihana paikka. Ja ne kala-aitat siellä ovat mahtavia. Ja muutenkin siellä on poroja ja kulttuuri erilaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Taras
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Taras


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.06.2010

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeSu Kesä 06, 2010 7:32 pm

Mää aion kait kesällä pelata futista (pelireissu Piteån Razz), olla kavereitten kaa, käydä rannalla, reissata ympäri suomea.. mitäköhän muuta keksis.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeSu Kesä 06, 2010 7:45 pm

Extreme ja Taras, eikös yhdessä foorumiviestissä pitänyt kaikkiaan olla vähintään kaksi riviä ja teiltä näkyy puuttuvan kahdesta rivistä kummaltakin jonkun verran tekstiä. Anteeksi jos tämä tuntuu pahalta kun huomautin, mutta se vain sattui silmään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 3:35 pm

fullmoon@ kirjoitti:
Extreme ja Taras, eikös yhdessä foorumiviestissä pitänyt kaikkiaan olla vähintään kaksi riviä ja teiltä näkyy puuttuvan kahdesta rivistä kummaltakin jonkun verran tekstiä. Anteeksi jos tämä tuntuu pahalta kun huomautin, mutta se vain sattui silmään.

Itse en ainakaan kovin paljoa välitä tuosta kahden rivin-säännöstä. Hieman puutteellinen, vaikka toiselta kantilta katsottuna tarpeellinen onkin. Toisaalta hieman tyhmää, että jos on joku lyhyt viesti joutuu sinne perään keksimällä keksimään jonkinlaista tekstiä, joka on yleensä täysin turhaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 5:57 pm

No jokaiset alle n. kahden rivin viestit poistetaan. Liian lyhyet viestit ovat oikeasti turhia, joten kannattaa miettiä mitenkä kirjoitat viestin, tai mietin siihen päälle jotain muuta kivaa =) Itsekin mietin aina jonkin aikaa mitä kirjoitan, ettei viesti jää liian lyhyeksi koska se on ärsyttävää. Jos foorumilla olisi enemmän muistia, niin uskon että kahden rivin sääntö poistettaisin. Eiköhän myö pärjätä tällä!
Muistin säästämiseksi kannattaa painaa mieleen että kun olet jonkun yli 2rivin viestin postannut, elä kirjoita mitään alle rivin mittaista perään, vaan menet juuri lisäämäsi viestin kohdalle, painat EDIT ja lisäät sen siihen samaiseen viestiin :)
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 5:04 am

Joo - aivan.. Sain muuten itsekkin aivan uutta tietoa tuosta Hande12'n viestistä. Sen että tälläkin foorumilla on muistia. En ole tiennyt sitä ennen että joillakin foorumeilla voi olla muistia. Mutta jos ei olis muistia niin miten noi viestitkin tallentuis, niimpä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 10:50 pm

Jepjep. No itselleni tuli kesäksi toistaiseksi hieman lisää hommaa. Pääsin töihin, markkinoimaan Saunalahden tuotteita ^^, Palkkakin kuulosti hyvältä, ja ottivat minut mielellään töihin. Pikkuansio ois paikallaan, sillä elokuussa odottais sitten Pori ja Sonisphere festari :) Matkustukseen menee +50-60e kaikkine ruokineen ja juomineen. Onkos täältä ketään lähdössä festareille kesällä?
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 3:44 am

En oo, vaikka tosin olisi ihan kiva käydäkin jossakin festareilla. Niin, jos vain löytyisi sellainen - kiva. Mutta siihen on monta ongelmaan ennen kuin pääsen. Mainittaakon niistä ensimmäisen; kyyti. Minulla ei välttämättä olisi kyytiä sinne, joka on silleen tosi harmi juttu. Ja toinen, jos joihinkin on joku ikäraja tai pitäs olla vanhempi henkilö mukana. Ja, mun äiti ja iskä tuskin kerkee lähtee minnekään sellaiseen. Ja kaikki sellaiset sukulaiset asuvat kauempana, jotka voisivat viedäkin muta sinne.

No, minulla on varmaan muutakin tekemistä, kuin ne festarit. Onhan meillä tämä foorumi, jonne voin kirjoitella viestejä ja vaihdella kuulumisia.^^ Niin ja [Tylypahka]. No, jaa ei elämäni netin ympärillä pyöri.

Pääsen kuitenkin kesällä perheeni kanssa lappiin. Nimittäin, Oulussa olisi ainakin todella kiva käydä. Oulun tori on ihana paikka, olen käynyt siellä ennenkin. Ja lapissa on erilainen kulttuuri, kuin meillä ja se lapin kulttuuri on minusta hyvin kiehtova ja muukansa vetävä. Ja totta kai käyn isovanhempieni luona. Ja siellä lähellä on sitten taas mun serkkuja, joitten kanssa on kiva olla. Saman ikäisii kun ovat, niin mikäs siinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 4:31 am

Mä oon itseasiassa menossa elämäni ensimmäisille festareille, vaikka pienimuotoiset ovatkin. (: Toisin sanoen Riihimäki Rockiin kattoon The Baseballseja. Harmittaa, kun seuraavan päivän bändikattaus olis kokonaisuudessaan ollu parempi, Eppuja jne, mutta koska nimen omaan Baseballseja halusin kattoon, niin sinne siis perjantaina. (:

Tylyn miittiä odottelen hirveesti, toivottavasti sinne tulee paljon uusia kasvoja, joita ei oo ennen nähny. Vaikkakin ujous iskee enkä varmaa puhuis ees kaikille (iik), nii olis se silti kivaa. : D

Gaala oli tänää loistava, ja kyllähän se pokaaliki (Vuoden 2010 Valvojaoppilas, hihii) kelpas. <3 Onnee Juissille aka Juitzelle Vuoden Korpinkynnen -tittelistä. : D Ens vuonna sitten kuusvuotisjuhlat, ja niin eespäin. Mutta hei, tässä välissähän jaetaan myös tupapokaali, joten TSEMPPIÄ ME!

En muista kerroinko jo, mutta päätettiin siskon kanssa lähteä Ähtäriin, eläinpuistoon, tässä joskus. : ) Sitten täytyis vielä lisäks vanhempien kanssa sopia se Lintsin ja Korkeesaaren reissu. Näyttää niin täydeltä kalenteri kaikilla muilla perheenjäsenillä, että saas nähä millon sinnekkin ehitään!
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 5:17 pm

Joo, tosiaan. Eilinen gaala oli minustakin loistava. Siinä runoa lukiessa pelkäsin koko ajan et mokaan, jos en vaikka huudakkaan, tai tulee kirjoitusvirhe. Taisinhan tuota huutaa, mutta niistä kirjoitusvirheistä en tiedä. S: Sanokaa mulle jos näitte niitä.

Ja minusta oli myös saada 'Vuoden 2010 oikallinen' -palkinto. Anette sanoi ihan oikein; olen innokas lajittelija ja en pelkää potkimista. Tästä on hyvä jatkaa. Samaisena päivänä ennen gaalaa, mietin että huh, huh. Onpas liittyjiä ja sisälle haluavia. Ei millään jaksais just nyt, mutta silti avasin ja lajittelin. Mutta sitten kuin sain palkinnon, oli kiva juttu jo. Ja tänään on taas iloinen mieli ja jaksan lajitella ja avata ovia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 5:47 pm

Mun puhe olis pitäny kuvata tai videoida :( Se oli niin hyvä, ku keksin sen vielä omasta päästä siinä samassa. JA KUKA ONKAA VUODEN 2010 COMEBACK? KUKA? Joo tosiaa, Vuoden korppi valinta oli aika vaikea, harkitsin ensin Emmaa (ylläri), mutta Anette kielti koska Emma on saanu sen monta kertaa XD Sori Emma. Päädyttiin site kuiteki Juitzeen :]
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeTo Kesä 17, 2010 6:21 pm

Mitä, enhän mä oo saanu sitä kai kertaakaan? XD En ainakaan muista. Vuoden oppilas muistaakseni joskus (edit: mistä tulikin mieleeni, etten löydä sitä poksua mistään ja käynnistän pian kansainväliset etsinnät sen löytämiseksi!! aaaa minne se on voinu kävellä?), ja Vuoden valvoja kahdesti. Kait? Joo se puhe, haha.. Olin ihan varma ettei se lopu koskaan. : DD Olisin halunnu kuulla sen sienirunon, pistä se tänne ylös kun et siellä kerran lausunu!!

Hiih, mua ei väsyttäny eilen yhtään, vaikka kello tuli puoli kolme yöllä. o_o Siinä vaiheessa pakotin itteni kuitenkin nukkuun. Ihan outoo, en koskaan valvo niin myöhään, kun mua alkaa väsyttää heti keskiyön paikkeilla normaalisti.. Mitäköhä olin vetäny, kun oli niin pirtee fiilis. Tuntu et oisin voinu valvoo koko yön väsymättä. No nyt sitte väsyttää, vaikka heräsin yheltätoista. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 5:10 am

No mua taas väsytti eilen, mutta siihen nukkumiseen oli muutama ongelma, ennen kuin sain unta. Ensin mun pikkuveli tulee koneelle (Koska meidän tietokone on just mun huonees) ja pelas sillä. Vaikka yritin häätää sitä pois. Sitten kun se meni, niin kaksi ah-niin-ihanaa kärpästä alkoi pörrätä ympärilläni. Viimein nekin lopettivat, mutta ei siitäkään kauaa, niin puhelin alkoi piippaamaan akkuaan, koska siinä oli virta vähissä. No, laitoin sen äänettömälle. Se piippaus sai kärpäset liikkeelle ja ne taas jatkoi pörräämistään ympärilläni. Kun ne lopetti, niin ajattelin; "Jos vielä yksin ongelma tulee, joka häiritsee uniani, meen muualle nukkuun". No, onneksi ei niitä muita ongelmia tullut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tuomasj
Oppilas
Oppilas
Tuomasj


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 30.06.2010
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeKe Kesä 30, 2010 1:51 am

Okei nyt on ainakin ihan pakko kommentoida tota Emman kuvaa. Mistä löydätkin aina noi kaikkein hauskimmat avatarit? Eks sulla viimeks ollu joku että: "If your happy clap your hand", missä oli kans Kalkkaros?
Mutta joo, olin just yhellä riparilla isosena, kivaa oli. Kesätöitä en saanu, vaikka hainkin, mutta eipä hirveesti harmita kun kesä on muutenkin näin lyhyt. Nyt koitan lueskella paljon tänä kesänä ja sitten tietysti koneella. Mökilläkin on vähän pakko käydä taas tänäkin kesänä, mutta eipä oikeestaan mitään muuta luvassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeKe Kesä 30, 2010 2:45 am

Oivoi, en muista yhtään mistä oon niitä vedelly.. Very Happy Ne on ollu mulla niin kauan koneella tallennettuna. Muistaakseni oon aina vaan googlettanu jotain "Harry Potter avatars" ja selannu sen jälkeen tolkuttomasti sivuja läpi. Meinasin aluks pistää semmosen avataren, jossa Dumbledore on kädet leväällään siinä ja sit on kuvateksti "Remember students, all Voldemort really needs is a nice big HUG!", mut tykkäsin enemmän liikkuvasta. 8D

Mut kyllähän niitä löytyy, kun vaan jaksaa tarpeeks sitkeesti ettiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tuomasj
Oppilas
Oppilas
Tuomasj


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 30.06.2010
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 10:13 pm

No joo. Olishan se Dumbledorekin ihan hauska ollut, mutta mun mielestä noissa on aina jotain tyyliä noissa Kalkaros avataroissa. Niitä on aina niin hauska kattella ja ne piristää ja pistää nauramaan.
Mutta toi on kyllä ehdottomasti paras minkä oon nähny toi "Loreal - Because I'm worth it", varsinkin kun toi on vielä tehty tolleen siististi.
Mutta joo, mitähän muuta me voitais täällä keskustella?

Edit// Btw, mihinhän pitäis ilmottaa että sais sen opettaja badgen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tuomasj
Oppilas
Oppilas
Tuomasj


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 30.06.2010
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 2:46 am

Nonni, löysin upeen avatarin ittelleni. Toi perustuu tohon Britneyn ja Madonnan biisiin: "Me against the music", jos joku nyt ei sitä viellä tiennyt. Mutta sitten kun ton kuuntelee voi ymmärtää miks se mun mielestä on niin hauska.
Koitin ettiä lisää tollasia, mut en oikein löytäny mitään hirveen hyvää. Löysin muuten noita samoja mitä Emmalla on, mutta en ofc niitä viittiny ottaa, varsinkaan sitä: "all that voldemort really needs is a big hug", tjs.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 5:26 pm

Huoh.. Kun passaa olla KUUMA!! Voisin olla vaikka koko ajan järvessä, vaikka onhan sielläkin se vesi lämmintä, mutta silti siellä on kivempaa, kuin täällä kuivalla aavikkomaalla. Ja tääläkään foorumilla ei ole jaksanut käydä niin aktiivisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 7:48 pm

Hihhih, mä käyn joka päivä kattomassa tätä. : D Nyt oon mökillä, ketuttaa, koska lähdöstä kerrottii mulle 5 min etukäteen. Kiitos vaa valmistautumisajasta.. No, sain kuitenkin uuden mokkulan, ja tää pääsee mökilläkin 3G-verkkoon! Ihan sairaan nopee (ja värikäs!). Tää vaikuttaa monimutkasemmalta, mutta hällä väliä, kunhan toimii!

Olin edustamassa Korpinkynsiä miittingissä, oli aivan mahtavaa! Kaikki mukaan vaan ens vuonna, ette kadu. Säätila oli melki liiankin hyvä, koska aurinko porotti ja porotti, eikä auringonpistos ja nestehukka ollu kaukana. Mut kun veti juotavaa nii hyvin suju. Seura oli ihan parasta. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Tuomasj
Oppilas
Oppilas
Tuomasj


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 30.06.2010
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 8:05 pm

Njoo-o. Meilläkin oli mokkula, mutta ei se sit toiminu mökillä, täytyy koittaa jos sen sais toimiin nyt, mutku ärsytti vähän kun ei päässy nettiin.
Samaa mieltä, itekkin olisin mielummin järvessä kokoajan, tultiin mökiltä viikonlopuks kaupunkiin, niin huh että täällä on kuuma. Mökillä pääsi kokoajan uimaan ja siel oli sellanen ihana tuulenvire yllä kokoajan.
Aattelin Emma et tuun sinne miittiin ensvuonna, varsinki kun kehuit sitä noin paljon. Tänävuonna en ihan ehtiny mukaan, ja oli sit muitakin menoja, mutta ensvuonna sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 9:27 pm

Mulla tuskin on ensi kesänä mitään mahdollisuutta päästä sinne, niin kuin tänäkään kesänä. Olen harkinnut, että menen n. 3 viikoksi kesätöihin, sitten on rippileiri (ja konfirmaatio). Sukulaisten luona pitäs käydä, ja siihen tarvii varata 2 viikkooo. Sitten viikon lomamatka. Ja jotain pitäs olla kotonakin, kun tulee sukulaisia kauempaa, jotka käy vaan kerran vuodessa, ja viipyy vaan viikon aina. Ja niit käy kolme perhettä/henkilöö. No, se on sitten ensi kesänä, ja nyt on pitkä talvi edessä. ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tuomasj
Oppilas
Oppilas
Tuomasj


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 30.06.2010
Paikkakunta : Tampere

Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitimeLa Heinä 24, 2010 8:52 pm

Aijaa, aika kurjaa, tai kurjaa ton miitin kannalta, mutta muuten varmaan kivaa nähä sukulaisia?
Ite on onneks jo rippileirit ohitte, ensvuonna meen sitten varmaan jo toista kertaa isoseks, en nyt oo ehtiny pahemmin miettiin enskesää. Very Happy
Mutta joo-o, toivottavasti Tylypahka pysyy viel pystyssä ensvuonnakin ja siitäkin eteenpäin, niin että pääsisit joskus miittiin, tosin toivon että itekkin pääsisin ensvuonna. :s
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Korpinkynnen pulinat! Empty
ViestiAihe: Vs: Korpinkynnen pulinat!   Korpinkynnen pulinat! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Korpinkynnen pulinat!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: TUVAT :: Korpinkynsi-
Siirry: