[Tylypahka]'n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa [Tylypahka]'n viralliselle foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]

Siirry alas 
+11
Juitze
fullmoon@
Hande12
Oljo
::ponygril::
Wagner-1
AKSU599
Rollins
Yasiro
Chokonut
Eyon
15 posters
KirjoittajaViesti
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 7:09 pm

ATRAMENTUM COR- INFO:

KIRJOITTANUT: Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta mainitaan niistä nyt yksi; Anette.
TYYLILAJI: Fantasia, toiminta, draama sekä romantiikka.
IKÄSUOSITUS: K-15.
HUOM(!): Tämä tarina pohjautuu [Tylypahka]'ssa käytyyn roolipeliin.

Rakkaudella,
Anette ♥️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATRAMENTUM COR - TRAILERI:

TAUSTAMUSIIKKI: Within Temptation - What Have You Done?

..Would you mind if I hurt you?
"Hyvää huomenta, Wandee!"
"Catherine Bond on näemmä löytänyt kesäloman aikana itselleen jälleen uuden poikaystävän."

..Understand that I need to.
"Faith, tule sinäkin uimaan! Vesi on ihanan lämmintä!"
"Claire, onko kaikki hyvin?"

..Wish that I had other choices.
"Voitte kutsua minua Novaksi."
"Hän kirosi Laureen Astonin, saaden tämän hyökkäämään Cady Dawsonin kimppuun."

..Than to harm the one I love.
"Takaan, että et tule katumaan päätöstäsi."
"Kyllä minä tiesin, että tässä tulisi käymään näin."

..What have you done now?
"Minun on korkea aika puuttua peliin."
"Oletko tosissasi, Lucas?"

..I know I'd better stop trying.
"En tiedä miten hän sen tekee, mutta olen melko varma siitä, että jo ainakin viisi ihmistä on liittoutunut hänen kanssaan."
"Cady Dawson, sinä lähdet mukaani."

..You know that there's no denying.
"Loitsun voima estää sinua siis puhumasta asiasta [Tylypahka]'ssa?"
"Poika ei ole mikään tyhmä."

..I won't show mercy on you now.
"Kihloissa?"
"Hän kosi minua eilen."

..I know I should stop believing.
"Leon Wagner, olet sekaisin."
"Eikö hän sitten aina ole ollut sekaisin?"

..I know that there's no retrieving.
"Tiedän salaisuutesi, Nova."
"Leikitkö yhä vaikeasti tavoiteltavaa, Strife?"

..It's over now.
"Sunnuntaina neljältä, onko selvä?"
"Aikooko hän tosiaan nousta minua vastaan?"

..What have you done?
"Paskiainen!"
"Otatko sanasi takaisin, vai syötänkö ne sinulle väkisin?"

..What have you done now?
"Minä en luovuta!"
"Meillä on voittaja, meillä on voittaja!"

ATRAMENTUM COR - HENKILÖESITTELY:

HUOM(!): Kun klikkaat roolipelihahmon nimeä, pääset tutustumaan kyseisen hahmon ulkonäköön.

Eyon ~ Faith Strife
Chokonut ~ Cady Dawson
Mordicus ~ Lucas Dawlish
Wagner-1 ~ Leon Wagner
fullmoon@ ~ Mathias Ravenholm
Mabs ~ Laureen Aston
Rollins ~ Catherine Bond
@Pikku-matti@ ~ Nico Williams
AKSU599 ~ Aki Shan
Apl ~ Allen Lindo
Yasiro ~ Claire Rosier
,Oljo, ~ Wandee Oakfield
iin-u ~ Camilla Andrews
Headdress ~ Finella Raw
:Rosi: ~ Jane Beatric
tytti788 ~ Jeanne Jac-Williams
karkkipaperi ~ Stephen Jac
Kokoro ~ Loyal Kruger
::ice-boy:: ~ Ian Nyrwick
hande12 ~ Jessy Benford
Juitze ~ Jeremy Williams
Vuer ~ Alec Trebor
Pirte ~ Pirte Boaz

Nova Rosier


Viimeinen muokkaaja, Eyon pvm Pe Kesä 18, 2010 8:54 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Chokonut
Professori
Professori
Chokonut


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 7:22 pm

Uuuuh noi kuvat <333 Aika söpiksiä, muutamalle kyl repesin.. :DD Mut joo asiaan! Tästä tulee ihan varmasti mahtava, kun kerran on niin loistava aihe ja loistava kirjoittaja. Ja tätä et jätä kesken, haluun lukee tän loppuun saakka!! Traikku oli kiinnostava, joten sitä ensimmäistä osaa vaan vääntämään. Cool Oikeesti itken jos tää jää kesken.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yasiro
Noita/Velho
Noita/Velho
Yasiro


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kokkola

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 8:08 pm

Äää, mua alkoi hymyilyttää niin paljon, että se jäi nyt tyhmäks virneeks mun naamaan :--D. Tykkäsin tarinan trailerista nääääääääin paljon, että heittelen sinne ruusuja. ☸️ڿڰۣ--
Ja noi kuvat... Ei päivää, niin hauskoja ja söpöjä xD. Tykkäsin kaiksita kuvista, erityisesti Faithin, Nicon ja Novan kuvista Very Happy.
Ja jos et kirjoita tätä tarinaa loppuu... Huh hu, sitten minä suutun ja mustaks muutun >.<'. Pikimmistä puheista alas kirjoittaa
jo ekaa lukua tai prologia ♥️.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rollins
Professori
Professori



Viestien lukumäärä : 49
Join date : 08.06.2010

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 8:48 pm

Kuvat oli mahtavia, varsinkin pidin Catherinen kuvasta Very Happy Asento oli niin osuva ja ilme ja kaikkea. Muidenkin kuvat oli tosi hienoja, varsinkin Novan ja Akin. Traileri oli tosi hyvä, odotan innolla ensimmäistä osaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
AKSU599
Noita/Velho
Noita/Velho



Viestien lukumäärä : 50
Join date : 03.06.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hyvinkää

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 8:49 pm

Traileri oli mahtava<3 Ja kuvat hyviä, niitten ettiminenki sillon illal oli ehm.. hupaisaa :DD Mut näyttääks Aki vähän väsyneeltä tos kuvas? Ja niin, odotan innolla sitä ensimmäistä lukua tosta tarinasta ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 8:56 pm

Kiitos kaunis. ~

Lisäsin mukaan Vuerin ja Pirten. Jos on vielä muutama innokas, joka haluaisi päästä mukaan (2-3 henkilöä), niin nyt on hyvä hetki ilmoittautua. Ja tosiaan, kuvat on osuvia - ihan jokaisen kohdalla. Omia suosikkejani ovat Catherine, Claire, Lucas, Alec ja Stephen (:-'D). Nauroin lievästi, kun löysin tuon Stephenin kuvan viime yönä.

Ja tarinan luvut (joita tulee n. 5 - 7) tulevat tähän samaan aiheeseen. Olemme ottaneet käyttöömme käytännön, että kun kirjoitetaan tarinaa - kaikki siihen liittyvät asiat tulee postata yhteen -ja samaan aiheeseen, ettei foorumi mene sotkuiseksi. :-'3
Takaisin alkuun Siirry alas
Wagner-1
Johtajapoika
Johtajapoika
Wagner-1


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 8:58 pm

Ei herranjumala, repesin joka kuvalle ku muistu mieleen viimeyön mesekeskustelut XD

Todellakin, kaikki kuvat on hianoja, traileri rullas ihan kivasti ja kuten muutkin ovat sanoneet, TÄTÄ ET SITTEN JÄTÄ KESKEN!

btw, miten niin minä olen ollu aina sekaisin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Eyon
Rehtori
Rehtori
Eyon


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 03.06.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 9:01 pm

Lainaus :
btw, miten niin minä olen ollu aina sekaisin...

Sekaisin Cady Dawsonista, joten pitää perustaa tällainen televisiosarja. :-'D Anteeksi lyhyt viesti ... c.c''
Takaisin alkuun Siirry alas
::ponygril::
Professori
Professori
::ponygril::


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Espoo

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 10:25 pm

mut mukaan??
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vanilia.blogit.fi/
Oljo
Moderaattori
Moderaattori
Oljo


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 03.06.2010
Ikä : 30

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeLa Kesä 19, 2010 1:17 am

Kerrankin hahmoani ajatellaan komeana ja seksikkäänää, eikä vanhana pervona kääkkänä. Ja tottakai badass-hahmolla täytyy olla badass kuva. Lisäksi olen hyödyntänyt Prince of Persian ulkonäkö ja akrobatiaa hahmoa luodessa. Kuvasta tuli mieleen, että pitäisiköhän mun uskoa ja oikeasti vaihtaa hahmon hiukset ruskeiksi koska ainakun ajattelen sitä "ihmismuodossa", mieleen tulee ruskeat hiukset. Osalla tosiaan oli huvittavat kuvajaiset, mutta seasta löytyi ainakin myös Zack ja Reno. u_u Ja Faithilla oli joksenkin.. paljavastava asu. o.O Mutta kuiteskin, trailerin perusteella voidaan odotella sitä taattua laatua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hande12
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Hande12


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 03.06.2010
Paikkakunta : Varkaus

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeLa Kesä 19, 2010 5:21 am

ÖÖÖÄÄÄÄÄ. Alko häirittee ku tos o Jessy eikä Robert... toki voisit tunkee Robertinki tähä vai miten ois. Otetaa huomioo et ropeen enemmä sil ku jessyl. Traileri oli tosi hyvä ja ootan ekaa lukuu innolla 8) Tosiaan tässä on sitten OIKEA KUVA ROBERTISTA http://tylypahka.foorumi.biz/esittele-roolipelihahmosi-f4/robert-george-black-t85.htm <-- se on myös ropehahmoesittelyssä. Alko vaivaamaan tuo ku Wagnerillaki on melkee samannäköne kuva.. tossa on pari silmäänpistävää kuvaa ku niitä kuvia kahtoo >_< ja vertaa toisiinsa. (Tarkoitin että sen kuvan pääsee näkee tuolt esittelyn kautta)

/EDIT: Toki jos on mahollista ni voisit laittaa ROBERTI MYÖS TUOHON. Ni ei tarvii pyyhkiä pois Jessyä. https://2img.net/h/i95.photobucket.com/albums/l134/DhampirYue/Male%20Anime/ShadowWarrior4.jpg <- tosa on toine kuva joka vois olla Robertti 8)


Viimeinen muokkaaja, Hande12 pvm La Kesä 19, 2010 7:40 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
fullmoon@
Johtajapoika
Johtajapoika
fullmoon@


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tylyaho

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeLa Kesä 19, 2010 4:27 pm

Joo, tästähän oli keskustelua paljon silloin mesessä. Ja, minullekkin pari uutta kuvaa tuli tuossa esille. Traileri on hyvä, tästä on hyvä jäädä odottamaan itse tarinaa.

Tuo ikäsuositus on; K-15. Okei, olen 14, mutta ei tuo haittaa. Olen poikkeus, tai sehän on vain suositus, eikä mikään erillinen käsky.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juitze
Tiedonjanoinen
Tiedonjanoinen
Juitze


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 03.06.2010
Ikä : 28

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 2:58 pm

Loistavaa tavaraa! No eihän Anetelta muuta voikkaan odottaa. Very Happy Voiko ollakkaan mehevänpää aihetta, kuin Nova? Olen samaa mieltä kuin muutkin, että sulle ei hyvää seuraa, jos jätät tän kesken!


ILMOITUS: Poistin muutamia alle 2 rivin viestejä, joten turha ihmetellä minne ne katosivat. Niitä lähti öö varmaankin 4.
Takaisin alkuun Siirry alas
Krisukka
Oppilas
Oppilas
Krisukka


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 25.07.2010

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 6:01 pm

Anee, olisko tilaa vielä yhdelle. Krisu haluis liittyy :3
Takaisin alkuun Siirry alas
1823
Oppilas
Oppilas
1823


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 05.08.2010

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeLa Elo 07, 2010 12:33 am

Olisko mulle viel tilaa? Tässä Deweyn lookki:Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Z
Takaisin alkuun Siirry alas
kikulainen
Oppilas
Oppilas
kikulainen


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 06.07.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Tammela

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeMa Elo 09, 2010 2:29 am

aww. ihanii kuvii :3 Mut pääseeks tähän viel mukaan? jos pääsee nii lisää mut n____n
Takaisin alkuun Siirry alas
Guthix
Oppilas
Oppilas
Guthix


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 09.08.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Otalampi

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeKe Elo 10, 2011 12:29 am

Noi hahmot ja trailerit on niin hyviä etten... etten... etten löydä sanoja! Niin friggenin hienoja kuvia. Että hitot.
Takaisin alkuun Siirry alas
Guthix
Oppilas
Oppilas
Guthix


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 09.08.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Otalampi

Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitimeKe Elo 10, 2011 12:43 am

Muuten, pääsiskä munkin hahmo mukaan? :-3

Tää hiton ''New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.'' on ärsyttävä, joten mun hahmon kuva tulee viikon päästä. (Nyyh)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Empty
ViestiAihe: Vs: Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]   Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely] Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Atramentum Cor ~ [Traileri + Henkilöesittely]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka]'n virallinen foorumi :: [TYLYPAHKA] :: Tarinat-
Siirry: