[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tylypahkan uusi vuosi! [SILKKAA HUUMORIA ]

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Empty
ViestiAihe: Tylypahkan uusi vuosi! [SILKKAA HUUMORIA ]   Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Icon_minitimeLa Tammi 01, 2011 9:51 pm

Kirjoittanut : Iin-u / Sanni
Genre : Silkka huono huumori :---D!
A/N: joo kirjotin tällästä kolmen aikaa yöllä. Hope u like ! Ihan huumorilla kirjoitettua tekstiä, jos loukkaa jonkun tunteita niin ilmoittautukoon minulle Smile

-__________________________________________

Haluatte varmaankin tietää miten uusi vuosi menee tylypahkassa. Minä voin antaa teille siitä ensimakua, sillä TIEDÄN mitä kukakin tekee ja kenen kanssa, mutta en voi paljastaa teille tiedon lähdettä.

Mennään ensimmäiseksi seuraamaan kuinka Rehtorimme Faith Dawlish ja hänen aviomiehensä Lucas Dawlish juhlistavat vuoden vaihtumista. Varmasti heillä on raketteja.
''Ampu tuleeh!'' karjaisi Lucas Dawlish kun ikkunaan ilmestyi valkoinen läiskä.
''Mh, hyvin tähdätty!'' Faith myönsi ja pyyhki kätensä rintaliiveihinsä.

Seuraavaksi voisimme katsoa miten rohkelikon kultapoikamme Leon Alamsy, viettää uutta vuotta. Saatatte yllättyä kun huomaatte hänen viettävän kyseistä juhlaa Jessy Benfordin ja Alex McHillin kanssa.

''Alex minä tulen!''Jessy rääkäisi eläimelliseti lauetessaan lattialla kontalleen olevan blondin perseeseen.
''Jessy minä räjähdän kohta! Olet niin tiukka!'' Inisi itse kultapoikamme Leon lauetessaan korpinkynnen tuvanjohtajan persuksiin.
''...Minä en taida tulla ihan kohta'', nurisi Alex pettyneenä ja katsahti jalkoväliinsä missä hänen elimensä olla löllötti.

Hmm... Tähän asti uusi vuosi on mennyt tuolla linjalla, ehkä puuskupuhit ovat fiksumpia ? Vai ovatkohan....

''Ian, katso! Tuolla pojalla on tangat jalassa!'' Kuiskasi Jeanne Jac-Williams osoittaen puuskupuhien poikien makuusalissa nukkuvan pojan ahteria.
''Onko? Voi herran pieksut! Tästä täytyy saada kuva albumiin...'' Ian mumisi kaivaessaan kameraa povitaskustaan.
''Vau se on Jonas. Jonas Mcfletchey tai joku sellainen. En olisi koskaan siitä uskonut'', sanoi Jeanne järkyttyneenä päätään raapien.
Selvä perun sanani Puuskupuhien kiltteydestä ja fiksuudesta.

Hmm, mitä meillä olisikaan seuraavaksi... Loyal Kruger, Camilla Andrews, Laureen Aston, Edward Wolfe ja ... odottakaas en saa selvää tuon pojan runnelluista kasvoista... ahaa! Silverin poika!

''Muahahahah! Kuole verenpetturi, kuole!'' Loyal raakkui ja keinui tuolissaan samalla kun huitoi Mark Silveriä sauvallaan, joka puolestaan parkui: ''Iih, ei! Lopeta! Sattuu!''
Toisella puolella toimistoa oli epätoivoinen yritys käynnissä:
''Edward, tulisit nyt meidän mukaan saunalle...''Laureen sanoi edessään seisovalle pojalle ja painautui tähän kiinni, jolloin Edward painautui seinään. Jostain kumman syystä, seinän ja Edwardin välistä kuului epämääräistä yninää; ''Miffna e sfffaa henfee''
''Laureen, missä Camilla on?''poika kysyi, jolloin Laureen vilkaisi ympärilleen hiukan ihmeissään.
''Kyllä se tässä vielä hetki sitten oli'', tyttö tokaisi hiljaa.
HIENOA LAUREEN! Olet juuri litistänyt entisen kihlattusi seinän ja suurikokoisen pojan väliin! No, saat hoitaa sotkusi itse. Hävitä ruumis vaikka kaatopaikalle, ihan sama.

Oliko meillä vielä joku joka uupui listasta... hmm...Finella Raw, Bethia Kay, Veronica Lake, Chris Parker, Cath Bond, Nova ja Silas...
Mennään ensiksi kuumien pahiksiemme seuraan, pyhään mungoon:

''Göggelisgööööö...hör hör...Minulta tuli kakka.. hähä'', jokelsi Cady Dawsonin suosima Nova leikkiessään kumiankalla.
''Hihi hihi. Katso kun minä imuroi vehkeeni!'' Kiljaisi Silas kuola suupielestä valuen ja käyättäessään jästien siivousvälinettä väärin.

Meillä oli seuraavaksi vuorossa...Bethia Kay!

''Shh! Tuolla on karhu! Ammu se rosalie!'' Bethia kähisi ja osoitti puskan takana oleilevaa tummaa hahmoa.
''S-selvä!'' Rosalie änkytti ja painoi pyssynsä liipasinta. Karhu olisi varmasti muuten kuollut ellei kyseinen pyssy olisi ollut vesipistooli.
Bethia ja Rosalie juoksivat hiukset heiluen paikalta pois huutaen hysteerisenä apua. Onneksi meidän neuvokas parantajamme omisti teepannun hameensa sisällä ja heitti sillä karhua päähän, joka kaatui tajuttomana maahan ja parivaljakkomme pääsi hengissä pois metsästä.

Hmm, listalla seuraavaksi on Axel Bond. Mitenköhän Bondin poika viettää uutta vuottaan.

Pieni valon kajo heijastui lattiaan yöpöydällä olevasta lampusta, jonka alla nuori poika hakkasi päätään pöytään.
''Mitä minä kirjoitan Leonille...'' Axel inisi ja pyöritteli kynää kädessään, mutta jatkoi yksinpuheluaan:
''Hänhän oli tänään niin kiihkeästi sen naisen kanssa siellä... Ehkä hän ei olekaan homoseksuaali... ''
''Axel, oletko sinä ... homo?'' kysyi kauhuissaan ovelle ilmestynyt tyttö, Catherine.
''E-en... Minä vain mietin yhtä... asiaa...'' Poika mumisi paperia palaisiksi repien.
''Ai, no...hyvää yötä Axel'', Cath sanoi poistuessaan pojan ovelta, jolloin Axel pamautti päänsä taas pöytäänsä.

NÄIN MEILLÄ TYLYPAHKASSA TÄNÄ VUONNA!
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Empty
ViestiAihe: Vs: Tylypahkan uusi vuosi! [SILKKAA HUUMORIA ]   Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Icon_minitimeLa Tammi 01, 2011 10:42 pm

VOIH, Alex ei saanut ja HYI mitä Leon teki Jessyn kanssa O_O
Miksei ennemmin Alexin kanssa Wink

Joo-o, ei tätä nyt voi mennä mestariteokseksi sanomaan, mutta oli hetken viihdyttävä XD

''Muahahahah! Kuole verenpetturi, kuole!'' Loyal raakkui ja keinui tuolissaan ei vitsi repesin tolle XD
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Empty
ViestiAihe: Vs: Tylypahkan uusi vuosi! [SILKKAA HUUMORIA ]   Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Icon_minitimeLa Tammi 01, 2011 10:45 pm

joo nahnah, mul oli hauskaa tätä kirjottaessa enkä kyllä kolmen aikaan yöllä jaksanut virheisiin tai tarinaan kunnolla panostaa : ) kiitti kommentista
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Empty
ViestiAihe: Vs: Tylypahkan uusi vuosi! [SILKKAA HUUMORIA ]   Tylypahkan uusi vuosi!  [SILKKAA HUUMORIA ] Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tylypahkan uusi vuosi! [SILKKAA HUUMORIA ]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» [Tylypahkan] 'puuttuvat' huoneet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: [TYLYPAHKA] :: Tarinat-
Siirry: