[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Apl/Marleen

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Apl
Noita/Velho
Noita/Velho
Apl


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Apl/Marleen Empty
ViestiAihe: Apl/Marleen   Apl/Marleen Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 2:16 am

PERUSTIETOA

Nimi: Marleen
Lempinimi: Mallu, Marlu
Ikä: 13 x_x
Paikkakunta: Hyvinkää
Horoskooppi: Oinas
Pituus: n. 150cm?
Silmien väri: Harmaa
Hiusten väri: Vaalean ruskea

FAKTAA

Perhe: Isä, Äiti, Sisko (muuttanut), Veli.
Harrastukset: Trumpetti, suunnistus, laskettelu
Opiskelu: Ylä-aste

MIELTYMYKSET

..Ruoka: pizza
..Juoma: kokis
..Vuodenaika: kesä
..Paikka: oma huone
..Esine/asia: kone
..Henkilö: öö?
..Juhla: joulu tai juhannus
..Tuoksu: bensa

Terveiseni foorumin käyttäjille: moi


Viimeinen muokkaaja, Apl pvm Ti Heinä 13, 2010 4:37 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Apl/Marleen Empty
ViestiAihe: Vs: Apl/Marleen   Apl/Marleen Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 2:30 am

Yllätän itteni ja annan sulle pointsit rohkeudesta. Vaikka musta ei vielkää tunnu siltä, et mun tarvis tai kuuluis mitenkään ylistää sua tästä asiasta, niin on upeeta, että kerroit totuuden. Juu, tuntuu petetyltä mut.. yllätyin ittekkin etten rähjänny seuraavaa kuukautta, koska vielä pari tuntii sitten olin varma että teen niin. Tähän tottuu aikanaan kokonaan ja tän kanssa eletään, ja oon jo tässä parin tunnin juttelun jälkeen huomannu, että siinä sun oikeessa persoonassa ei oo mitää hävettävää. Olisitpa huomannu sen jo heti alussa. :/

Kiitos. Pysytään ystävinä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Apl/Marleen Empty
ViestiAihe: Vs: Apl/Marleen   Apl/Marleen Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 2:23 am

Mä tiedän hyvin, miltä Emmasta tuntuu. Mullekkin on käyny näin, eikä siitä oo montaa kuukautta. Tyyppi valehteli kaiken itsestään ja sit nauroi räkäisesti päälle, koska olin luullut häntä siksi, mitä hän oli itsestään kertonut. Ja kun kerran menettää luottamuksen johonkin - no siitä jää ikuiset arvet. Ensiksi, tuntee olonsa petetyksi, tyhmäksi ja vihaiseksi. Mkä pahinta, jos siitä alkaa itseensä syyllistämään.

Vaikka me ei kunnolla tunnetukkaan niin voin sanoa, että tuo tieto tuli ihan puskan takaa ja yllätti minutkin. En vain tajua, miksi pitää esittää toista, siinä ei ole mitään järkeä ja toiseksi useimmiten tulee umpikuja vastaan. Ei se ole iästä, sukupuolesta tai pituudestakaan kiinni tykätäänkö vai ei. Luonne ratkaisee aikalailla täällä, ainakin minun mielestäni. Se riittää, että on omaitsensä - kukaan ei voi vaatia muuta.

Eniten mua harmittaa Emman puolesta, koska tää oli todella ruma ja anteeksiantamaton temppu sille. Emman on kaikki oikeus olla sulle vihainen, koska minä ainakin olisin todella tuohtunut, ja minä olinkin kun minulle kävi näin. Mä en tiedä pystynkö mä henkilökohtaisella tasolla luottaan suhun enää, mutta toivon, että saat asiat sovittua kaikkien kanssa, jota tää on loukannu. Multa sulle pointseja ei heru, mutta toivon, että opit tästä jotakin.

~ Sori, että tungin tänne, mutta en pystynyt olemaan vaiti.
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Apl/Marleen Empty
ViestiAihe: Vs: Apl/Marleen   Apl/Marleen Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 5:51 am

No toi on totta, mäkään en oikeen vielä tiiä että mitä ajatella tosta paljastuksesta.. Enkä pysty enään luottamaan samalla tavalla Marliin ku ennen (joo sori toi marliXD) mut yritän kuitenki.. En aluks tienny miten suhtautua tähän ja meinasin päin näköä ruveta räyhäämään mutta sit anette pelasti ku just sopivasti pyys soittamaan ni unohin koko jutun, taino en unohtanu mut sillä aikaa sain järjen päähän.. Enkä oikeestaan vieläkään tiiä et kutsunko tota marleeniks vai timoks ni kutsun molemmiks vuorotellen
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Apl/Marleen Empty
ViestiAihe: Vs: Apl/Marleen   Apl/Marleen Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Apl/Marleen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: YLEISTÄ :: Esittele itsesi-
Siirry: