[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Parhaat / huonoimmat elokuvat

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Parhaat / huonoimmat elokuvat  Empty
ViestiAihe: Parhaat / huonoimmat elokuvat    Parhaat / huonoimmat elokuvat  Icon_minitimeTo Maalis 10, 2011 8:33 pm

Mainitkaa parhaimpia elokuvia perusteluineen ja huonoimpia elokuvia perusteluineen. Elokuvien ikärajat kannattaa muistaa laittaa nimen perään, etteivät pienemmät erehdyksissään eksy netistä kyseistä elokuvaa katsomaan, tai vaikkapa nappaamaan isoveljen hyllystä. Juonesta ja hahmoista saa kertoa jos mielitekee Smile!

Ja jospa mä aloittaisin;

Formula 17 en oo ihan varma mutta ehkä kans se K-13-15Hyvähyväparas

Poikarakkaudesta kertova elokuva, jonka on ohjannut Chen Yin-jung. Elokuva kertoo 17 vuotiaasta neitsyestä Chou Tien-Tsai'sta joka tykkää pojista. Hän suuntaa kesäloman päätyttyä Taipeihin tapaamaan netti tuttuaan, Keviniä. Ikävä kyllä, Kevin ei ole herkimmästä päästä (mutta hyvännäköinen:o) ja haluaisi vain seksiä. Tien-Tsai päätyy toiselle tuttavalleen asumaan kesäksi ja työskentelee kuntosalilla, epätoivoisesti etsien rakkautta. Löytääkö hän rakkauden Bai'sta?

Okei, siinä jonkun verran tietoa elokuvasta. Minusta tämä elokuva oli todella hyvin toteutettu, ja käsitteli seksuaalisuutta avoimesti. Tämän elokuvan hyviä puolia oli, että se on tehty melkosella huumorilatauksella, ehkä siksi ettei herkimmät homofoobikot olisi niin jyrkästi elokuvaa vastaan, muttei pistä elokuvaa täydeksi sonnaksi niinkuin brunossa kävi. Romanttisia kohtauksia löytyy ja saatte nauraa riemuisasti Tien-Tsai'n kavereiden suunnitelmalle pojan neitsyyden viemiseksi!



BrünoK-15shitshitshit

Tarina kertoo itävaltalaisesta homoseksuaalista muotitoimittajasta Brünosta , joka mokailtuaan Milanon muotimessuilla saa potkut muotiohjelmansa palveluksesta ja porttikiellon tärkeimpiin alan tapahtumiin. Sosiaalisen romahduksen kokenut Brüno lähtee itävältalaisen aseenkantajansa Lutzin kanssa Los Angelesiin tavoittelemaan kuuluisuutta ”hinnalla millä hyvänsä”. Tavoitteena hänellä on tulla "kuuluisimmaksi itävaltalaiseksi sitten Hitlerin". Lähde wikipedia

Odotin tältä elokuvalta paljon, ja petyin pahimman kerran, kun tämä teki homosekuaalisuudesta vitsin! En tiiä onko mun huumorintajussa jotain vikaa tai jotain, mutta tää elokuva ei iskostunut mun päähän. Täytyy kyllä myöntää että Sacha Baron Cohen osaa näytellä, mutta tässä elokuvassa se oli vain täys pelle mun silmissä.


Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Parhaat / huonoimmat elokuvat  Empty
ViestiAihe: Vs: Parhaat / huonoimmat elokuvat    Parhaat / huonoimmat elokuvat  Icon_minitimePe Maalis 11, 2011 2:26 am

Huonoimmista en oikein tiiä, mut parhaat:

V For Vendetta / V niinkuin Verikosto
Tapahtumat sijoittuvat lähitulevaisuuden dystopiseen Lontooseen, Britanniaan. Tarina seuraa salaperäisen V-nimisen vapaustaistelijan toimia tämän pyrkiessä muuttamaan yhteiskuntajärjestystä samalla, kun hän toteuttaa henkilökohtaista verikostoaan. Rooleissa ovat mm. Natalie Portman, Hugo Weaving , Stephen Rea , John Hurt sekä Stephen Fry. Wiki on ystävämme :-3

Tämä on jotain _aivan_ uskomatonta. Paras leffa 4ever :-3 Rakastuin heti päähenkilöön ja varsinkin hänen verbaaliseen kyvykkyyteensä ja V'n "Words are my sword"-tyyppiseen henkilöön. Koko maailma on ihan uskomaton ja hyvin rakennettu. En viitsi alkaa enempää spoilaamaan, kannattaa todellaki kattoa leffa!

Reindeerspotting - Pako Joulumaasta
Ei varsinainen leffa, enemänkin dokumentti, mutta....

Reindeerspotting – pako Joulumaasta on suomalainen Rovaniemen narkomaaneista kertova dokumenttielokuva.

Elokuva kertoo sekakäyttäjien nuorisojoukosta, ja erityisesti työttömästä Janista, joka ajelehtii päämäärättömästi. Päähenkilön elämää on kuvattu vuosien 2003 ja 2004 aikana. Osa dialogista on tekstitetty suomeksi henkilöiden epäselvän puheen takia. Leikelty wikistä joo

Mitähän tästä sanos, oli meinaan aika kovaa kamaa. Neutral Tätä voitas näyttää koulussa huumevalistuksen sijaan, varmasti toimis. Itellä ainaki tuli sellanen "EN IKINÄ KOITAKKAAN HUUMEITA!!!"-olo heti ton kattomisen jälkeen. Tätä ei kyllä kannata kaikkien herkimpien kattoa, on sellasta menoa välillä et huhhuh...

Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Parhaat / huonoimmat elokuvat  Empty
ViestiAihe: Vs: Parhaat / huonoimmat elokuvat    Parhaat / huonoimmat elokuvat  Icon_minitimeSu Maalis 13, 2011 9:36 pm

Tosta v - niinkuin verikostosta oon kuullu paljon hyvää, mutta jostain kumman syystä en oo sitä ehtinyt katsoa. Nyt kun laitoit siitä tollasen paketin, niin kyllähän minun on se tänään varmaankin pakko katsoa, kiitos Smile!
Tuon Reindeerspottingin olen katsonut, ja aika rankka elokuva oikeastaan oli, ei siis raaka tai mitenkään sillalailla, vaan ihan näytti että minkälaista elämä on toisilla. Ja oon sun kanssas samaamieltä, että kouluun pitäisi saada. Ikäväkyllä, koululautakunta on kumonnut sen. Sillä elokuva on K-18. Ei kuulemma saa edes lukiossa näyttää. Ainankin näin opettajamme sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nellapuu20
Oppilas
Oppilas
Nellapuu20


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 23.04.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Tampere

Parhaat / huonoimmat elokuvat  Empty
ViestiAihe: Vs: Parhaat / huonoimmat elokuvat    Parhaat / huonoimmat elokuvat  Icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 1:04 am

Paras Elokuva: Paistetut Vihreät Tomaatit! Ehdottomasti. Pidän siitä koska Tulee aina Vedet silmiin kun katon sitä. Se on vaan niin koskettava Wink.
Huonoin elokuva: Arthur ja Maltasarin paluu. Apua. Jouduin meneen kattoon sen mun Serkkujen kanssa ( 2- 5 ). Se oli vaan niin tylsä. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Parhaat / huonoimmat elokuvat  Empty
ViestiAihe: Vs: Parhaat / huonoimmat elokuvat    Parhaat / huonoimmat elokuvat  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Parhaat / huonoimmat elokuvat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: MUUTA :: TV & Elokuvat-
Siirry: