[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sannin minitarinat.

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Sannin minitarinat. Empty
ViestiAihe: Sannin minitarinat.   Sannin minitarinat. Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 9:40 pm

Nimi: Shake that ass for me
Kirjoittaja: Sanni / Iin-u
Paritus : Rene/Debby
Genre : Huumori ja hmm... romantiikka
Ikäraja: K-15
Yhteenveto: Mitä tapahtuu kun näkee märkiä unia tyttöystävästään.
A/N:Rustasin tälläsen triplaraapaleen aikani kuluksi, kertoo Renen aamusta. En jaksanut tarkistaa kunnolla :< JA TIEEDOKSI RAAPALE ON NOVELLI JOSSA ON 100 SANAA, MUT TÄÄHÄN ON TRIPLARAAPALE, NOIN 300 SANAA, EN OO VARMA EN JAKSANU LASKEA KUNNOL.
_________________ _____________________________________________

''Entä jos joku tulee tänne?'' Debby kysyi hengästyneenä Renen työntäessä heitä tyhjään luokkahuoneeseen.
''Äiti ei eksy tänne, hänellä on asioita Alamaailmassa'', poika vastasi ja työnsi tytön seinää vasten, ja suuteli tyttöä kiihkeästi huulille. Debby vastasi suudelmaan ja raotti huuliaan kutsuvasti. Renen kädet vaeltelivat tytön kylkiä pitkin takamukselle pakaroita hyväilemään ja puristelemaan.
''Rene, sain idean'', Debby sanoi, ja kierähti pois Renen ja seinän välistä. Hän hyppäsi ketterästi pulpetille seisomaan, ja kaivoi sauvansa esille. Debby napautti sauvaa napakasti ilmassa, ja jostain alkoi kuulua rytmikästä bassomusiikkia.
Tyttö alkoi ketkuttaa lanteitaan musiikin tahtiin ja nosti hiljalleen mustaa tiukkaa toppiaan ainavain ylemmäs, ja lopulta vetäisi sen pois pääältään. Rene huokaisi tukahdetusti ja katsoi tyttöystäväänsä virnuillen. Tyttö avasi hitaasti housujensa napin ja jatkoi sitten tanssimista, milloin housut valuivat hitaasti lanteita pitkin alas, paljastaen herkulliset lonkkaluut siivu siivulta. Housujen vyötärön ollessa tarpeeksi alhaalla tytön mustat pitsiset alushousut paljastuivat.
''Debby...'' Rene anoi ja tunti olonsa varsin tukalaksi housuissaan, mutta tyttö vain virnisti vastaukseksi pojalle ja jatkoi tanssimista kunnes housut putosivat nilkkoihin, ja hän potkaisi ne sivulle.
Debby alkoi avaamaan seuraavaksi mustia rintaliivejään kiusoittelevan hitaasti ja -

''RENE! Aika nousta, sinullahan on tänään Debbyn kanssa tapaaminen kohta, eikö vain?'' Kuului Faithin ääni Renen huoneen oven takaa.
''Joojoo! '' Rene huudahti ja kääntyi vatsalleen huomatakseen että hänellä seisoi.
...Hienoa, aamustondis ja pitäisi Debby nähdä puolentunnin kuluttua.Ajattele jotain hyvin epäseksikästä...Äiti ja isä sängyssä, hyi... Benford ja Nyrwick alasti..Hyi saatana... Kruger balettimekossa...Ei, en kykene edes ajattelemaan niin kauheita asioita, Rene ajatteli ja huomasi sen onnekseen auttavan tukalaan tilaansa. Poika puki nopeasti päälleen ja suuntasi suihkuhuoneeseen pesemään hampaansa, jotta pystyisi mennä tapaamaan tyttöystäväänsä.


Viimeinen muokkaaja, iin-u pvm To Elo 05, 2010 11:01 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Sannin minitarinat. Empty
ViestiAihe: Vs: Sannin minitarinat.   Sannin minitarinat. Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 10:17 pm

Ajattele jotain hyvin epäseksikästä...Äiti ja isä sängyssä, hyi... Benford ja Nyrwick alasti..Hyi saatana...
Kruger balettimekossa...Ei, en kykene edes ajattelemaan niin kauheita asioita, Rene ajatteli ja huomasi sen
onnekseen auttavan tukalaan tilaansa.


En voinut olla kuin nauramatta tuossa kohdassa xDD. Tykkäsin oneshot novellistas, vaikka se olikin lyhyt,
se oli silti mainio. Sanni saat kirjoittaa näitä lisää, luoda, vaikka oman aiheen tämän pituisille novelleilles Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Sannin minitarinat. Empty
ViestiAihe: Vs: Sannin minitarinat.   Sannin minitarinat. Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 10:45 pm

Anna, mietin kanssa tota aihetta, mut teen sen sitte kun saan taas mahtavia inspiksiä :--D Tuonkin inspis tuli siitä Eminemin shake that ass - kappaleesta, ja eikun kirjoittamaan. Tuli aika laadukasta tekstiä kun kirjoitin tuon noin 10-15min aikana Smile

EDIT //

Nimi:
Limanuljaskalla on katkera loppu
Kirjoittaja: Sanni/Iin-u
Genre: Huumori
Ikäraja: K-7
A/N: Oli pakko tehdä tälläinenkin. tästä tuli ihan minimini XD

___________________________________________
LIMANULJASKALLA ON KATKERA LOPPU.

''Tule alas sieltä limanuljaska, pilasit elämäni!'' Debby kiljui puussa istuvalle Drakenille, joka vain virnuili tytölle.
''Katsos mitä minulla täällä on'', poika vastasi ja otti esiin 20 kuvaa Renen ja tytön muhinoinnista.
''Kiristystä'', tyttö murahti ja risti kätensä rinnalleen.
''Olenkin nokkela.''
''Kuuluisit luihuiseen, hyi. Kuraverinen luihuinen.''
Sitten tuli hiljaista. Kaksikko vain mulkoili toisiaan pahaenteisesti ja tyytyivät jästejen käyttämiin käsimerkkeihin. Olisihan Debbyn pitänyt kuitenkin arvata, ettei Draken luovuttaisi niin helpolla:
''Minulla on kuvia, minulla on kuvia! Arvatkaa mitä ne sisältää!'' Poika huudahti kauempana oleville oppilaille kiinnittäen niiden huomion.
''Draken... Ei!'' Tyttö huusi ja kaivoi nyt taskustaan sauvansa.
''Minulla on kuvia, minulla on kuvia! Arvatkaa mitä ne sis-..''
''Tainnutu!'' Debby kiljahti kesken pojan hyräilyn jolloin poika tippui tajuttomana maahan ja Debby hymyili tyytyväisenä. Vihollinen tuhottu.
Hän poimi maasta hänen ja Renen kuvat ja asteli rauhallisin mielin väkijoukon läpi kohti linnaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Sannin minitarinat. Empty
ViestiAihe: Vs: Sannin minitarinat.   Sannin minitarinat. Icon_minitimePe Elo 06, 2010 6:58 pm

Äiti ja isä sängyssä, hyi... Benford ja Nyrwick alasti..Hyi saatana... Kruger balettimekossa..
... XD apua, repesin pahasti : D , tarinalla oli hyvä idea, ja nauroin melkein koko ajan. Kruger balettimekossa, hahaha, en edes pysty ajattelemaan. XD Hyvää työtä, Sanni.
Takaisin alkuun Siirry alas
iin-u
Noita/Velho
Noita/Velho
iin-u


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Orimattila

Sannin minitarinat. Empty
ViestiAihe: Vs: Sannin minitarinat.   Sannin minitarinat. Icon_minitimeMa Loka 18, 2010 1:14 am

Nonii päivittelen. Tein tälläsen raapaleen kohdistuen omaan Remus Lupiniimme. Saatte itse päättää kenen nimeä hän huutaa..

__________________________
Nimi: Breathing and Bleeding
Kirjoittaja: Sanni / iin-u / Sannisayswiuhh
Beta: Pikkuserkkuni
Genre: Angst, Blood jnejnejne
Ikäraja: K-13
Varoitukset : Raakuutta ja tuskaa
Paritus:lievä Remus / (omavalinta, mulla sirre)


Hengitän raskaasti kylmässä huoneessa. Kukaan ei kuule tuskaani tai ole näkemässä kun teen kuolemaa. Toivon kuolevani joka kerta, kun muutun. Hengitykseni kaikuu aution talon seinistä ja saa sen kuulostamaan vieläkin tuskaisammalta. En halua kestää enään. Tunnen, kuinka vanhat arvet repeää auki, ja kuinka kuuma vereni valuu haavoistani kylmälle iholleni. Huudan tuskissani nimeäsi. Kunpa voisin kertoa sinulle millainen oikeasti olen. Olen hirviö. Hirviö painajaisistasi; Puren ja revin lihasi riekaleiksi ja sinä anelet tuskissasi minua lopettamaan. En pysty, sillä peto on ottanut minusta vallan. Aamulla herätessäsi huomaat sen olevan kuitenkin unta. Entä jos olisitkin eksynyt metsästysreitilleni? Olisitko koskaan enää herännyt ? - Et olisi.



Viimeinen muokkaaja, iin-u pvm To Joulu 16, 2010 5:10 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Sannin minitarinat. Empty
ViestiAihe: Vs: Sannin minitarinat.   Sannin minitarinat. Icon_minitimeMa Loka 18, 2010 1:33 am

apuva.. alkaa tarinat mennä tylypahkan foorumilla pelottaviksi.. niin pelottaviksi et oikeen kakak tulee housuun..

jos tarkoituksesi oli tehdä tarinasta pelottava, niin pelottava että näen siitä painajaisia seuraavat 20 vuotta, annan onnitteluni ja lahjakortin flamingoon. Sannii.. olen kateellinen sulle (ja monille muille), niinkuin olen miljoona kertaa jankuttanut kirjoitustaidoista.. saan tosin kiittää teitä kaikkia täällä, koska teidän äidinkielenopetuksen jälkeen mun äikännumero nous! XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sannin minitarinat. Empty
ViestiAihe: Vs: Sannin minitarinat.   Sannin minitarinat. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sannin minitarinat.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: [TYLYPAHKA] :: Tarinat-
Siirry: