[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Foorumi - Risut ja Ruusut

Siirry alas 
+16
Emorc
AKSU599
Rollins
TheParry
Faeliah
Chokonut
fullmoon@
Kesa.Mies
Wagner-1
Kokoro
Hana
Juitze
Mabs
Hande12
Eyon
Oljo
20 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 6:40 pm

Joo, otan seuraavaksi käsittelyyni tuon "roskakori" -idean. Se olisi tosiaan vanhojen aiheiden hautausmaa, mistä saisi kuitenkin tarpeen vaatiessa kaivettua viestiketjuja jälleen takaisin. Idan foorumilla oli tosiaan sellainen, joten idea ei kuulosta ollenkaan huonolta - päinvastoin! :-')
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 7:13 am

Arvoisat [Tylypahka]'laiset ...

Mitä pidätte uudesta ulkoasusta? Mun mielestä tää on jotenkin ihana, ja huomattavasti selkeämpi kuin se edellinen. Risut ja ruusut ovat tervetulleita, joten kertokaa mielipiteenne ihmeessä! Mennään nyt kuitenkin jonkin aikaa tällä teemalla, ja vaihdetaan takaisin edelliseen mikäli ei miellytä. :-'3
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 4:40 pm

Eyon kirjoitti:
Arvoisat [Tylypahka]'laiset ...

Mitä pidätte uudesta ulkoasusta? Mun mielestä tää on jotenkin ihana, ja huomattavasti selkeämpi kuin se edellinen. Risut ja ruusut ovat tervetulleita, joten kertokaa mielipiteenne ihmeessä! Mennään nyt kuitenkin jonkin aikaa tällä teemalla, ja vaihdetaan takaisin edelliseen mikäli ei miellytä. :-'3

Tää on ihana <333 Rakastan tota kursoria. Tuo kuva tossa ylhäällä on kanssa todella hieno.Tämä on myös paaaljon paljon selkeämpi kuin se edellinen teema. Tämä on myös ihanan synkkä, ja senhän luulisi kelpaavan Tylyläisille, vai mitä luulet? Ei todellakaan vaihdeta takaisin, pidetään tämä teema nyt ja aina.

Taisin rakastua tähän heti ensisilmäyksellä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 6:48 pm

Kiitos Joona positiivisesta palautteesta. :-'3

Mulla olisi vielä yksi teema käyttövalmiina, mutta saa nähdä otanko sitä käyttöön (edes hetkeksi) vai en. Sekin olisi kyllä ihan kiva ulkoasu, jossa on harmaat värit ja ihana kuva foorumin ylälaidassa. :-'3 No mutta, katsotaan sitä sitten myöhemmin! Antaa nyt tämän teeman tehdä tuhojaan foorumilla jonkin aikaa. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 7:21 pm

Höh, täytyy kyllä sanoa, että muhun tää teki päinvastasen vaikutuksen.. Järkytyin kun tulin tänne, katoin silleen että "wtf mitä on tapahtunu". Musta tää on aivan liian synkkä ja paljon sekalaisemman näkönen. Noi fontitki menee tommoseen jättikokoon, ärsyttävää lukea semmosta... Ei, täytyy sanoo että edellisen värimaailma miellytti paljon enemmän silmää ja se oli huomattavasti selkeemmän näkönen. :/ Ja kursori on hauska joo, mutta keksiäkseni lisää valittamista, nii tavallinen hiiri kyl toimii vähä paremmin. :'D

Anteeks, oon nirso, mut itken sen vanhan perään ja toivon, ettei tää jää... En kestä kattella näitä fontteja ja värejä ja aaaa!

edit// Nii ja ne kuvakkeet, jotka kerto onko viestiketjussa uusia viestiä, neki oli ennen hienompia. XD Sori, tästä uudesta en keksi mitään positiivista sanottavaks.. paitsi että toi otsikkokuva (mis on volde ja harry ja nää) nii on iha jees.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 9:05 pm

Oon samoilla linjoilla ku Emma. Liian synkkä, edellinen oli parempi. Menin sekasi heti ku tämä pätkähti tähän esille, ja tämä alkaa koskemaan aivan ihanasti päähän. Kuvakkeet jotka ilmoittaa että onko uusia viestejä, niissä menee sekaisin, ku ne näyttääki nii sekasilta. Sori vaan, mutta en tykkää. Laita mielummi se kolmas, tai se ensimmäinen. Toivon että se kolmas teema ei ois näin karsee. Tuo ylläoleva kuva on kyllä hyvä n_n'
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 9:50 pm

Käyttäjien mielipidettä on kuultu, ja teema jälleen vaihdettu. Mitä mieltä olette sitten tästä? Mun mielestä ainoa silmiin pistävä asia on tää kirjoitusalusta, sekä Hermionen pää joka paikassa. :-'D Muuten tykkään kyllä tästäkin, mutta mitä mieltä muut ovat?
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 02, 2010 9:55 pm

Eeeih.. :'D Kun menit sanoon noista Hermionen päistä nii nyt ne osuu mullaki silmään, ahahaa. Joo, tää kirjotusalusta on aika järkky, haalee harmaa kirkkaanvalkosella pohjalla, mutta ainakaan tässä ei kokonaisuudessaan hajoo pää niinkun edellisessä. Huh, onneks niistä edellisen fonteista päästiin.. XD

Jos on vaihdettava, niin tää on paljon siedettävämpi ja tämmönen neutraalimpi kun se ensimmäinen kokeilu (se musta), mutta ihan se alkuperänen vanha iski mulle kyl silti parhaiten. : ) Kunhan ei sitä tummaa, niin elämä on pelastettu. :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 03, 2010 5:02 am

MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ ON TAPAHTUNUT KUN OLEN OLLUT POISSA?! Tulin viidesti ja pois tälle sivulle ennenkuin tajusin tämän olevan se oikea sivu -.-''

Nojoo, ihan kivalta näyttää. En kyllä yhtään tykkää miten noi yhet mulkoilee tuolta tolleen vähän kuin ylimielisen alentuvasti...
Takaisin alkuun Siirry alas
Faeliah
Professori
Professori
Faeliah


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 21.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Vantaa

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 03, 2010 2:58 pm

Harry näyttää ihan maaniselta tos kuvas. Emt, tää nykyne on jotenki ärsyttävä Very Happy Esim tääki mis kirjotetaa, miks näin vaalee ja sotkunen <__< Yää, mielummin sit se "alkuperänen", joka oli ennen sitä mustaa kun tämä.
Takaisin alkuun Siirry alas
TheParry
Professori
Professori
TheParry


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 04.06.2010

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 03, 2010 6:27 pm

On kyllä aika hanurin näköisiä noi foorumeiden logot. Muuten ihan hieno pohja ja tausta, mutta vaihda ihmeessä noi foorumilogot pois kun ei jaksa kattella mulkoilevaa Hermionea ja Harryä. Ja tää topicciin kirjottaminenki on aika vammasta ku epäselvää lukea mitä parhaillaan kirjottaa tässä, vaalee tausta ja vaaleenharmaa teksti ei natsaa yhteen. Kehittele vielä lisää nii hyvä tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 03, 2010 7:47 pm

Mä vaihtaisin noi Hermione, Harry ja Ron logot pois jos vain voisin. Ongelma on nyt vain siinä, että tää ulkoasu ei ole mun tekemä, vaan netistä ladattu. Löysin nimittäin yhden kivan sivun, josta voi ladata vapaasti omaan käyttöönsä toisten tekemiä ulkoasuja. En voi siis muuttaa, muokata tai muuten vain kopeloida toisten aikaansaannoksia. :-'F
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 03, 2010 8:55 pm

No on tääki ihan kiva, mutta kun kirjoittaa viestiä, niin tuo valkonen tausta on häiritsevä. En myöskään YHTÄÄN pidä noista naamoista. - joista ei vissiin kaikki muutkaan pitänyt Very Happy -. Ja paras puuttuu, eli se IHANA kursori, joka tuli sen edellisen teeman mukana. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Rollins
Professori
Professori



Viestien lukumäärä : 49
Join date : 08.06.2010

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 9:14 pm

Tää asia minkä nyt sanon on semonen, mihin Anette varmaan ei voi vaikuttaa, mut aattelin vaan ilmotella. Mulle avautu tästä jotain mainoksia, ja joillekuille oli kuullema avautunut myös jotain séksimainoksia.

E// Noi jälkimmäiset olikin vissiin ollut habossa, eikä ne edes olleet vissiin mitään séksimainoksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Faeliah
Professori
Professori
Faeliah


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 21.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Vantaa

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 12:44 am

Mut jos vaik pistää linkin esim. 3 erilaisee ja sit äänestys ja se mikä teema saa eniten ääniä laitetaan tänne? Ku kaikkia ei kuitenkaa voi miellyttää.

Ja se edelline kursori <3
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeMa Heinä 12, 2010 7:17 am

Joo ite kans noi mainokset alkaa ketuttamaan.. ku kokoajan jotain mainuksia avautuu tohon ruutuun ni se on alkanu nyt jo vähän tympiä.. Että jos mitenkään niitä pystyy poistamaan tai vastaavaa niin kiitos ja kumarrus
Takaisin alkuun Siirry alas
Oljo
Moderaattori
Moderaattori
Oljo


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeMa Heinä 12, 2010 6:19 pm

Mulle ei ainakaa avaudu mitää mainoksii juurkaa. Ei ainakaan mitään mikkä häiritsis erityisesti. Nään hirmuiset kaksi mainosta, jotka eivät vaikuta mun elämään mitenkään. Kun kyseessä ei myöskään mitää pop-uppeja ole, niin ei kyllä pitäisi häiritä. Itse kyllä tykkään tästä nykyisestä ulkoasusta, ehkä enemmänkin kuin aikaisemmasta. Ja oletan, että nämä ovat perin ilmaiset foorumit, niin tällöin mainoksia ei pysty poistamaan. Täytyyhän palveluntarjoojan jotain myös tienata, kun ei tiada ihan halpaa olla tehdä sivustoja, joissa voi tehdä sivustoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emorc
Kehittynyt
Kehittynyt
Emorc


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 05.07.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Foorumi - Risut ja ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 27, 2010 8:25 pm

Mä annan tälle koko [Tylypahka]'n Foorumille 1000000 Ruusua!
Mun mielestä tää on todella hyvä foorumi. Parhain kaikista ikinä! Mi'ä ite kyl tykkään tästä ja kaikki muutkin varmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Extreme
Noita/Velho
Noita/Velho
Extreme


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 03.06.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Orimattila

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 6:47 pm

Mun mielest täs on hyvä taustat ja noi. Ei liikaa mitään yksityis kohtia, muttei liian vähäkään. Ei myöskää liian väriskäs. En kylläkään löydä koko foorumista mitään muutettavaa, tämä on ehkä suosikki foorumin. Jos vaikka vertaa tätä vuotikseen, tällä foorumilla on paljon houkuttelevampi ulko asu. Vuotis on liian värikäs ja kirkas. Annan tälle Miljoona ruusua( ;
Takaisin alkuun Siirry alas
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 6:58 pm

foorumi on muuten aivan ihana, alkaa vaan pikku hiljaa pänniä tämä vaaleanharmaa valkoisella taustalla, ja hermionen päitä joka nurkassa :---D Tykkäsin ehkä enemmän siitä ensimmäisestä ulkoasusta, jotenkin se vaan ei ollut ihan näin synkkä kuin tää nykyinen.. mutta silti ruusuja :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ice
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Ice


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 05.06.2010
Paikkakunta : Espoo

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 12, 2010 11:25 pm

mut kai näis ilmasiski tyyleis voi muokata CSSää..? mul ei oo mitään kokemusta foorumi.biz'istä, mut aattelin vaan, että joku, joka osaa CSSää vois muokata tän sellaseks, että kaikki ois tyytyväisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Edi
Kehittynyt
Kehittynyt



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 09.10.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kittilä

Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitimeKe Loka 13, 2010 1:27 pm

Eyon kirjoitti:
Ulkoasusta sen verran, että mä en kykene muuttamaan sitä. :-'F Se on netistä ladattu ja tälle foorumille asennettu, joten en pääse kajoamaan HTML-tiedostoihin. Tämä on valitettavaa, mutta näin asia vain on. Lisäksi navigaattori (index, calendar, faq etc.) näkyvät englanniksi automaattisesti, jos ulkoasu on englannin kielinen.

Aiheesta vielä sen verran, että mukavaa kun teit tällaisen. ~

Joo mut mulla ainakin on niin et jos hiirtä pitää siinä jonku aikaa niin tulee näkyviin sen suomenkielinen nimi. Esim. Index, Pääsivu. Joten ei se mua ainakaan haittaa, päinvastoin, enkun kertausta XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumi - Risut ja Ruusut   Foorumi - Risut ja Ruusut - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Foorumi - Risut ja Ruusut
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: FOORUMI :: Keskustelua-
Siirry: