[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Avataria mä metsästän

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Avataria mä metsästän Empty
ViestiAihe: Avataria mä metsästän   Avataria mä metsästän Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 3:49 pm

Noniin, ajattelin omakätisesti avata tämän uuden virallisen foorumimme. Toivottavasti saan anteeksi tämän röyhkeyden. Kuitenkin, tässä viestissä haluaisin kysellä että mistä saa noita siistejä Harry Potter -avatarkuvia tai bannereita (toivottavasti käytän sanaa banneri tässä oikeassa tarkoituksessa, jos en, niin tarkoitan "animaatioita")?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Avataria mä metsästän Empty
ViestiAihe: Vs: Avataria mä metsästän   Avataria mä metsästän Icon_minitimeTo Kesä 03, 2010 5:18 pm

Käytit ihan oikeaa sanaa. :-'3 Itse olen käyttänyt Photobucketia omien avatarieni etsimiseen, ja suosittelen lämpimästi myös muitakin käyttämään kyseistä kuvapalvelua. Jos etsit jotain tietynlaista avataria, vaikka sellaista jossa on käytetty Rohkelikon tuvan teemaa, kannattaa hakusanana käyttää sanoja 'gryffindor avatar'. Tuo 'avatar' sana on se ratkaiseva tekijä, jolla löytää kuvia parhaiten. :-')

Ja tässä vielä linkki Photobucketin ihmeelliseen maailmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Headdress
Inkvisiittori
Inkvisiittori
Headdress


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 04.06.2010

Avataria mä metsästän Empty
ViestiAihe: Vs: Avataria mä metsästän   Avataria mä metsästän Icon_minitimeMa Kesä 21, 2010 8:04 pm

Avatar saisi olla vain 100x100 eli Fullmoonin avatar rikkoo foorumin sääntöjä.

Googlen avatarit rikkovat taas tekijänoikeuslakia jota kyllä omakin avani rikkoo koska levitän Popteenin muokattua skannausta mutta se on lehti eikä yksityishenkilö joten en välitä niin paljon.
Muokkaus on sentään omaa käsialaa.

Niin niin, jos joku haluaa että rajaan/pienennän ylikokoisen avatarin sopivan kokoiseksi tai muokkaan isosta kuvasta sellaisen, yksäriä voi laittaa kun teen kuitenkin noita muokkauksia ihan mielelläni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Avataria mä metsästän Empty
ViestiAihe: Vs: Avataria mä metsästän   Avataria mä metsästän Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 6:38 pm

Olen samaa mieltä Karlan kanssa tuosta Teron avatarista. Se on liian iso, ja näin rehellisesti sanottuna liian iso avatar syö tilaa foorumin tiedostoista. 100x100 kokoinen avatar (katso vaikka oma avatarini) on paljon parempi, kuin noin iso. Jos mitenkään viitsit, niin voisitko joko;

a) Pienentää avatarisi kokoa?
b) Vaihtaa avatarisi toiseen?

Takaisin alkuun Siirry alas
Emorc
Kehittynyt
Kehittynyt
Emorc


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 05.07.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Avataria mä metsästän Empty
ViestiAihe: Avataria mä metsästän   Avataria mä metsästän Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 10:04 pm

Mä löysin tän kuvan Photobucjetista. Ja valitsin sen tekia koska Harry Pottereista Tonks on paras hahmo Hermionen jälkeen. En kyllä tulle yhtään muuta elokuvaa missä se on näytelly mut sentään se on maailan menestyksekkäimmän elokuvan sivuhenkilö.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nellapuu20
Oppilas
Oppilas
Nellapuu20


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 23.04.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Tampere

Avataria mä metsästän Empty
ViestiAihe: Vs: Avataria mä metsästän   Avataria mä metsästän Icon_minitimeSu Huhti 24, 2011 5:21 pm

Itekkin otin samsta kuin muut . . Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Avataria mä metsästän Empty
ViestiAihe: Vs: Avataria mä metsästän   Avataria mä metsästän Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Avataria mä metsästän
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: FOORUMI :: Keskustelua-
Siirry: